Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

[FM18] Mia San Mia - Bayern München

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door True_Legend Bekijk berichten

Dat hangt ervan af ... Check de andere topics eens en zie wat jou kan behagen ... Ik zeg niet dat het slecht is wat hij hier doet, maar af en toe kleine dingetjes kopiëren van andere topics kan nooit kwaad ...
    Zal ik doen, misschien iets voor de novellen van FM19.

Comment

De druk om te presteren is overal hetzelfde. Als je bij een topclub zit moet je alles winnen. Verlies je enkele keren dan is het gauw afgelopen. Maar dat geldt feitelijk ook voor de hoofdcoaches van alle BVO’s.

Voor begin van de laatste training ten behoeve van de wedstrijd om de DFL Supercup hadden we nog een korte stafbespreking. Hermann en Peter maakten me erop attent, dat we morgen niet weer van Frankfurt mochten verliezen. Want het zat Uli en Kalle maar ook Hermann en Peter nog steeds dwars, dat ze verleden seizoen de bekerfinale van Frankfurt hadden verloren. Robert Kovac zou Frankfurt ongetwijfeld doorbrieven wat onze sterke en zwakke punten waren en hoe wij morgen zouden spelen. Aangezien Frankfurt 4-4-2 countervoetbal speelt, bestaat de mogelijkheid dat ze ons met ons offensief systeem weg counteren. Ons systeem 2-2-2-2-2 of te wel 4-2-4 was feitelijk slechts uit nood geboren ivm het spelerstekort in de voorbereiding. Dus werd het tijd voor 5-2-3VV aanvallend , het enige systeem waarmee je 4-4-2 kunt ontregelen en overklassen mits je de juiste spelers ter beschikking hebt. En die hadden wij nu.

De basisopstelling voor morgen was gauw gemaakt.
      Doel: Ulreich
      CV: Hummels – Martinez – Süle
      VVR: Kimmich - VVL: Tremoulinas
      SVD: Goretzka – DYM: Vidal
      S: Wagner – Müller – Robben
      Wissels: Früchtl, de Ligt, Rudy, Rafinha, Tolisso, Meyer, Gnabry.

Aangezien de laatste trainingen besloten trainingen waren zonder pottenkijkers konden we mooi op 5-2-3 trainen.

Vrijdagochtend vertrokken we per bus naar Frankfurt. Om 20.30 uur vond de wedstrijd in de Commerzbank Arena plaats. Ruim voor tijd was de Arena tot de nok gevuld met 51.500 toeschouwers.

Frankfurt werd door onze manier van spelen volledig verrast. Op papier was het 5-2-3 maar feitelijk op het veld 3-4-3. Onze verdedigingslijn speelde haast tegen de middenlijn aan, minder dan 10 meter achter de twee middenvelders. De twee vleugelverdedigers speelden op hoogte van de middenvelders en ze schoven bij balbezit regelmatig door. De 3 spitsen speelden compact en dicht naast elkaar, maar bleven continu in beweging waardoor ze moeilijk te verdedigen waren. Ik was verbaast dat het zo goed liep. Het liep als een trein.

In de 9de minuut scoorde Müller zijn eerste doelpunt en in de 21ste minuut maakte Robben de 0 : 2. Robben en Müller waren ongrijpbaar, ze speelden de achterhoede van Frankfurt totaal loss.
      Alleen Wagner had moeite met zijn positie. Hij is een uitstekende targetman maar niet bewegelijk genoeg om als linker spits te excelleren. In de rust heb ik hem gewisseld en de snellere Gnabry het veld ingestuurd.

De tweede helft was net begonnen toen Robben zijn tweede doelpunt maakte. Daarna was het alleen nog maar de Müller-show. De stadionspreker had het maar over '‘es Müllert wieder'’ want Müller scoorde nog twee keer. Een hattrick! Ook Robben deed zijn best om nog een keer te scoren maar het wilde niet lukken. Hij schoot een bal op de paal en raakte met een kopbal de lat maar dat was het dan ook. De toeschouwers hadden een prachtige wedstrijd gezien. Frankfurt deed hun best maar het was niet goed genoeg. We waren oppermachtig. Wir sind die Bayern -– mia san mia.

Last edited by germandutch; 6 sep 2018, 00:23.

Comment

Bailey en Werner zijn hele interessante spelers en ze zouden bij ons niet misstaan. Een ideale aanvulling als Robben en Ribery t.z.t. met pensioen gaan. Een van de twee, en wel het liefst Timo Werner, omdat die tweebenig is, zal ik volgend jaar willen halen.
        -------------------------------------------------------------

Na alle feestvreugde en bewieroking werd het weer tijd voor de realiteit van de dag of zeg beter waan van de dag. Want slechts 2 dagen na onze wedstrijd om de supercup moesten we in Liverpool op Anfield aantreden tegen het team van Jürgen Klopp. In gedachten zie ik de heer Klopp zich al handenwrijvend kapot lachen als hij het volgende uit de pers verneemt: Niet beschikbaar zijn de geblesseerden Neuer, Boateng, Reyes, Alaba, Bernat, Thiago, Ribery, James, Lewandowski, Abraham en eveneens niet beschikbaar de vermoeiden Süle, Hummels, Kimmich, Tremoulinas, Goretzka, Vidal, Martinez en Robben. Dat zijn maar liefst 18 afwezige selectiespelers.

Hermann en Peter stelden voor de oefenpot af te lasten maar daarmee waren het Uli en Kalle niet eens, want dat ging geld kosten en nog veel ook. Bovendien zagen hun dat als de op een na laatste beproeving van mij. Gelijkspelen mocht maar verliezen was uit den boze. Volgens Uli mocht ik spelers kiezen uit alle 3 elftallen en dus had ik keuze zat. De absentie van 18 spelers was dus geen excuus en ik voelde me alles andere als goed in mijn vel. Nog erger, ik zweette me kapot en niet van de hitte maar uit stress en ook angst dat ik alsnog misluk. Want hoe moesten we spelen en wie moest ik opstellen?

Hermann liep de selectie door kwam met de volgende namen van spelers die beschikbaar en niet geblesseerd of vermoeid waren: Ulreich, Früchtl, de Ligt, Maresic, Rafinha, Rudy, Meyer, Tolisso, Sanchez, Coman, Gnabry, Wagner en Müller. 13 spelers inclusief 2 keepers. Dus een elftal opstellen moet mogelijk zijn.

Voor de trip naar en de wedstrijd tegen Liverpool hadden we maximaal 23 spelers nodig. Peter kreeg de opdracht nog 10 bruikbare spelers uit het 2e en of 3e elftal te selecteren. Ik probeerde ondertussen samen met vriend Hans een bruikbare tactiek te bedenken.

Peter kwam met de amateurs uit het tweede aanzetten en wel: Feldhahn, Mai, Weizmüller, A. Mayer, Türkalesi, Evina, Strein, Nollenberger en Wriedt.
        En nu kwam het horrorscenario aan de beurt. Maak van 13 selectiespelers en 9 amateurs een slagvaardig elftal waarmee je tegen Liverpool overeind blijft. Maar helaas slechts 5 spelers waren werkelijk wedstrijdfit en 17 zonder enig wedstrijdritme. Een gezellig klus dus en volgens mij hangt Uli al aan de telefoon om een capabele manager voor Bayern in dienst te nemen.

‘"Ook al stel je 10 verdedigers op”" zei Hans rustig “"het Kloppteam met Salah, Firmino en Co speelt ons aan flarden. Verdedigend en op de counter heeft totaal geen zin en aanvallend loop je in het mes. Zeg jij het maar?" ”

"Misschien wat meer controlerend?"” Iets anders zat er volgens mij niet op. “"We starten met een aangepast 5-2-3 en indien nodig schakelen we op 4-1-2-2-1 over.”" En dan te bedenken dat elke wissel het team gelijk verzwakt.
        23 spelers mochten het vliegtuig in. Als 23ste mocht nieuweling Tremoulinas mee, weliswaar nog vermoeid, maar het was ook niet de bedoeling dat hij zou spelen, alleen om wat internationale ervaring op te doen.

Tijdens de vlucht naar Engeland maakte ik samen met Hermann en Peter de opstelling. Principieel wilden we de amateurspelers uit Bayern 2 zo weinig mogelijk laten spelen. Dus besloten we tot de volgende opstelling:
        Doel: Ulreich
        Verdediging: Maresic – de Ligt - Feldhahn
        VVR: Rafinha
        VVL: Tremoulinas (weliswaar nog vermoeid maar ondanks vermoeidheid beter dan de twee amateurs)
        MC: Rudy – Tolisso
        S: Coman – Müller - Wagner

Om 19.45 uur bij heerlijk zomerweer floot scheids Kavanagh voor het begin van de wedstrijd.
        Liverpool speelde 4-3-3 VM Breed en aanvallend en wij 5-2-3 VV aanvallend. Onze sterkste lijn was de voorhoede en Liverpool had niet alleen een topvoorhoede maar ook een geweldig middenveld en sublieme achterhoede. Wij hadden moeite hun aanvalsgolven af te weren.

In de eerste helft waren wij tot mijn verbazing niet de mindere, ondanks het feit dat we de scheids tegen hadden. Of het zo gevreesde ‘mannelijke voetbal’ was aan hem niet besteed of hij had gewoon een hekel aan ons. Hoe dan ook hij floot verdraaid veel af waardoor we niet echt kansen konden creëren. Liverpool deed het ietsje beter maar wij hadden in Ulreich onze beste speler, hij stopte alles.
        Ofschoon het in de rust nog steeds 0 : 0 was, hadden de 54.074 toeschouwers genoten en wel van Firmino en Moreno. Salah kwam tegen de Ligt niet goed uit de verf en dat was maar goed ook. Ondanks het vele gefluit gaf de scheids maar 1 gele kaart en wel aan verdediger Maresic, volgens mij was hij met zijn 17jr de jongste speler op het veld.

Middenvelder Rudy haalde in de eerste helft een onvoldoende en ons Duracellmannetje Müller werd door Virgil van Dijk aan de ketting gelegd en zijn optreden was matig tot slecht te noemen.

In de 48ste minuut haalde ik Rudy van het veld en liet het mislukte wonderkind Sanchez, dat zijn faam bij Bayern nooit waar had gemaakt, invallen. Maar ook zijn inbreng was onder de streep uiteindelijk onvoldoende.

Milner toonde in de 58ste minuut aan een geweldige middenvelder te zijn. Hij sloot een mooie dribbel af met een hard schot van dichtbij waarnaar Ulreich alleen maar kon kijken. 1 : 0. Iedereen dacht dat wij nu in zouden zakken maar in plaats daarvan ging het gas erop en bleven we aanvallen. In de 72ste minuut werd onze moeite eindelijk beloond en kopte Wagner de gelijkmaker in de touwen. 1 : 1.

De vanaf het begin al vermoeide VVL Tremoulinas liep op zijn laatste poten en in de 88ste minuut verloste ik hem, net toen Liverpool voor hun slotoffensief wilde aanzetten. Tremoulinas mocht gaan douchen en VVR Rafinha naam zijn positie over. Tolisso werd de nieuwe VVR en zijn plek op het middenveld werd ingenomen door Max. Meyer. Voorts haalde ik Müller eraf en stuurde Wriedt als verse kracht naar de spits. De omzettingen en wissels hadden tot gevolg dat we elkaar in evenwicht hielden en dus eindigde onze laatste oefenpot in 1 : 1.

Misschien wat gelukkig voor ons maar het kon me niet schelen. Bovendien hadden wij ook kunnen winnen, want Coman had 2 ballen op de lat en een keer op de paal geschoten.
        Belangrijk is dat we niet hebben verloren en dat Uli en Kalle het voorlopig nog even met mij moeten doen.

Last edited by germandutch; 9 sep 2018, 19:48.

Comment

Je hebt hier een "baile de bola" om je oren gekregen ... Liverpool domineerde echt volledig de wedstrijd ! Je mag dus gelukkig zijn met dit gelijkspel, maar het moet ook een goede leerschool zijn ... De afwezige spelers mogen voor Bayern geen excuus zijn, want ze zijn het verplicht aan hun status om een sterke spelersgroep te hebben ondanks blessures en andere afwezigheden

Comment

Je hebt hier een "baile de bola" om je oren gekregen ... Liverpool domineerde echt volledig de wedstrijd ! Je mag dus gelukkig zijn met dit gelijkspel, maar het moet ook een goede leerschool zijn ... De afwezige spelers mogen voor Bayern geen excuus zijn, want ze zijn het verplicht aan hun status om een sterke spelersgroep te hebben ondanks blessures en andere afwezigheden
            Sorry, maar ik ben het niet helemaal met je eens. Feit is dat ik van de nu 29 selectiespelers de eerste 18 mis en ik denk niet dat er ook maar een topclub is die in een dergelijke situatie terecht komt. De hele voorbereiding was naar de sodemieter en de twee tactieken waarmee ik wilde spelen heb ik helemaal kapotgetweakt om überhaupt iets klaar te maken. Belangrijk is wat ik straks in de competitie met Bayern kan brengen.

Comment

De voorbereidingsfase zat er met de laatste oefenpot tegen Liverpool erop. En als ik nu zeg dat wij in de gehele voorbereidingsfase niet een keer met de complete selectie konden trainen en geen enkele oefenpot in de gewenste samenstelling konden spelen, wat denkt u dan? Juist, we hebben zitten oefenen en onze energie gestopt in een groot aantal spelers die nooit een Bundesligawedstrijd voor Bayern München zullen spelen. En dan heb je bestuursleden die achter de schermen durven te beweren dat de wedstrijduitslagen beter hadden moeten zijn en dat ik niet de juiste spelers heb opgesteld. Waarbij je je af moet vragen: wie heeft de voorbereidingsfase geplant en toegestaan dat meer dan twee derde van de selectie mocht ontbreken?

Juist, want als deze heren goed hadden opgelet, dan hadden ze kunnen weten dat we de juiste spelers niet op konden stellen omdat die niet beschikbaar waren. Bovendien wil ik erop attenderen dat ik een complete nieuweling in het Trainersvak ben en niet eens de gelegenheid heb gekregen om de complete selectie te leren kennen.
              Morgen spelen we in Noord-Duitsland onze eerste bindende wedstrijd in de 1e Ronde van de DFB Pokal tegen Holstein Kiel en de helft van de selectie is nog steeds niet beschikbaar.

De uit de ziekenboeg teruggekeerde spelers zullen morgen waarschijnlijk allen aan de bak moeten en in een voor hun volledig nieuw systeem moeten spelen. Gelukkig is de tegenstander een ploeg uit de 2e Bundesliga en geen topploeg, want het merendeel van de morgen beschikbare spelers heeft totaal geen wedstrijdritme.

De bedoeling was de tegenstander in de eerste helft gelijk vast te zetten en te overrompelen met een veredeld 4-2-4 en maar liefst 7 aanvallend ingestelde spelers. Dus veel scoren in het begin en in de tweede elft gas terugnemen en tot 5-2-3 overschakelen.

Sandro Wagner scoorde in de 6e minuut de openingstreffer en dat was het dan ook. Weliswaar waren we de betere ploeg en domineerden de wedstrijd in de eerste helft maar we scoorden niet meer. Lewandowski schoot geen ene keer op het doel van de tegenstander en zienderogen werd hij minder. Net een luchtballon die leegloopt. Voor hem kwam deze match gewoon te vroeg.

In de rust heb ik de ploeg omgezet naar 5-2-3. Lewandowski bleef in de kleedkamer en Martinez mocht invallen als centrale verdediger, tussen Hummels en Süle in. Wagner werd centrumspits, Robben rechter en Coman linker spits.

Net toen ik dacht dat we het lek boven hadden en de tegenstander op gingen rollen gaf de scheids een strafschop tegen ons. Robben heeft de naam ‘makkelijk te vallen’ maar een van de spelers van de tegenpartij was blijkbaar een volleerde Schwalbenkönig, in elk geval trapte de scheids in diens theaterstukje en we kregen de gelijkmaker om de oren.

En zoals zo vaak maakte Robben weer een beslissend doelpunt. Hij bracht ons weer aan de leiding en Coman maakte de 1 : 3 en de wedstrijd kon op slot. Vidal, Alaba, Kimmich, Hummels en Süle waren op, ze speelden allen op de automatische piloot als gevolg van al die gemiste trainingseenheden. Gelukkig hadden we nu nog 6 dagen om ons blazoen op te poetsen en dat hadden we nodig ook. Want volgens de reeds genoemde bestuursleden moeten we nu alle wedstrijden met ruime cijfers winnen, maar mensen die zoiets beweren en eisen hebben totaal geen verstand van voetbal. Mijn idool, grootmeester JC, zou zeggen: een bal is en blijft rond en kan alle kanten op. Winnen is en blijft het streven maar is en blijft afhankelijk van vele factoren. Vaak zit het mee en soms zit het tegen.

Last edited by germandutch; 19 sep 2018, 09:38.

Comment

We hebben deze maand nog twee competitiewedstrijden en wel tegen Borussia Mönchengladbach en S04. Een goede graadmeter om te zien waar we NU staan.

Toen vriend Maarten met de mededeling kwam dat hij op de transferlijst was gezet door zijn club besloten wij, dat wil zeggen Hans, Maarten en ik, alles te doen om deze jongen binnen te halen. Feit is dat wij alle drie van hem gecharmeerd raakten toen hij bij AZ in de Eredivisie de sterren van de hemel speelde. Hij scoorde aan de lopende band en toen Tottenham hem inlijfde kwam de klad erin. Blessures, vormverlies en te weinig wedstrijdritme zorgden ervoor dat hij steeds meer in de vergetelheid raakte.
                We waren alle drie van mening dat het ons zou lukken deze jongen weer aan het spelen te krijgen. Per toeval hadden we de juiste omgeving ervoor reeds gecreëerd door Dennis Bergkamp als spitsentrainer aan te stellen. Vincent Janssen kon het scoren niet verleerd zijn en wij hadden het volste vertrouwen in Dennis om hem weer de spits te laten worden die hij bij AZ was geweest. Bovendien die jongen was pas 23 jaar en volgens mij konden we hem nog verder ontwikkelen. Hij was nog lang niet op zijn hoogtepunt en gezien zijn ‘mogelijke kwaliteiten’ gewoon een koopje.

Gelukkig waren Kalle en Uli het met onze uitleg eens. Maar ook over de verborgen kwaliteiten van Janssen en het Kunnen van Bergkamp waren ze eveneens te spreken dus mocht de transfer met hun toestemming doorgaan. Ofschoon wij geen Hollandse enclave wilden creëren begon het er toch wel erg sterk op te lijken. Robben, de Ligt, Janssen en trainer Bergkamp, niet slecht toch. Bovendien een groepje mondige gasten waarmee het gelijk klikte. En voor Robben de ideale situatie als je bedenkt dat dit waarschijnlijk zijn laatste Bayernjaar wordt.

------------------------------------------------------------

Natuurlijk is Ziyech een geweldige voetballer, voor de Eredivisie. Maar in onze selectie zou hij slechts een van de middenvelders zijn en geen sterspeler. Bovendien hadden wij momenteel voldoende spelers en genoeg middenvelders. De poging van TD Hasan was leuk maar niet realistisch, want we hadden hem nu niet nodig en zeker niet voor dit bedrag. Als ik me niet vergis hebben we nog maar 23 miljoen over van het transferbudget en ik wil geen topaankoop meer doen. Hooguit nog een supertalent voor een prikkie, als we er tegenaan lopen. Maar dat is het dan ook. De selectie is compleet.
                --------------------------------------------------------------

De loting was bijzonder gunstig. Een kleine club, niet te ver weg en bereikbaar per bus. Een goed begin voor wat de bekerronde betreft.
                --------------------------------------------------------------

Wat de geblesseerde spelers betreft, zo komt er eindelijk licht in de donkere tunnel. Ribery en Bernat konden wij voorlopig nog vergeten, maar Neuer kon binnenkort weer meetrainen. Boateng, Thiago en James waren over enkele dagen weer beschikbaar en Alaba zou weliswaar niet de basis voor de match tegen BM halen maar kon misschien wel al op de bank als mogelijke wissel zitten.

De doelstellingen van Bayern München waren duidelijk. De Beker winnen, moest mogelijk zijn. Kampioen van de Bundesliga worden behoorde eveneens tot de mogelijkheden. En de halve finale van de CL halen was volgens mij eventueel ook mogelijk. We hadden er de spelers voor. Bovendien nog ruimte in het salarisbudget en nog wat transferbudget voor noodgevallen.
                ---------------------------------------------------------------

Om eerlijk te zijn ik gunde hem wel een eenjarige contractverlenging, want als back-up deed hij het goed. En Bernat was steeds vaker geblesseerd, dus ik kon me er niet druk om maken. Tremoulinas zeurde niet en was er als ik hem nodig heb. Uiteraard is hij geen topspeler maar gewoon nuttig als wissel.
                ----------------------------------------------------------------

Last edited by germandutch; 19 sep 2018, 14:13.

Comment

De transfer van Janssen begrijp ik niet want volgens mij beschikt hij niet over het nodige talent ... Voor Zyech heb je wel aardig wat betaald, maar heb je dan ook meteen nodig op korte termijn ? Wel degeljike uitslag in de beker hoewel dit verplichte nummers zijn voor Bayern

Comment

De transfer van Janssen begrijp ik niet want volgens mij beschikt hij niet over het nodige talent ... Voor Zyech heb je wel aardig wat betaald, maar heb je dan ook meteen nodig op korte termijn ? Wel degeljike uitslag in de beker hoewel dit verplichte nummers zijn voor Bayern
                    HOH... Ziyech heb ik niet gekocht, hij is te duur en ik heb niet zoveel geld in kas. Janssen is mi wel een talent als je hem op de goede manier en de juiste positie gebruikt. Ribery + Robben zitten in hun laatste jaar en Janssen is straks een redelijke tot goede vervanger (afhankelijk van de tactiek die ik dan gebruik).

Comment

Onze eerste competitiewedstrijd was een thuiswedstrijd tegen Borussia Mönchengladbach. Volgens Hans speelt Borussia 4-4-2 defensief en op de counter en moesten wij gelijk duidelijk maken dat er in de Allianz Arena niets te halen valt. Unaniem werd besloten Borussia met 4-2-4 aanvallend te verrassen. Voor dit systeem hadden we op dit moment de juiste spelers ter beschikking, dus waarom niet?

Voorin twee spitsen: Lewandowski en Müller; 2 hangende vleugelspitsen: Robben en Coman, 2 centrale middenvelders: Vidal en Tolisso; 2 aanvallende vleugelbacks: Kimmich en Tremoulinas; 2 centrale verdedigers: Hummels en Martinez; en keeper Ulreich.

Het gebruik van deze tactiek is feitelijk levensgevaarlijk want je speelt met maar liefst 7 aanvallend ingestelde spelers, 2 ondersteunende en 2 verdedigende spelers. Als je niet gelijk over de tegenstander heen walst dan kun je het schudden. Maar ik durfde dit risico wel te nemen, tenslotte is Bayern een topclub en ik schat ze hoger in dan Borussia Mönchengladbach. Bovendien ben ik niet achterlijk en is mijn team in staat om onmiddellijk van systeem te veranderen als het nodig mocht zijn.

Inderdaad verrasten wij Borussia totaal en iedereen dacht dat de wedstrijd binnen 31 minuten was gespeeld, want toen stonden wij al met 4 : 0 voor door doelpunten van Robben, Lewandowski, Müller en Martinez. Na de 4 : 0 was er enigszins sprake van verzadiging, in elk geval namen onze spelers gas terug. Enerzijds omdat we dachten dat de voorsprong voldoende was en anderzijds omdat Borussia het botte bijl uitpakte en ons met puur fysieke middelen dacht te kunnen stoppen.

In de tweede helft speelde Borussia noodgedwongen meer naar voren en door het toch wel bijzonder fysieke zeg maar haast grove spel raakte ons middenveld in de problemen. Het duurde dan ook niet lang tot de Anschlusstreffer viel, Zakaria maakte in de 50ste minuut de 4 : 1. Om de schade te beperken haalde ik Coman eruit en stuurde centrumverdediger Süle erin met de boodschap: overschakelen op 5-2-3VV aanvallend. Robben werd rechterspits, Martinez de middelste centrumverdediger en aandrijver. We probeerden de controle over de match terug te winnen en weer gas te geven. Waarschijnlijk door de duidelijke stand (4 : 1 ) kwam alles een beetje traag op gang en moesten we in de 82ste minuut het tweede tegendoelpunt incasseren. Traore maakte de 4 : 2.

Het teken voor mij om vers bloed in te brengen: Rafinha + Alaba voor Kimmich en Tremoulinas. De ‘nimmermüde’ Robben motiveerde ons team en Lewandowksi en Müller zorgden voor de nodige doelpunten. Uiteindelijk mocht Borussia nog met de 6 : 2 tevreden zijn.

Tevreden was wel het publiek in de uitverkochte Allianz Arena en Uli en Kalle genoten op de VIPplaatsen van ons team. De eerste 3 punten waren binnen en nog met mooi voetbal ook.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                      X