Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

[FM18] Family Guy to take over club

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

[FM18] Family Guy to take over club

Velen zullen mij kennen als SeņorTen of Troubadour, helaas heb ik het wachtwoord voor dit account niet meer. Het bijbehorende e-mailadres is verwijderd, omdat mijn ouders zijn gescheiden en ik de naam van mijn moeder heb aangenomen. Bij dezen dus een nieuw account en een succesvolle novelle uit het verleden die ik een nieuw leven wil inblazen. Aan jullie de keus, welke club gaat het worden?
    Last edited by Troubadour 2; 27 jul 2018, 12:47.

Een novelle met een Oostenrijkse club bij voorkeur WSG Wattens of Wacker Innsbruck zou leuk zijn maar ik geloof niet dat de familie daar interesse in heeft.
    Anders een mooie novelle met Wolfsburg?
    Last edited by Copywriter; 28 jul 2018, 02:52.

Comment

Welkom terug!

Ik werd aangetrokken door je titel Ook de openingspost mag er grafisch meer dan zijn, ze prikkelt ook!! Ik kijk bijzonder uit naar het vervolg van je novelle, dit wordt ongetwijfeld een volgertje

De MLS lijkt me een logisch begin... hoewel met Family Guy kan je alle kanten uit! Ik ben ook heel benieuwd naar hoe je ze zult verwerken in je novelle!

Comment

Origineel idee met de Family Guy familie. Het zou natuurlijk leuk zijn om in de MLS te starten, maar ik weet uit ervaring dat het een lastige competitie is vanwege de regeltjes. Anders in Europa beginnen met Boavista, aangezien er in Portugal geen restricties zijn qua buitenlanders en je dan desnoods op de Amerikaanse tour kan gaan met spelers. In Zuid Amerika kan natuurlijk ook, indien je een database download kan je starten in Paraguay met Libertad bijvoorbeeld.

Comment

Een leuk idee! Erg benieuwd waar dit toe leidt!

Comment

Leuk idee ben benieuwd

Comment

Ik ben erg benieuwd waar het naar toe leidt. En welkom terug.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
              X