Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

[FM18] The Birthplace of young talented players.

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

[FM18] The Birthplace of young talented players.

Uitleg:
    Na mijn laptopcrash moest ik compleet opnieuw beginnen. Zodoende heb ik gekozen voor mijn all-time favoriete clubje, om daarmee te beginnen. Southampton FC is natuurlijk bekend vanwege hun zeer goede jeugdopleiding, spelers als Gareth Bale, Alex Oxlade-Chamberlain en Theo Walcott zijn voortgekomen uit de jeugdopleiding van Staplewood. Hopelijk zie ik nog meer leuke talenten bij de selectie komen in de komende jaren!
    Last edited by Marius; 12 jun 2018, 08:31.

Southampton, geweldige jeugdopleiding! Hopelijk komen er de komende jaren super talenten tevoorschijn. Ga je je vooral richten op eigen jeugd of ook van plan om spelers te kopen met het vele geld wat de PL teams tot hun beschikking hebben?

Comment

Southampton, dan moet ik spontaan steeds denken aan Le Tissier. Wat een heerser was me dat. Veel succes in ieder geval. Het is een beetje een grijze muis, maar wel een zeer sympathieke. Jij geraakt waarschijnlijk wel van dat imago af.

Comment

Succes met Southampton.

Comment

Dit is een mooie club en ik ben ze eigenlijk terug beginnen volgen sinds Koemand er coach geworden is ... Toen speelden ze toch een paar maanden absoluut topvoetbal ! Ze hebben al een paar echte talenten de voetbalwereld ingestuurd en ik ben benieuwd wie de volgende miljoenentransfer van je team zal worden ! Presentatie is weer in de typische stijl die jou kenmerkt

Comment

Reacties:
            Jornski Marius delichris True_Legend

Het plan is om mij zoveel mogelijk te richten op jonge attractieve voetballers. Mijn transfers zullen veelal in het teken staan van jonge spelers, hopelijk komen er ook zeer leuke talenten uit de jeugdopleiding. Het stempel grijze muis wil ik zoveel mogelijk doen onderdrukken en gewoon steevast in de top zeven van de ranglijst acteren!

Comment

Onbekende spelers gehaald. Kon je Sessegnon niet halen?

Comment

De voorbereiding oogt inderdaad goed maar de tegenstand was natuurlijk ook niet van het hoogste niveau. Maar je kan wel vol vertrouwen aan het seizoen beginnen.

Comment

Spelers ken ik niet, hopelijk kunnen ze in de toekomst van grote waarde zijn voor het team. Voorbereiding gewoon zeer keurig zonder tegendoelpunten.

Comment

Beetje vreemde keuze om Blake Shelton als personage te kiezen. Benieuwd hoe dit aan bod zal komen. Veel succes met Southampton! Doet mij ook vooral terugdenken aan Le Tissier, maker van talloze pareltjes.

Comment

Prima oefenperiode gedraaid. Ik ben benieuwd naar de competitie

Comment

Mooie club om de jeugdopleiding weer te laten bloeien. Succes

Comment

Reacties:
                          Jornski Marius delichris True_Legend prinz poldi harm778 GAE EAGLES

Sessegnon heb ik niet naar gekeken, meer om het feit dat het een soort van FM-aankoop is. En ik heb met McQueen ook al een linksback die zeer goed kan worden. De jeugdopleiding zal zeker centraal staan in deze novelle, maar als ik een aantal topaankopen zou kunnen doen, dan zal ik dat niet laten!

Comment

Da's pas openen met stijl! Van een sensationele overwinning gesproken. Hopelijk een voorbode voor de rest van het seizoen.

Comment

Perfecte openingswedstrijd

Comment

Beter kan je niet aan het seizoen starten ! Schitterende zege en onverwachte driepunter ... Je verdediging kan inderdaad een belangrijk deel worden van je ambities !

Comment

Een mooie overwinning hoor.

Comment

Reacties:
                                    Jornski Marius delichris True_Legend prinz poldi harm778 GAE EAGLES

De defensie zal zeker één van mijn sterke punten worden dit seizoen, maar ook de aanvallers zullen een grote rol kunnen leveren. Het middenveld is nog wel een klein zorgenkindje, maar daar ben ik wel naar leuke spelers aan het kijken!

Comment

Leuke club succes . Start begon goed maar is ook erg zwaar

Comment

Verliezen van City en Spurs kan gebeuren, jammer dat de laatste wedstrijd net te lang duurde.
                                        Wolves hebben gewoon een goede ploeg dus het verbaast me niks dat je die wedstrijd verloren hebt.

Comment

Zo zeg deze nederlagen komen hard aan. Verliezen van City is gewoon bijna een zekerheid. Maar van Wolves had je gewoon moeten winnen. En de Spurs had misschien een gelijkspel moeten zijn.

Comment

Zuur na die verrassende overwinning op de openingsspeeldag. Maar verliezen van City is logisch. Een verplaatsing naar de Spurs is ook geen pretje. En Wolves, tja, naar 't schijnt hebben die ook wel een goed ploegje
                                            Last edited by Marius; 5 mei 2018, 16:22.

Comment

Reacties:
                                              Jornski Marius delichris True_Legend prinz poldi harm778 GAE EAGLES komodo25

De drie nederlagen waren enigszins ingecalculeerd. De EFL Cup vind ik echt meer wedstrijdopvulling, waardoor ik er voor koos om gewoon met mijn tweede team te voetballen. Dan kan je verliezen van een topclub in de Championship, ze hebben echt een zeer goede ploeg die volgend seizoen in het echt al in de PL zit en waarschijnlijk in mijn game ook!

Comment

Wisselende resultaten, maar je lijkt in het klassement wel een plaats na de topclubs te kunnen opeisen. En dat is zeker geen verkeerde prestatie.

Comment

Een nette 8e plaats tot nu toe. Je kan via de League Cup wel het snelst Europees voetbal halen en dat vergeet men vaak.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                  X