Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

[FM2017] Europa is calling

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

[FM2017] Europa is calling

Omgeven in een warme sfeer, zet ik mijn handtekening onder een contract van een jaar. ''Misschien is het mijn driedelig pak die het zo warm maakt, of mijn stropdas die voelt als een strop, maar de sfeer is goed. De handtekening staat. Het avontuur gaat beginnen. Dat ik als speler op het veld heb gestaan waar zij zijn begonnen. Waar geschiedenis is geschreven op meerdere fronten. Ik mag daar het volgende hoofdstuk voor schrijven. Ongelofelijk. Nerveus, maar vastberaden zoals altijd wil ik gaan strijden. Tot de laatste adem. Mijn visie is duidelijk: kwalificeren voor de Europa League. Het bestuur is opgewekt en geeft mij alle vrijheid qua filosofie. Des te hoger is de druk. Als het niet lukt, zullen veel ogen op mij gericht zijn. Het kan me niet schelen. Ik ben scherper dan ooit en het verplicht mij om op en top te presteren. Gelukkig heb ik een potentiŽle groep. Ik hoop ook wat toppers in de jeugd te ontdekken. Het transferbudget laat niet al te veel toe, maar misschien kan ik huren? Ik ga eigenlijk alweer te snel in mijn hoofd. Stap voor stap Jus, dan komt de rest vanzelf.''

''Ik hoop wat hulp te krijgen in mijn staf. Ik heb volmondig ja gezegd dat het me wel lukt, maar ik mis ervaring. Een beetje bluf moet ook kunnen in deze wereld.'' Jan van Halst schiet door mijn hoofd en stiekem lach ik. Ik ga naar huis, naar mijn vrouw en kind. Even rust. Even nadenken.
    ''Binnenkort een oefenwedstrijdje regelen met het eerste en tweede elftal. Daarna zien we wel verder.''

De start van mijn eerste novel en tweede seizoen als manager is van start. Onlangs heb ik met Ajax een seizoen afgerond en ben ik tweede geworden. Het was mijn eerste seizoen en heb een bult geleerd. Het neuzen hier in het forum levert ook veel op en nu is de start van een novel. Mijn interesse probeer ik te koppelen met FM en sta open voor tips en tops in de game. Hints over mijn club zullen volgen. Laten we er wat moois van maken.
    Last edited by Justinvd; 5 mei 2018, 20:11.

Succes. Ben benieuwd wat de club gaat worden.

Comment

Ik ben benieuwd naar je updates en prestaties bij Ajax een club met veel talent en mogelijkheid tot groei naar de Europeese top

Comment

De novellen met Ajax stapelen zich op, maar gelukkig heeft iedereen z'n eigen ideeŽn en stijl waardoor je toch verschil hebt. Succes!

Comment

Veel succes!

Comment

Succes ! Hopelijk wordt het een originele club waarmee je een mooi avontuur start

Comment

Succes

Comment

Leuke intro, succes!

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                X