Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

[FM18] They Call Him The Hex-man

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

[FM18] They Call Him The Hex-man

Sta je dan met je goeie gedrag.

Zaterdagochtend, 10.30.

Terwijl je met je assistent een tactiek aan het bedenken bent om Capelle het vuur aan de schenen te leggen, wordt 3 kilometer verderop je belangrijkste spits langzaamaan wakker in zijn eigen lichaamssappen na een lange nacht uit. Jij weet het nog niet, maar hij wel: het wordt weer zo'n dag.

Spijkenisse - Capelle 0-3

Zaterdagmiddag, 16.28.

Wakker was 'ie nog niet. De rest ook niet. Balend loop je terug naar de kleedkamer, maar het lijkt de spelers niets te doen. Die zien maar één ding: de bar. Je gaat in je kantoor zitten, welke je deelt met de voorzitter, toiletjuffrouw en de materiaalman (luidruchtig mannetje). Eén blik naar je rechterzijde, en je droomt weer weg. Die wereldkaart. Zou het, ooit? Al was het maar de vierde beker van Indonesië. Een prijs is een prijs. Weten zij veel.

Ooit pak je die koffer in.

Misschien sneller dan je nu denkt.

Spoiler for .:

Ben nu toch lekker bezig met FM, dus dan pleur ik er ook maar een novelle in. Vind het zelf een leuke game tot nu toe, dus zin in meer dan enkel de sporadische updates in het Journeyman topic Zal weinig verhaal worden denk ik, in ieder geval niet qua tekst en verzinsels. Uitzondering dit dus. Tenzij ik opeens ergens anders zin in heb. Gewoon een wat frequenter overzichtje van de resultaten e.d. vergeleken met het journeymantopic. Ben inmiddels al flink wat jaren verder, dus denk dat ik het er ook wel even snel doorheen jaag.

Doel van de game is in elk continent de CL-variant te winnen, beginnend zonder club (eerste jaar dus Spijkenisse geworden) en zo dus via de Journeyman-regels maar te zien hoe ik daar kom. Wil daarna ook de continentale landentoernooien winnen.
    Last edited by Magikarp; 29 apr 2018, 01:26.

Leuke uitdaging succes

Comment

Heel veel succes, heb je al een beetje gevolgd in het journeyman topic

Comment

Succes met deze uitdaging.

Comment

Veel succes met je uitdaging.

Comment

succes

Comment

Lekker begin. Leuke uitdaging. Ik volg. Succes!

Comment

De koffer is gepakt. Tijd voor een welverdiende vakantie in een land vol rokken, blaaspijpen, schapenmagen en Schotse Hooglanders. Noemen ze die daar gewoon Hooglanders? We gaan het zien.

15 dagen later zit je in een benauwd kantoortje te onderhandelen over je salaris. Of je er ook een basisvergoeding van 150 pond per maand bij wil in verband met de risico's van het eten van haggis, maar dan moet je wel zorgen dat de club niet degradeert. Prima, scheelt weer in het vinden van een leuk huis in de buurt. Je eet die troep toch niet. Weten zij veel.

Arbroath. Weet jij veel.

Grote verschillen tussen de teams, vooral tussen Albion Rovers en de rest. Weinig sensatie, geen bijzonder seizoen. Duidelijk is wel dat het bestuur nauwelijks ambitie heeft, ook mag je nog geen vervolg geven aan je trainerscursus. Stof tot nadenken.

Spoiler for .:

komodo25 Jornski delichris W8er Vlonkie
                Marius

Bedankt voor de reacties. In het journeymantopic staan al wat spoilers inderdaad
                Last edited by Magikarp; 29 apr 2018, 09:36.

Comment

Seizoen zonder echte hoogtepunten.

In FM16 zelf ook een journeyman gedaan, nadat ik begonnen was in Wales kwam ik ook in Schotland terecht. Via Berwick uiteindelijk aan de slag bij Aberdeen en daarmee kampioen geworden en de overstap gemaakt naar Watford, maar toen gestopt. Hopelijk weet jij het langer vol te houden.

Comment

Een anoniem seizoen

Comment

Hopelijk volgend seizoen meer succes, degradatie natuurlijk wel zonder problemen ontlopen.

Comment

Een vrij kleurloos seizoen gespeeld.

Comment

Und, welke tactiek hadden je assistent en jij gevonden?
                          Dit is mijn club;
                          Mijn ideaal;
                          Dit is de mooiste club van allemaal.
                          Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet;
                          Het kan dooien, het kan vriezen;
                          We kunnen winnen of verliezen;
                          Maar een betere club dan Ajax is er niet!!!!

Comment

Ik ben benieuwd waar de volgende uitdaging ligt!

Comment

Seizoen dat niemand zich zal herinneren ... Benieuwd naar de volgende uitdaging en avontuur

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                              X