Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

[FM2018] Roda JC Kerkrade

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

[FM2018] Roda JC Kerkrade

Na een lange zoektocht heeft Red Bull dan eindelijk hun gewenste club over weten te nemen. Red Bull wilde al langer een club uit Nederland overnemen, dit is nu gelukt. Na lange onderhandelingen zijn ze er uit gekomen met het gedegradeerde Roda JC uit Kerkrade, de club die in handen was van de Zwitserse rus Aleksei Korotaev en het FS United van Frits Schrouff. De trots van het zuiden wilt via Red Bull terugkeren naar de subtop van de eredivisie en misschien nog wel verder. De nieuwe naam van de club ligt lekker voor de hand: Red Bull Kerkrade.

Red Bull eigenaar Dietrich Mateshitz is heel blij met Roda JC als nieuwe club. Bij Roda zijn ze vooral benieuwd naar wanneer de oostenrijkse hand zichtbaar zal zijn. De supporters zijn wat minder gelukkig met deze overname. Ze zijn bang dat Roda zijn eigen identiteit als koempels gaat verliezen en alleen nog bekend zullen zijn als de een van zo vele Red Bull clubs. Technisch directeur Harm van Veldhoven is daarentegen niet bang voor de identiteit van de club. Volgens hem is dit een kans om juist als club te groeien en zo ook een sterkere identiteit te ontwikkelen.

De club is nu ook in overleg met de sponsors over hoe de nieuwe shirts uit moeten gaan zien. Verschillende ontwerpers zijn hier nu volop mee bezig. Ook het logo gaat veranderen nu met de overname van Red Bull. Ook hier zijn ontwerpers mee bezig. Roda JC hoopt dit snel afgerond te hebben zodat ze zich als club kunnen gaan richten op de selectie.

Spoiler for Uitleg:
    Alweer een nieuwe novellen van mijn kant. Dit zal tevens ook mijn laatste zijn deze editie. De updates zullen verschillend ingevuld gaan worden. Ook ga ik me niet bezig houden met een bepaald tempo, dit omdat dit voor mij niet mogelijk is ivm werk. Ik hoop jullie nog een keertje te kunnen vermaken met deze game.

Leuke insteek, succes!

Comment

Originele invalshoek en jouw novelles zijn altijd top ! Dus reken me maar bij de vaste volgers

Comment

Origineel idee, benieuwd hoe je dit in gaat vullen.

Comment

Leuk begin, benieuwd wat de inbreng van Red Bull gaat brengen in Kerkrade.

Comment

Origineel idee je hebt er een volger bij!

Comment

Robert Molenaar stapt op als trainer van Red Bull Kerkrade. Meteen nadat de overname bekend gemaakt is heeft Robert zelf zijn contract laten ontbinden. “Ik sta niet achter het gehele Red Bull plan dus voor mij was er maar een optie nadat dit afgerond was en dat was per direct de club verlaten”. Aldus de reactie op zijn plotselinge vertrek. Het bestuur zelf is geschrokken na deze actie van Molenaar, en moeten nu ook op zoek naar een nieuwe trainer. Red Bull had al een vervanger op het oog maar die heeft de club zelf per direct geweigerd. Bondscoach Marcel Koller was naar voren geroepen door Red Bull om de nieuwe trainer te worden. De clubleiding is hier niet mee akkoord gegaan omdat de club iemand van de regio wilt hebben. Dit ook om de koempelmentaliteit goed over te kunnen brengen naar de selectie. Een buitenstaander die geen binding heeft met de club kan dit ook niet overbrengen op de selectie. Er zijn wel al een aantal sollicitanten geweest waar ze in Kerkrade zeker mee in zee willen gaan. “Binnenkort hebben we de eerste gesprekken met alle sollicitanten dan gaan we de drie trainers die in onze ogen het beste zijn voor een tweede gesprek laten komen. Na dit tweede gesprek gaan we een definitieve keuze maken wie komend seizoen de club terug moet brengen naar de eredivisie” Aldus van Veldhoven.

Rick Plum die nu zolang de taken overneemt van hoofdtrainer heeft ook goed nieuws naar buiten gebracht. Er zijn een aantal talenten naar het eerste geschoven om de voorbereiding mee te maken met het eerste. Aan de hand van hoe ze hier doorheen komen wordt gekeken wie definitief naar het eerste geschoven worden. Het gaat hier om de volgende spelers: Radomir Novakovich, Roshon van Eijma, Tristan van Hoogdalem, Nicky Souren, Keanu van der Heijden, Ali Erhiayel en Mart Remans. Vooral laatstgenoemde maakt een grote kans om de definitieve overstap te gaan maken naar het eerste.

Marius ​​​​​​​ True_Legend Merengues Jornski Darkness89 Bedankt voor jullie reactie's. Leuk om nu al te horen dat ik vaste volgers heb.

Comment

Dit opent natuurlijk de deur voor een nieuw uithangbord.

Comment

Mogelijkheden zullen zeker duidelijk worden in de nabije toekomst !

Comment

Benieuwd wie de nieuwe manager gaat worden

Comment

Jaap Stam: Deze bikkelhard oud-speler van onder andere ajax, manchester united en ac milan is een van de mogelijke vervangers van molenaar bij roda. Jaap heeft op dit moment geen club na zijn periode bij reading. In kerkrade denken ze dat ondanks hij niet uit de regio komt wel de koempel mentaliteit terug kan brengen. Ze hopen ook dat hij de verdediging van roda net zo kan laten verdedigen wat hij zelf altijd heeft gedaan.

Peter Hyballa: Deze duitse voetbaltrainer hebben we in nederland leren kennen van zijn periode bij NEC. Hij liet daar een onuitwisbare passie zien volgens Harm. Deze passie zal hij moeten gaan proberen over te brengen naar het team. Ook dit bericht kwam toch wel als een verrassing aangezien hij ook niet uit de regio komt.

Rick Plum: Misschien toch wel de meest logische keuze om de nieuwe trainer te worden. Vanaf 2010 is hij al assistent en in 2013 en 2015 heeft hij al tijdelijk het stokje overgenomen. Of Rick zelf openstaat om nu definitief de stap te nemen om hoofdtrainer te worden is maar de vraag. Volgens de laatste berichten zou hij hier namelijk niet in geïnteresseerd zijn.

Pa-Modouh Kah: Oud-speler van roda die toch wel het voorbeeld van een koempel genoemd mag worden denk ik zo. Of hij in aanmerking komt voor de rol als trainer is nog de vraag. Wel is hij weer in kerkrade gespot. Wat zou hier de reden van zijn? De supporters zouden het in ieder geval niet erg vinden als Kah terugkeerd.

Onbekende kandidaat: Wie dit is is (nog) niet bekend naar buiten gemaakt. Ook herkende niemand hem toen hij uit het stadion liep samen met misschien zijn toekomstige assistent Plum. Ook weet niemand of hij wel daar was voor gesprek voor de functie. Een ding is wel zeker dat ze op dit moment iedereen die uit het stadion loopt zien als mogelijke kandidaat om Molenaar op te volgen.

Marius True_Legend ​​​​​​@Merengues bedankt voor jullie reacties. Het zal nog even afwachten zijn wie de nieuwe trainer gaat worden.
                      Last edited by chrisje1993; 1 jul 2018, 15:45.

Comment

Interessant lijstje met kandidaten.

Comment

Zitten paar leuke namen tussen.

Comment

De Duitser Peter Hyballa is uitgeroepen tot nieuwe trainer van Red Bull Kerkrade. Dit toch wel tot menig verbazing van de buitenstaanders, aangezien zij hadden verwacht dat het iemand uit de regio zou worden. Hyballa die we toch wel kennen van zijn periode met NEC in de eredivisie. Deze laptoptrainer viel erg op met zijn fanatieke manier van coachen, zijn uitspraken voor de camera en gedrag langs de lijn. Roda hoopt nu dat hij de passie wat hij heeft voor het spel terug kan krijgen in het spel van de spelers. Als dit hem lukt zal het een geslaagd seizoen gaan worden. "Ik heb erg veel zin om met deze club de weg terug te pakken naar de eredivisie, daar waar deze club thuis hoort. Ik ga me niet vastpinnen op loze beloftes. Een ding kan ik wel beloven er gaan veel veranderingen plaats vinden" Aldus de eerste reactie van Peter. Ook bij roda zijn ze zeer content met de nieuwe trainer. "Peter is een aparte trainer, toch denken wij dat hij dit team terug kan brengen naar de eredivisie. Dit zal ook onze voornaamste doelstelling zijn" Aldus van Veldhoven.

De eerste verandering die Peter gelijk erin gooit zijn de jeugdspelers. Daar waar Rick Plum al een aantal spelers doorgeschoven heeft heeft Hyballa er nog een enkele talentjes bij gedaan. Zo kunnen Arsalan Haydary, Jeremy Mayele, Franklin Rodriguez, Boyd Derksen, Pepijn Schlösser en Achraf Achraoui ook aansluiten bij het eerste elftal. Zo gaan ze met de volgende selectie de voorbereiding door:

Doel: Tom Muyters, Boyd Derksen en Radomir Novakovich.

Verdediging: Pepijn Schlösser, Ashton Götz, Henk Dijkhuizen, Tristan van Hoogdalem, Daryl Werker, Daniele Zotti, Jannes Vansteenkiste, Franklin Rodriguez, Achraf Achraoui en Roshon van Eijma.

Middenveld: Mohamed El Makrini, Adil Auassar, Livio Milts, Mitchell Paulissen, Nicky Souren, Keano van der Heijden, Giliano van Velzen en Mario Engels.

Aanval: Arsalan Haydary, Celestin Djim, Mart Remans, Ali Erhiayel, Jeremy Mayele en Maecky Ngombo.

Op de vraag of er versterkingen gaan komen kon Peter heel kort over zijn. "Op zich wil ik op elke linie spelers erbij hebben. Of dit allemaal ook gerealiseerd gaat worden in het eerste seizoen is nog maar de vraag". De eerste oefenwedstrijd staat gepland op 5 Juli thuis tegen Sporting Heerlen.

Marius Jornski Merengues True_Legend Darkness89

Comment

Leuke originele insteek . ook een verrassende naam als trainer vooral omdat ze de keus van red bull zo maar aan de kant schoof

Comment

komodo25 Dankjewel voor je reactie.

Verder wil ik een moderator vragen om de naam van het topic te veranderen naar Roda JC Kerkrade..

Comment

Verrassende naam als trainer.. en verrassende wendingen toch wel.

Comment

dit had ik niet verwacht

Comment

Verrassende wending zeg

Comment

Heel verrassend, had ik niet zien aankomen. Eigenlijk wel jammer, vond het een leuk idee met Ree Bull Kerkrade.

Comment

Verrassend en om de opdracht een beetje interessanter te maken is dit natuurlijk wel de goede weg ... Maar wat een boeltje met heel wat discussies

Comment

Marius Vlonkie komodo25 Jornski True_Legend Bedankt voor jullie reactie. Het probleem waar ik tegen aan liep was dat in de game ik altijd erg veel verlies leed elk seizoen. Het eerste seizoen zou ik net geen 10 mil verlies leiden. En dat terwijl ik alles binnen het budget had gehouden. Aangezien ik niet weet hoe/of dit op te lossen heb ik besloten om de club gewoon te houden zoals die is. Hier moest ik natuurlijk wel even een verhaaltje over verzinnen. Misschien als ik de oplossing heb komt er in de loop van de novellen wel alsnog zo'n twist.

Comment

Aardige uitslag tegen de amateurs

Comment

goede oplossing gevonden voor het probleem

Comment

Alvast een eerste goede oefengalop.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There are currently 2 users online. 0 leden en 2 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                  X