Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

Novelle van de Week (Maart 2018)

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Novelle van de Week (Maart 2018)

We zijn een nieuwe week gestart en dus is het ook weer tijd voor een nieuwe Novelle van de Week. De eer gaat ditmaal naar True_Legend met [FM2018] Paris-Saint-Germain - Le club où les rêves se réalisent. In korte tijd heeft hij een erg interessante novelle opgezet waarin hij de lezers steeds weer weet te boeien met nieuwe inzichten en invalshoeken. Het lijkt me dan ook verdiende dat deze novelle een week lang in the picture mag staan!

Voor de nominatie van week twee deden we een beroep op de winnaar van vorige week. True_Legend koos voor de novelle van Thomassje123: ik vind dat Het wonderlijke verhaal van San Marino in de spotlights mag geplaatst worden. Het is niet aan iedereen gegeven om seizoen na seizoen aan de weg naar de top te timmeren en dan toch de vruchten binnen te plukken van het harde werk. Hij doet met club en nationale ploeg ! Topper en hij doet het gewoon erg goed.

Comment

Met de hulp van Thomassje123, onze winnaar van vorige week, hebben we een nieuwe nominatie voor deze week!

Ik ga voor https://forum.manutd.nl/forum/footba...qa-fuq-kollox van TeamWesil . Het is een interessante clubkeuze in een competitie die bijna niemand zou spelen. Meestal klik ik snel weg bij zo´n onbekende competitie maar bij deze ben ik plakken. De prestatie zijn goed en ik ben erg benieuwd waar deze zal eindigen
      Last edited by Marius; 19 mrt 2018, 10:19.

Comment

Ditmaal was het de beurt aan TeamWesil om een novelle te nomineren en hij koos voor ûrl=https://forum.manutd.nl/forum/football-manager-2018/novellenbundel-am/7689713-het-wonderlijke-verhaal-van-san-marino]Het wonderlijke verhaal van San Marino[/url] van Thomassje123 : Ik wil enorm graag deze novelle nomineren omdat het me enorm hard weet te boeien. De zeer gestage opmars van het land volgen is zo fijn en Thomas weet steeds betere resultaten voor te leggen. Ik zie hem zeker binnenkort ook een eindtoernooi halen en dat alleeen al zou een gigantische mooie prestatie zijn.

Dit betekent dus dat Thomassje123 voor de tweede keer deze maand met de titel van NvdW aan de haal gaat en we drie genomineerden krijgen voor de IDS-verkiezing later deze week.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
        X