Mededeling

Collapse
1 van de 2 < >

Belangrijke mededeling MU-ers

Het zal niemand ontgaan zijn dat we in korte tijd drie moderators zijn kwijtgeraakt. Waar vroeger deze uittocht werd opgevangen door vers bloed, zal dat tegenwoordig een stuk lastiger gaan. De activiteit is tot een dieptepunt gedaald en ook wij als staf zien dat natuurlijk. Het opstappen van de moderators heeft niets te maken met de huidige staat van MU maar meer met persoonlijke zaken zoals het starten en afronden van opleidingen en werk. Vorig jaar hebben we als staf een laatste poging ondernomen om de daling in activiteit tegen te gaan, maar het is simpelweg een feit dat fora minder interessant worden/zijn. Voor zover ik weet blijven de huidige stafleden voorlopig actief in hun rol. Deze zal echter meer supportive zijn dan actief en initiatief. De animo is simpelweg te schaars voor de moeite die we dan in nieuwe initiatieven en artikelen zouden steken. Daarnaast heeft de huidige staf ook niet meer de tijd die het ooit gehad heeft. In de meer supportive-rol hopen we jullie de komende tijd nog te kunnen ondersteunen op het forum. Ik hoop dat dit voor iedereen even wat opheldering brengt.

Dat gezegd hebbende is er zojuist een vacature geopend. Iemand die interesse heeft zich met het ondersteunen van de staf op MU te bemoeien, kan contact opnemen met mij: https://forum.manutd.nl/forum/manage...licitatie-staf
2 van de 2 < >

.

.
See more
See less

On The Road Again

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

On The Road Again

Note:
    • Waarom KRC Genk? Dit was simpelweg de club die haar manager ontslagen had en mij een baan aanbood.
    • Waarom Andy van der Meijde? Ik zocht een Nederlandse ex-voetballer met internationale ervaring die nog geen ervaring als trainer had.
    • Mijn spel met KRC Genk start ingame op 6 december 2017 terwijl zij op een teleurstellende 8e plek in de competitie staan. Laat dat nou toevallig ook nog dicht bij de realiteit liggen.
    • Verwacht van mij geen ellenlange teksten. Ik ben grafisch beter aangelegd dan tekstueel, dus daar zal mijn focus op komen te liggen.

Heb je vragen of opmerkingen? Laat het gerust even weten. Ik ben zelf nieuw hier dus ik zal ook nog veel moeten leren.

Veel plezier!
    Last edited by R_CK; 5 feb 2018, 21:32.

succes

Comment

Succes bij Genk!

Comment

Leuke uitdaging en opzet. Succes in Limburg!

Comment

Note:
          • Mijn eerste wedstrijd en meteen een uitwedstrijd.
          • Zoals de eindstand aangeeft was dit niet het resultaat waar ik op hoopte. Hoewel het balbezit en de kansenverhoudingen van beide teams ongeveer gelijk aan elkaar waren, was het spel niet om aan te zien.
          • Persoonlijke fouten deden mij uiteindelijk de das om; slechte passes lanceerden aanvallen voor KV Kortrijk en we gaven ook nog een penalty weg.
          • Hoewel ik tot minuut 69 nog hoop had dat ik de 0-0-stand vast zou houden of misschien zelfs een late overwinning mee naar huis zou kunnen nemen, dacht ik hier 7 minuten later met een 3-0 achterstand wel anders over. De 3-1 gaf daar geen verandering in.
          • Had ik dit spel en resultaat kunnen verwachten? Ik denk het wel. De spelers zitten nog in een negatieve periode en daarbij zullen ze ook nog moeten wennen aan de nieuwe tactiek.

Comment

Vlonkie , DeJarnoxD , Marius

Bedankt voor de reacties!

Comment

De ploeg zit natuurlijk niet helemaal lekker in haar vel. Dit is dan niet de start die je wenst maar geheel onverwacht is het natuurlijk ook niet. Nog genoeg tijd om het tij te keren.

Comment

Succes!

Comment

Succes met mijn favoriete ploeg!

Comment

Ik ga een van deze dagen weer posten, ik heb vanwege carnaval en alle voorbereidingen daaromheen geen tijd gehad om te spelen.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                    X