X
-
Veel succes met je eerste novelle!
Gelukkig ben je niet blijven hangen bij Fifa ManagerIk denk dat iedereen wel zo edities heeft die hem meer liggen dan andere. Met Ajax heb je de ideale club gekozen om je op de jeugd te concentreren. Veel novelles van PSV dit jaar maar bijzonder weinig van Ajax, was vroeger nochtans schering en inslag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prinz poldi Bekijk berichtenMooie presentatie van je basiself!
Wil je me in het vervolg taggen (@ + naam)? Zo mis ik je updates niet!
Comment
-
Samenvatting:
De meeste oefenwedstrijden zijn gespeeld en de resultaten zijn goed. We hebben weinig tegendoelpunten gekregen wat natuurlijk positief is, maar we hebben ook niet veel gescoord. Het seizoen is goed begonnen met een 0-2 zege uit tegen Steaua Bukaresti. Nu is het de taak om het thuis verder af te maken. Zonder Kristensen, want die kreeg in zijn eerste wedstrijd een rode kaart.
Reacties:
prinz poldi Zag inderdaad weinig Ajax novelles, vaak worden deze ook maar half aangepakt
nasje92 Football Manager is natuurlijk wel het echte werk
Copywriter Klopt heb echt een uur lang gezeten aan de lettertype. Heb altijd al moeite gehad met grote teksten in Photoshop. Arial gaf een slechte kwaliteit, dus heb ik voor dit lettertype gekozen
chrisje1993 Heb dat ook wel liever, maar Wöber komt nog even te kort. Veltman mag ook wel weg na dit seizoen
True_Legend delichris Vlonkie Christiano
Comment
-
Samenvatting:
Door ook thuis te winnen van Steaua Bukaresti zijn we door naar de volgende ronde. Ook hebben we Hoffenheim weten te verslaan en hebben we de groepsfase van de CL bereikt. In de loting geen topploeg geloot, maar wel 4 teams die tegen elkaar gewaagt zijn en dus wordt het als nog lastig om te overwinteren in Europa. In de Eredivisie hebben we helaas nog gelijk gespeeld tegen VVV, toch een smetje op deze mooie maand.
Reacties:
prinz poldi Gelukkig was het ook geen probleem en hebben we de groepsfase bereikt
True_Legend De Deense trainer: Jacob F. Larsen, Keeperstrainer: Remond Strijbosch, en de Schot: Paul McGuinness
Jornski Tuurlijk maken we het thuis af. Mooi dat mijn grafische updates goed vallen
GAE EAGLES chrisje1993 delichris nasje92 Copywriter Vlonkie @ChristianoLast edited by harm778; 12 apr 2018, 19:15.
Comment
Wat gebeurt er?
Collapse
There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.
Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.
Comment