Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

[FM18] Mijn eigen weg naar de top

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Top prestatie deze maand. Een klein gaatje geslagen ook met de concurrentie.

Comment

Het kleine verschil met de concurrentie is er inmiddels, nu hopen dat je deze reeks zonder puntverlies zo lang mogelijk kan volhouden!

Comment

Schitterende reeks, dit lijkt het begin van een topseizoen! Hopelijk houd je dit nog even vol, de schrik bij de tegenstanders om tegen je aan te treden zal alleen maar groeien!!!

Comment

Seizoen 2021-2022

Wat een seizoen maken wij tot op heden door. Het gaat ons geweldig voor de wind. Stiekem droom ik over hele mooie prijzen. En in deze maand kunnen wij Barcelona uitschakelen in de CL. Als wij winnen of gelijk spelen en Napoli ook is Barcelona uit de CL. Deze maand spelen wij tegen Red Bull en Barcelona voor de CL. En in de Premier League spelen wij tegen Watford, Stoke en Arsenal.

November

Stand Premier League

Stand Champions League

Antwoorden op reacties van users

komodo25 Waar dit gaat eindigen weet ik nog niet. Maar het gaat heel erg goed met ons.

Marius We zijn als team zo gegroeid en wat een mooie eerste maanden beleven wij.

True_Legend Het gaat zo goed met ons dat wij heersten zoals Liverpool en Manchester United dat vroeger deden.

Jornski Het gaatje is overal geslagen.

FM_Lesly Het kan een heel mooi seizoen worden en wie weet blijven wij lang ongeslagen.

prinz poldi We staan al vaak met 1-0 voor als wij tegen belangrijke tegenstanders spelen. Men heeft gewoon schrik voor ons.

coma_303

Srangaman

Jotew

Brattbakk

John Terry

Mochten er vragen zijn of men wilt screens zien dan hoor ik het graag.

Comment

Wauw, je gaat erg lekker. Groot gat al in de competitie en in de CL ook makkelijk door. Zelfs Barcelona die eruit vliegt!

Comment

In de PL gaat het echt hard. Wat een voorsprong nu al. Barcelona in de groepsfase flikken moet ongetwijfeld een goed gevoel geven.

Comment

10 punten los zo vroeg al heerlijk hoor . Ook keurig door in de CL mooi dat Barca er uit ligt

Comment

Al een heerlijke voorsprong opgebouwd in de PL, ook grappig om te zien dat Barcelona de groepsfase niet overleeft!

Comment

Nog steeds ongeslagen Barcelona toch... Ze zullen misschien stilaan in jou richting kijken.

Comment

Seizoen 2021-2022

Ik blijf maar zeggen dat we het goed doen en dat merkt het bestuur ook. Ze wilden mij een nieuw contract aanbieden en die heb ik meteen getekend. Ik ben tevreden hier. We spelen deze maand voor de eerste plaats in de Champions League poule. Deze maand spelen wij nog tegen Wolves, Tottenham, Everton, Chelsea, Manchester City en Birmingham City voor de Premier League. In de Champions League spelen wij nog tegen Napoli en in de League Cup ontmoeten wij Manchester City. Kortom veel zware wedstrijden deze maand.

Nieuw contract

December

Stand Premier League

Stand Champions League

Loting Champions League

Loting League Cup

Loting FA Cup

Jornski We hebben het goed voor elkaar en de vorm is erg goed voor ons.

Marius We zijn nu al de favoriet voor de titel. Barcelona eruit wippen is voor mij een heerlijk gevoel omdat wij vorig seizoen nipt van ze verloren.

komodo25 Een mooie voorsprong is altijd handig als het wat minder gaat. In Europa gaat het voor ons erg goed.

FM_Lesly De voorsprong is erg geruststellend voor ons. Ik ben blij dat we Barcelona eruit konden wippen. We zijn wel een concurrent meteen kwijt.

prinz poldi Dat zou wel een droom zijn om bij Barcelona te gaan werken.

coma_303

Srangaman

Jotew

Brattbakk

John Terry

Comment

Geen puntverlies deze periode. Tegen Chelsea en City kan en mag je punten verliezen, zolang je maar niet verliest van hen. Een gunstige loting tegen Schalke hoor. Ook knap dat Celta gewoon in de knockout fase zit.

Comment

Uit bij city en Chelsea kun je gelijk spelen. Keurige resultaten weer. Met shalke een gunstige loting

Comment

Chelsea en City mogen je dan wel op een gelijkspel houden, het zal je niet beletten om te freewheelen naar de titel op deze manier. Zeer gunstige loting in de CL natuurlijk met Schalke als tegenstander. Die pak je wel even.

Comment

Schalke is een prima loting, ook weer een gezonde voorsprong op de concurrentie. Het nieuwe contract was natuurlijk meer dan logisch!

Comment

In Stamford Bridge en City uit punten halen is een zeer goede prestatie ! Ook tegen Schalke heb je een toegankelijke tegenstander geloot, dus je mag zeker hoop en geloof hebben met een plekje bij de laatste acht

Comment

Seizoen 2021-2022

De winter transfers komen er aan. En juist nu raak ik één van mijn beste verdedigers kwijt. Lascelles kwam bij me. Manchester United was in hem geinteresseerd en hij wilde graag naar Old Trafford toe. Ik kan hem zeker begrijpen, want spelen in het mooiste stadion van Engeland is het mooiste wat er is. Ik heb hem beloofd dat bij een bod ik ga onderhandelen. En nog geen dag later was het bod er. Ik heb hem laten gaan voor 43,5 miljoen en dat kan oplopen tot 56 miljoen vanwege bonussen. Ik heb daarna nog wat spelers verhuurd. Maar door de verkoop van Lascelles moest ik wel snel handelen om ervaring achterin erbij te krijgen. Ik had een aantal jonge verdedigers, maar ik wil ervaring erbij hebben. Mustafi stond op de transferlijst en ik besloot hem te kopen van PSG. Ik had ik Tielemans al een tijdje op mijn radar en ik besloot snel te handelen omdat de halve top achter hem aan zat. Mijn scouts kwamen met een rapport over Edvardsen en ik besloot ook hier snel te handelen omdat ook hier de grote clubs achter hem aan zaten. Ik ben tevreden over mijn transfers.

Deze maand spelen wij gewoon negen wedstrijden. Bournemouth, Burnley, Southampton, Fulham en Liverpool voor de Premier League. Scunthorpe en Liverpool voor de FA Cup en de halve finale van de League Cup tegen Stoke City. Een druk programma voor ons.

Samenwerking Gamba

Transfers in

Spoiler for screen inkomende transfers:

Transfers uit

Januari

Stand Premier League

Speler van de maand

Manager van de maand

Affiche League Cup finale

Jornski Het ziet er erg goed uit voor ons. We doen het zo goed. En ik hoop dat we dit lang blijven doen.

komodo25 Zo lang wij niet verliezen doen we het goed.

Marius Ik denk dat het nog een zware tijd gaat worden. Met de loting hebben wij veel geluk gehad.

FM_Lesly De loting was goed voor ons. Ik ben ook erg blij met mijn nieuwe contract.

True_Legend We doen het erg goed. De toppers kunnen wij gewoon aan en dat merk je aan de resultaten. De laatste acht halen zou voor ons erg goed zijn.

prinz poldi

coma_303

Srangaman

Jotew

Brattbakk

John Terry

Comment

Wederom een prima periode, ook goed versterkt!

Comment

Er staat geen maat op Newcastle dit seizoen, logisch dat je een nieuw contract hebt getekend!!

Comment

Aardige resultaten al viel het einde een beetje tegen Wel prima spelers binnen gehaald

Comment

Nog altijd 11 punten voorsprong! Ook al zijn er nog genoeg wedstrijden te spelen, dit mag je niet weggegeven natuurlijk. Leuke inkomende transfers.

Comment

Niet te stuiten in de PL maar de bekertornooien tonen dat je elke wedstrijd geconcentreerd moet blijven. Voor Mustafi vind ik je veel neertellen gezien zijn leeftijd. De andere zijn echt gericht op de toekomst natuurlijk.

Comment

De resultaten tonen inderdaad aan dat je je met de beste ploegen kan meten ! Chelsea ga je gewoon over je knie leggen in de finale van de League Cup ! Ben benieuwd hoe die replay in de FA Cup tegen Liverpool gaat verlopen !

Comment

Seizoen 2021-2022

Voor de tweede keer in twee seizoenen staan we in de finale van de League Cup. In de finale spelen we tegen Chelsea. Ik ben tevreden dat we in de finale staan, maar nu wil ik die beker winnen ook. We zijn sterk als team. Ik zal daarom ook aantreden met mijn sterkst mogelijke opstelling.

Road to the final Newcastle United

Road to the final Chelsea

Opstellingen Newcastle - Chelsea

[b]Finale League Cup/b]

FM_Lesly Het gaat erg goed met ons en met de transfers ben ik zeer tevreden.

coma_303 Ik ben zeer tevreden over mijn nieuwe contract. Dit is een bewijs dat wij het goed doen.

komodo25 Het kan niet alleen maar winst zijn. Maar we zijn nog ongeslagen in de competitie.

Jornski We hebben een goede voorsprong, maar dat betekent niet dat ik het rustig aan kan doen. De nieuwe spelers zijn allemaal goede aanwinsten.

Marius Mijn focus ligt op de titel en de CL. Winst in de bekertoernooien is altijd mooi. Voor Mustafi misschien wel teveel betaald, maar hij brengt veel ervaring mee.

True_Legend We doen het goed inderdaad. Of we van Chelsea winnen merk je nu. En voor de replay zal je iets langer moeten wachten.

prinz poldi

Srangaman

Jotew

Brattbakk

John Terry

Comment

De prijzen blijven maar binnen stromen!

Comment

Een prijs is een prijs. Keurige overwinning

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X