Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

BSV Limburgia de 5e profclub in Limburg

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

BSV Limburgia de 5e profclub in Limburg

Zoals de titel al aangeeft is het de bedoeling dat ik met BSV Limburgia weet toe te treden tot het betaalde voetbal en zo de 4e profclub in Limburg ga worden.

BSV Limburgia is niet zomaar een club want SV Limburgia opgericht in 1920 wist in 1950 kampioen van NEDERLAND te worden . Ook heeft SV Limburgia betaald voetbal gespeeld tot in 70-71 toen de KNVB besloot om een sanering in te voeren . Hierna werd Limburgia weer een amateur club . In 1998 ging SV Limburgia samen met RKBSV en werd het BSV Limburgia . Zelf speel ik sinds een aantal jaar voor deze club in lagere elftallen en ben ik sinds 3,5 jaar jeugdtrainer . Eerst van de Mini F ( Jo7 en sinds dit seizoen van de F2 ( Jo9-2 ) Binnen de club zijn er twee kampen . Een deel wil graag een dorpsclub worden die vooral op eigen jeugd inzet en een ander deel verlangd nog terug naar het betaalde voetbal . Ik ga er in deze novelle lekker tussen in zitten en wil met Limburgia terug naar het betaalde voetbal maar wil dit ook gaan bereiken door een florerende jeugdopleiding .

Ik begin het spel in de 2e klasse en hierdoor zal het zeker een pittige uitdaging gaan worden . Zeker aangezien de club bij de start geen enkele speler of staff heeft .
    Om niet al te snel uitgekeken te worden op deze pittige save besloot ik om een dubbelbaan te nemen

Met deze selectie moeten wij ons zien te plaatsen voor het WK in Rusland

Deze game komt als tussendoortje voor mijn andere save maar doordat ik hier alleen Nederland ( tot aan de 3e klasse ) BelgiŽ , Duitsland , ServiŽ en TsjechiŽ geladen heb speelt deze save een stuk sneller .
    Last edited by komodo25; 18 apr 2018, 19:34.

Wow, toch een bijzondere combinatie! Een amateurclub en de nationale ploeg...

Als Belg zegt Limburgia me heel weinig, buiten dat het op Limburg lijkt, is het ook een ploeg uit Nederlands Limburg? Heb je een extra database toegevoegd met deze competities?

Comment

Voor mij een beetje onrealistische combinatie, maar ik hoop dat je er plezier mee hebt natuurlijk

Comment

Succes bij Limburgia, ben benieuwd of je het de overige Limburgse ploegen moeilijk kan gaan maken.

Comment

1. VVV
          2. Roda JC
          3. Fortuna Sittard
          4. MVV
          5. Limburgia

Just sayin...

Succes verder.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nom de Guerre Bekijk berichten
            1. VVV
            2. Roda JC
            3. Fortuna Sittard
            4. MVV
            5. Limburgia

Just sayin...

Succes verder.
            VVV hebben we alvast afgestoten . Zal het thuis even aanpassen

Comment

Veel succes in Limburg, ben benieuwd hoe snel je met hen naar de Eredivisie kan komen!

Comment

Succes in Limburg!

Comment

Leuke uitdaging klinkt dit wel. Succes!

Comment

Het belangrijkste was natuurlijk zo snel mogelijk een staff samenstellen en spelers naar de club te halen .
                    Uiteindelijk was net voor het begin van het seizoen het elftal compleet . Echter had ik niet zo heel veel keus aangezien veel spelers zonder contract geen interesse hadden in het spelen in de 2e klasse . Hierdoor bestaat de selectie uit het merendeel uit regens van een jaar of 16. En een aantal spelers van 22-23 Nadat ik
                    ook een staff wist samen te stellen kwam de hoofdscout nog wel met een paar spelers die direct een versterking zijn en wat ouder waren .
                    Ik ga spelen met mijn twee favoriete opstellingen namelijk 4-2-3-1 en een zelfde soort opstelling alleen dan is de AMC een VMC .
                    Voor elke positie heb ik minimaal twee spelers weten te halen maar sommige van onderstaande screen spelen momenteel in het 2e of in het onder 19 .

Al met een al een aardige selectie om mee te werken , Ik zal niet alle spelers gaan benoemen . Dit is de selectie waar vanuit ik ga werken dus vanuit hier zullen wijzigingen wel gemeld worden . Zouden jullie toch een screen of screens willen zien van bepaalde spelers kunnen jullie dit altijd aanvragen natuurlijk .
                    De voorbereiding stond al voor een deel vast en zelf had ik nog wat thuisduels ingepland tegen hoog aangeschreven buitenlandse clubs ...
                    Al is hoog aangeschreven zeer betrekkelijk natuurlijk op dit niveau

Tegen Dusseldorf-West wisten we knap gelijk te spelen . Verder geen top resultaten maar ondanks dat Thes sport en Hilden de meeste geen belletje laat rinkelen zijn dit wel elftallen waar de meeste spelers zo rond de 2000 euro per maand opstrijken , Benieuwd hoe we het in de competitie wisten te gaan oppakken.
                    Heb inmiddels de helft van de competitie er op zitten

Gelukkig zegt een voorbereiding niet alles want op LHC na hebben wij alles gewonnen en meestal ook nog zeer overtuigend .
                    Helaas is er niet alleen maar goed nieuws na de wedstrijd tegen Veritas kwam dit nieuws

Aroma was zeer goed op dreef maar gelukkig kwam de hoofdscout nog met een andere speler aan . Oudgediende Jeffrey Winter ( Jeugd AZ ) en speler van Top amateur clubs als Lisse , Ijsselmeervogels en Rijnsburgse Boys komt ons versterken en liet zien dat hij het scoren nog niet verleerd is .
                    Tegen Caesar hadden wij nog een open dag

Dan de stand

Dat wij boven aanstaan is natuurlijk niet zo vreemd maar het gat is wel al erg groot . De rest pakt elkaar punten af en daarom kunnen wij als haast zeggen dat de titel al bijna een feit is . Moet wel heel raar lopen mocht dit nog misgaan.

Het had niet veel gescheeld of ik was al weer ontslagen als Bondscoach van Oranje , Zal wel komen omdat ik geen Ajax achtergrond heb want anders snap ik er niets van . Maar goed de KNVB maakt de laatste tijd wel vaker grote fouten .

De eerste twee wedstrijden speelden wij meer dan prima . Helaas hadden wij voor de volgende twee wedstrijden want last van blessures maar tegen Bulgarije hadden wij meer dan een punt verdiend . Tegen Luxemburg viel de score erg tegen maar waren wij wel heer en meester . Hierdoor sloten wij de kwalificatie zo af.

Direct plaatsen zat er natuurlijk al lang niet meer in door het gestuntel van mijn voorganger maar waarom ik dan bijna ontslag had gekregen verbaasd mij dus nog steeds , In ieder geval was de druk hoog in de play-off tegen BosniŽ

Thuis was de spanning zeker voelbaar en voetbalden wij ook erg slecht . Kwamen zelfs op achterstand maar een Memphis kwam goed door en wist de bal goed voor te zetten en El Ghazi maakte 1-1 . Robben besloot helaas na het laatste pouleduel te stoppen en hopelijk kan ik hem nog overtuigen om het WK mee te spelen . Promes was nog niet fit dus vandaar dat El Ghazi speelde . Zou uit nog een lastig karwei worden . Uit besloot ik de AMC te vervangen voor een VMC en dat pakte goed uit

Janssen speelde omdat Dost geblesseerd was . En deed dat naar behoren . Na de rode kaart kneep ik hem wel maar het was Nederland dat bleef voetballen ipv BosniŽ. En nadat Depay voor 0-2 zorgde wisten wij het allemaal . Wij gaan naar Rusland toe .

Ik zal in het vervolg ook de selectie er bij nemen en uitleggen waarom ik voor een bepaalde speler kies

prinz poldi De combi is inderdaar zeer onwaarschijnlijk maar zo hou ik het plezier er wel in
                    Klopt BSV Limburgia is een Limburgse club uit Brunssum . En heb inderdaad via workshops een extra database gedownload . Deze gaat tot de 5e klasse in Nederland
                    Jornski Dat is het ook maar het gaat inderdaad om het plezier in deze save , Al is het maar de vraag of ik lang bondscoach ben
                    GAE EAGLES Dank je . Voordat wij het de overige profclubs lastig kunnen maken zijn wel wel even verder . En dan is het natuurlijk nog te hopen als niet bijvoorbeeld een EVV ondertussen al is doorgestoten
                    Nom de Guerre Bedankt voor jouw oplettendheid
                    FM_Lesly Daar ben ik ook benieuwd na
                    nasje92 Dank je
                    Marius Dat is het zeker . Hopelijk houd deze database het lang vol .

Comment

Een schitterende start in Limburg en je speelt de concurrentie echt op een hoopje ! Je hebt veel spelers met potentieel, maar misschien komt dit door de reputatie van de club en de mogelijkheden ... Het is een lange weg die je moet afwerken, maar hopelijk kan je zo snel mogelijk de hoogste regionen van het Nederlandse voetbal bereiken. Bij de nationale ploeg doe je het ook meer dan behoorlijk ... Wel grappig dat Bas Dost hier bij jou vlot scoort terwijl hij IRL afgezegd heeft voor het nationale elftal ! Succes

Comment

Lekker begin van de competitie, titel kan al niet meer mis gaan. En ook fijn dat je gekwalificeerd bent met Oranje. Tuurlijk gaat het even duren voordat je het de rest lastig kan maken, maar het is een mooi streven.

Comment

Titel lijkt een kwestie van tijd.

Comment

Met Limburgia gaat het voortvarend! Super. Ook met NL heb je geflikt wat ze in het echt niet konden.

Comment

Heerlijke start met Limburgia, ook mooi dat Nederland als nog naar het WK gaat!

Comment

Dat noemen ze pas een reeks neerzetten. Er kan nu al niets meer misgaan. Met Oranje zijn er nog wat twijfels, maar je gaat wel naar Rusland. En dat telt.

Comment

de KNVB... ik weet er alles van dat ze rare besissingen nemen

Comment

Wat een geweldig begin zeg, nu hopen dat je dit door kan zetten tot aan de Eredivisie ook als is die weg nog lang

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                    X