Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

Novelle van de Week (Mei 2018)

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Novelle van de Week (Mei 2018)

Ook deze maand gaan we natuurlijk weer enkele Novelles van de Week verkiezen.

Beginnen doe we met een nominatie van coma_303, onze laatste NvdW-winnaar. Hij koos voor de novelle van mattihamstra:

Voor mij een novelle die al lang loopt en blijft boeien door zijn andere inslag. Het verhaal van Jesus is er eentje met hoogte en diepte punten maar hij blijft doorzetten. Ik volg de novelle al een tijdje met zeer veel plezier!

Een nieuwe week, een nieuwe Novelle van de Week ...!

Ditmaal gingen we te rade bij mattihamstra, onze winnaar van vorige week. Hij kwam met de volgende nominatie:

I​​​​​​k wil graag de novelle Bring back Ajax! van harm778 nomineren.
    Bij de titel van deze novelle had ik in eerste instantie het gevoel van tuurlijk alweer een novelle over Ajax maar de overzichtelijkheid van deze novelle maak het voor mij prettig om te volgen. Updates met Ajax achtergronden en daarbij het kenmerkende rood en wit. Het ziet er niet heel moeilijk uit allemaal maar vaak zit kwaliteit hem in de eenvoud.

Verder liet mattihamstra ook weten ge´nteresseerd te blijven in het volgen van nieuwe novelles: omdat ik het de laatste tijd druk heb met werk en andere zaken plaats ik vaak alleen me eigen updates en dus zie ik niet alle novelles meer dus mensen TAG me gewoon.

Comment

harm778 nomineerde Together Stronger - Een dans met Welshe draken van WalesETS met de volgende redenen:

Hij is erg gemotiveerd in het maken van deze novelle, want hij zet minimaal elke dag een nieuwe update klaar en dat blijf ik knap vinden. Zijn updates zien er goed uit en zet zijn informatie mooi en overzichtelijke in een goede lay-out.

Comment

Deze week nomineerde WalesETS de novelle [FM2018] Tottenham Hotspurs Football Club - The White Hart Lane to Glory van True_Legend:

Ik vind die van The White Hart Lane to Glory wel leuk omdat ik de weldoordachte analyse van staf, spelers, scounting e.d. wel boeiend vind, en ook de manier waarop matchen worden beschreven is anders.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
        X