Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

[FM18] De onvoltooide voetbalrevolutie

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Het is niet de meest spraakmakende selectie laat ons zeggen. Elk punt is zonder twijfel een gewonnen punt in deze loodzware groep. De ranglijst zegt al iets, en ik vermoed dat de waarde van de andere selecties die van Hongarije ook met gemak zal overstijgen. Maar kom, elke wedstrijd moet nog steeds gespeeld worden.

Comment

Loodzware poule idd al zie ik zeker mogelijkheden tegen Polen

Comment

De selectie ziet er goed uit en wat is je poule sterk zeg.

Comment

Inderdaad een loodzware poule, maar ik geef je toch altijd wel een kans om door te gaan!

Comment

Ik zie je hier niet stunten, verwacht dat BelgiŽ en Nederland te sterk zijn voor het kleinere Hongarije. Van Polen zou je nog kunnen winnen...

Comment

Knappe prestatie om je te plaatsen voor het EK. Ben benieuwd hoe je het gaat doen in deze loodzware poule.

Comment

Ik zie hier kansen om te schitteren op het EK ... Een tweede plek met een beetje magie en geluk in de resultaten

Comment

Bedankt voor de reacties!!!
                  Yves Geen cadeau natuurlijk... Nagy is inderdaad m'n toptalent uit de jeugdopleiding. Niet zoveel concurrentie achterin natuurlijk en basisspeler bij de kampioen van Hongarije
                  Marius Klopt helemaal, ik zou ook liever wat meer ronkende namen kunnen selecteren... De tegenstand is beter gewapend.
                  komodo25 Tegen Polen kunnen we mits wat geluk inderdaad op iets hopen...
                  delichris Vind ik ook, bijzonder zwaar...
                  FM_Lesly Dan ben je wel optimistisch en we gaan uiteraard onze huid duur proberen te verkopen!
                  Jornski Dat is ook een beetje mijn gedacht. Mits meeval zou het tegen Polen moeten gebeuren.
                  ROEMM Aanwezig zijn is inderdaad dť prestatie! Maar we gaan er uiteraard wel alles aan doen om er ook iets te rapen.
                  True_Legend Nog een optimist... Ik reken er zelf niet al te veel op gezien de tegenstanders maar je weet nooit...

Comment

Kon je niet met je sterkste team aantreden in de bekerfinale ivm het EK? Dat is wel erg apart hoor. Wel jammer dat je de finale verliest.

Comment

Jammer dat je niet met het sterkste team aan de slag kon

Comment

Balen dat je de betere spelers moest missen door je eigen beleid, maar wel apart dat ze niet mee konden doen...

Comment

Lekkere Europese programmaís ook altijd.. balen dat het je team in zoín belangrijke pot parten speelt.

Comment

Als je niet zelf bondscoach was zou je waarschijnlijk helemaal vloeken en spreken van competitievervalsing. In dit geval moet het een heel dubbel gevoel zijn. Maar ik neem aan dat je er wel mee kan leven en vooral hoopt dat je het jezelf achteraf niet zal beklagen.

Comment

Jammer dat je deze wedstrijd niet kon winnen, maar zoals je zelf al aangeeft was het een half B-team!

Comment

delichris Nee, de spelers die ik van mijn ploeg selecteerde voor het EK waren onbeschikbaar voor de finale... met alle gevolgen vandien
                                komodo25 In deze wedstrijd was Videoton wel de verdiende winnaar maar met mijn sterkste team was het misschien een ander verhaal!
                                Jornski Inderdaad, ze zullen al op het vliegtuig richting EK gezeten hebben....
                                ROEMM Zeker... Er zijn zoveel wedstrijden tijdens het seizoen waar het minder een impact zou gehad hebben
                                Marius Het moment dat ik de selectie maakte, wist ik het inderdaad niet ť Maar goed, beter voor het verhaal... Mijn toppers zou ik sowieso geselecteerd hebben, misschien 1 of 2 niet...
                                FM_Lesly Het spijtigste is natuurlijk dat ik hierdoor een prijs door mijn neus geboord zie... Mijn spelers zullen me sowieso toch het Europees Kampioenschap opleveren...

Comment

Mooi om te zien dat ook een verbetering van de omkadering volgt na de sportieve successen. Maar koosjer verloopt het daar blijkbaar toch nog altijd niet. Nu, zolang de trainer zijn werk maar in alle rust kan uitvoeren

Comment

Mooi dat het stadion wordt uitgebreid

Comment

Altijd fijn een uitbreiding van het stadion.

Comment

Ben benieuwd hoe snel dat nieuwe stadion uit de grond is gestampt!

Comment

Goede ontwikkeling dat het stadion uitgebreid wordt. Was ook wel nodig zo te lezen.

Comment

Een stadion uitbreiden is een teken dat er geloof is in de vooruitgang van de club ! Hoelang je al bezig bent en gestaag blijft groeien ! Topper gewoon

Comment

GROEP E - Europees Kampioenschap 2020

Spoiler for Eindstand Groep E:

Marius In deze is het inderdaad nog positief...
                                              komodo25 delichris Juist, kan de club alleen maar ten goede komen!
                                              FM_Lesly De nieuwe stadionplannen behelzen enkel een uitbreiding en zou 06/01/2021 klaar moeten zijn. Binnen een half jaar dus...
                                              ROEMM Het is een prachtig stadion maar niet te groot voor de successen die we nu kennen.
                                              True_Legend Dat klopt en ik was ook verrast dat het bestuur er zelf mee afkwam.

Comment

Wat ik al verwacht had. Van Polen gewonnen en de overige twee verloren. Zeker geen schande

Comment

Toch nog knap van Polen gewonnen. En je hebt Hongarije weer eens laten zien.

Comment

Ik denk dat je zeker met opgeheven hoofd het tornooi mag verlaten. Tegen BelgiŽ hield je lang stand. Enkel over de partij tegen NL kan je minder tevreden zijn. De winst tegen Polen is zonder twijfel erg mooi. Op naar meer succes met de nationale ploeg!

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X