Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

[FM18] Brabantse nuchterheid

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Sporting mag zeker geen problemen opleveren, in Nederland ben je echt heer en meester!

Comment

Seizoen 2020-2021

Sporting is een club die wij zeker moeten verslaan in de Champions League. Dit is onze kans om naar de kwartfinale te gaan. Maar tot mijn schrik komt Inter voorbij en die kopen Maroni. Zij voldoen aan de clausule en zo raak ik misschien wel mijn belangrijkste speler kwijt. En doordat Inter het bod deed heb ik meteen geschakeld richting BraziliŽ. Lincoln speelde daar nog en ik heb besloten om hem meteen te gaan halen. En toen ik daar was heb ik meteen gekeken naar een rechtsback in ArgentiniŽ. Daar speelde Camargo. Ik heb hem bekeken en ik stuur ook meteen een scout op af. Iedereen was lovend over hem en ik besloot hem ook maar te halen zodat wij een goede toekomst hebben. Hateboer werd overbodig en heb heb ik verhuurd. Ajax wilde Melis kopen en uiteraard mag dat. Hij is voor mij geen waarde. De andere spelers werden verhuurd om ervaring op te doen.

Transfers uit

Transfer in

Januari

Stand Eredivisie

Antwoorden op reacties van users

komodo25 Dat verwacht ik ook. Sporting is goed, maar ik denk dat wij beter zijn.

Jornski Zowel Maroni als Buitink zijn zo goed dat heel Europa achter ze aan zit. Maroni zijn we al kwijtgeraakt helaas.

GAE EAGLES Het gaat erg goed en ik hoop dat wij onze vorm lang vol gaan houden.

harm778 Ik verwacht dat wij Sporting wel gaan verslaan, maar nu Maroni weg is ben ik iets minder zeker van mezelf.

Marius Ik zag dat Sporting eruit kwam en ik had zeker een idee om de kwartfinale te bereiken. Maar nu ik Maroni heb moeten verkopen ben ik niet meer zo zeker van de kwartfinale. Maroni en Buitink waren een heel goed koppel.

FM_Lesly We heersen inderdaad en toch ben ik niet meer zo zeker. Maroni zijn we kwijt en daar baal ik als een stekker van.

prinz poldi

Mochten er vragen zijn of men wilt screens zien dan hoor ik het graag.
      Last edited by delichris; 16 apr 2018, 12:20.

Comment

Balen dat je Maroni bent kwijtgeraakt, maar met Lincoln heb je wel een waardige vervanger!

Comment

Meteen een goede vervanger gehaald qua naam, qua stats weet ik niet hoe hij gegroeid is de afgelopen jaren in jouw game. Heb je een screen van hem en van de nieuwe linksback?

Speelde Bon Melis op een positie die jij niet gebruikt of heb je gewoon veel betere spelers op zijn positie tot je beschikking? Wel opmerkelijk dat juist Ajax hem koopt.

Comment

Goh. Een sterspeler kwijt geraken is altijd balen, maar met die clausule heb je daarvoor natuurlijk wel het risico genomen. Zonder had je dit misschien kunnen afhouden of er meer kunnen uithalen. Ivm die twee transfers is het overigens een beetje jammer dat het om buitenlanders gaat, al begrijp ik dat NL kwaliteit misschien niet voor handen en/of haalbaar is. Januari was overigens weer een topmaand.

Comment

Goede maand alweer.. De transfers ken ik niet echt, dus daar kan ik niet meteen over oordelen... Hoewel je reputatie er alvast voor zorgt dat ik er het volste vertrouwen in heb!!!

Overigens bedankt voor de nominatie!

Comment

Prima maand qua prestaties en prima gereageerd op het vertrek van een belangrijke speler

Comment

Seizoen 2020-2021

Nu we twee spelers erbij hebben moet ik hen zo goed mogelijk zien in te passen in het team. Maar ik heb het gevoel dat dit wel gaat lukken. En iets zegt me dat het een hele mooie tweede seizoenshelft gaat worden.

Februari

Stand Eredivisie

FM_Lesly Klopt, maar ik had heel graag Maroni pas aan het einde van het seizoen verkocht.

Jornski Melis had bij mij geen toekomst. Ik heb gewoon betere spelers. Ik snap Ajax wel. Ze proberen gewoon een PSV 2 te worden. Hieronder je screens.

Marius Die clausule komt door de zaakwaarnemer. Ik had zelf meer erin gezet, maar hij weigerde. Dus dan kies ik eieren voor mijn geld. In Nederland zie ik geen geschikte spelers meer. Missschien over een jaar wel, maar nu niet.

prinz poldi Ik ben zeer tevreden over mijn transfers. Zie de screens boven je om een oordeel te vellen. Graag gedaan om je te nomineren.

komodo25 Ik heb altijd een speler op de achterhand om te kunnen kopen. En ik hoop dat mijn scouts goed kunnen scouten zodat wij verder kunnen uitbreiden.

Comment

Spijtig dat een sterkhouder vertrekt, maar je hebt denk ik wel genoeg talent om dit op te vangen ! Zelfs in Europa begin je nu hoge ogen te gooien en volgend seizoen win je de CL gewoon al lekker

Comment

Ajax blijft in je spoor, maar hopelijk kunnen ze dat niet volhouden. Met Lincoln en Camargo heb je twee leuke spelers binnen weten te halen.

Comment

Twee prima aankopen inderdaad aan de screens te zien . Belangrijke overwinning in Portugal

Comment

Je prestaties zijn schitterend maar het moet gezegd dat Ajax ook een meer dan prima seizoen afwerkt. Hun cijfers ogen ook nog altijd indrukwekkend.

Comment

Seizoen 2020-2021

Voordat we verder gaan hebben we eerst twee mooie wedstrijden met Nederland. Voordat we verder gaan met de Nations League hebben we eerst een aantal WK kwalificatiewedstrijden. We openen tegen Wales en Montenegro. Eens zien hoe goed we werkelijk zijn.

200 wedstrijden

Selectie Nederland

Wales - Nederland

Nederland Ė Montenegro

WK Kwalificatie stand

True_Legend Wat er volgend seizoen gaat gebeuren zien we nog. Eerst maar eens dit mooie seizoen goed af sluiten.

Jornski Ajax is lang niet zo sterk als dat wij zijn dus ik verwacht niet dat ze het lang volhouden. Met de nieuwe spelers ben ik erg tevreden.

komodo25 Het zijn twee hele goede aankopen. Die overwinning was zeer belangrijk.

Marius Ajax blijft lang bij, maar ik zie ze niet echt als een kanshebber. Ik zie aan de selectie dat wij veel sterker zijn dan die van Ajax.

Comment

Prima resulatten al mag dat ook wel tegen deze tegenstanders . Poule mag geen probleem zijn

Comment

Normaliter moet je deze poule makkelijk doorkomen. Voorzie geen problemen.

Comment

Dit moet wel te doen zijn, is geen hele moeilijke poule.

Comment

Met Nederland heb je echt meer dan prima geloot, met PSV gaat het nog altijd super. Wel jammer dat Ajax zo goed bij blijft!

Comment

keurige uitslagen

Comment

Goede resultaten en uitstekend begonnen aan de campagne ... Het feit dat je al twee zeges gepakt hebt tegen "rechtstreekse" tegenstanders in de kwalificatie is altijd goed ...

Comment

Lekker begin aan de kwalificatie ook al is de tegenstand niet al te moeilijk

Comment

Seizoen 2020-2021

Na de interlands gaan we vrolijk verder met de clubprestaties. We mogen de return spelen tegen Sporting. De halve finale van de KNVB Beker staat op het programma en drie competitiewedstrijden. Een druk programma, maar ik ga met heel veel zelfvertrouwen deze wedstrijden in.

Talenten

Maart

Stand Eredivisie

Loting kwartfinale Champions League

KNVB Beker finale affiche

komodo25 De poule is zeker te doen. Wij moeten gewoon eerste worden zo simpel is het.

Jornski Ik voorzie ze ook niet. Ik ga voor de volle 100% winst.

GAE EAGLES De poule lijkt gewoon te makkelijk voor ons.

FM_Lesly De poule van Nederland is een lachertje zo lijkt het. Met PSV gaan we zo te zien een mooie tijd tegemoet. Ajax ach die zijn niet van ons niveau.

Vlonkie Dankje.

True_Legend Ik zie ons als de favoriet. Wij moeten gewoon alles winnen.

harm778 We laten er geen gras over groeien. We moeten gewoon eerste worden in deze poule.

Comment

Alleen maar groene bolletjes dus geen reden tot klagen . Met RBL een lastige tegenstander

Comment

RBL wordt lastig maar ik heb vertrouwen in je

Comment

Met Leupzig tref je een interessante tegenstander. De jeugdinstroom is wel een beetje teleurstellend

Comment

Loting is lastig in te schatten. Leipzig lijkt me niet te onderschatten. Jeugdinstroom lijkt echt teleurstellend, maar wellicht weten de jonkies je te verrassen.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X