Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

[FM2018/LLM] Think and grow rich

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

[FM2018/LLM] Think and grow rich

Ik start deze presentatie op 23 december 2019. Helemaal onderaan de ladder: ik start werkloos heb nog geen reputatie of diploma. De uitslagen zullen in deze game ondergeschikt zijn aan geld, m.a.w. ik wil de ploeg die me aanwerft stinkend rijk maken. Ik zal daarom geen inkomende transfers doen en enkel werken met eigen jeugd. Ik hoop, door te investeren in de accommodatie en jeugdwerking, rijk te worden en denk dat daardoor de uitslagen uiteindelijk vanzelf zullen volgen.

ben benieuwd

Comment

Er was eens... een 26 jarige man die slechts één doel had: stinkend rijk worden. Hoe dat moest gebeuren, wist hij nog niet, maar één ding was zeker: niets zou hem tegenhouden. Vastberaden zou hij elk obstakel overwinnen!

Na enkele weken deur aan deur shampoo verkopen, bleek al rap dat dat niet de manier zou worden waarop dit zou lukken. Dan maar voetbalmanager worden, dacht hij, in die wereld stroomt het geld... als ik het goed aanpak komt dat geld ook mijn kant op! Na tientallen sollicitaties was er één ploegje dat hem de kans wou geven.

De kans met beide handen grijpen was het doel, hij zou gaan voor dominant voetbal, te vergelijken met het voetbal van Hein Vanhaezebrouck in het jaar dat KAA Gent kampioen werd... maar al gauw bleek dat een heel naïeve gedachte te zijn van de nieuwkomer in de voetbalwereld.

Dan maar als Diego Simeone, op mentaliteit en organisatie, dacht hij, en hij stuurde bij

Maar veel te laat, en met te weinig resultaat, dus degradatie volgde... dhr. Coucke mocht thuis gaan bezinnen wat het plan B zou worden.

Bedankt voor de reactie Vlonkie ik ben zelf ook benieuwd waar het lot mij gaat brengen en of het zal lukken, de geladen competities: Frankrijk, Engeland, Nederland en België

Comment

jammer dat je eerste avontuur niets is geworden

Comment

Ambitieus plan, met waarschijnlijk de nodige obstakels onderweg. Succes!

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
          X