Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

[sign-up] De Eredivisie

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door chrisje1993

Dan ben ik bereid ze beide te huren met optie tot koop
    Ik wacht nog af tot vanavond 22.00 u, mocht er dan geen interesse zijn in directe verkoop dan rondden we het hiermee wat mij betreft af. Met de bedragen zoals genoemd in de post hierboven.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chrisje1993 Bekijk berichten

Is carolina ook te huur met optie tot koop van 2.000.000?
      Koop hem dan maar direct voor 2.000.000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tdogg16 Bekijk berichten
        Een spelersruil exclusief geldsom? Matavz tegen Pereiro. Onderhandelen is wat mij betreft bod -> tegenbod, ik ben echt wel bereid te onderhandelen en eruit te komen met je

Ik zie een zeer talentvolle speler van 22 jaar, kan op meerdere posities uit de voeten en kan een topspeler worden in de Eredivisie.
        En ik zie een 28 jarige back up voor mijn team, die aan zijn max zit en waarschijnlijk na 10 wedstrijden begint te klagen dat hij te weinig speelt.

Als we er uit willen komen,zou ik graag een aantal miljoenen willen zien

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stef1978 Bekijk berichten

Koop hem dan maar direct voor 2.000.000
          Prima.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stef1978

Ik zie een zeer talentvolle speler van 22 jaar, kan op meerdere posities uit de voeten en kan een topspeler worden in de Eredivisie.
            En ik zie een 28 jarige back up voor mijn team, die aan zijn max zit en waarschijnlijk na 10 wedstrijden begint te klagen dat hij te weinig speelt.

Als we er uit willen komen,zou ik graag een aantal miljoenen willen zien
            Daar heb je gelijk in. Mijn transferbudget reikt op het moment niet verder dan 1,7 miljoen. Matavz + 1,7 M. Ga je daarmee akkoord?

Last edited by tdogg16; 12 jan 2018, 14:23.

Comment

stef1978 ik zie dat je 5M wil voor Pereiro. Ik wil hem kopen voor 5M

Comment

Swaab te koop
                Carolina te huur, mits hij speelt

Piroe gaat niet weg
                Ik bied 4 miljoen op schwaab

Comment

stef1978 Wat moet Schwaab kosten.

Comment

Matavz (7,5M), Kruiswijk (3,5 M), vd Werff (4M) & Kashia (7 M) zijn te koop voor de liefhebbers.
                    3 miljoen voor Kashia + Lerin Duarte ook een optie?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Duarte.

3 miljoen voor Kashia + Lerin Duarte ook een optie?
                      Nope, straight up cash alleen voor Kashia. Kuwas betrekken in de deal is mssn wel een mogelijkheid.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nasje92 Bekijk berichten
                        stef1978 Wat moet Schwaab kosten.
                        Oorspronkelijk geplaatst door JSPark Bekijk berichten

Ik bied 4 miljoen op schwaab
                        Ik dacht aan 5 miljoen?

Maar de hoogste bieder zal koper zijn.

Of je moet iets goeds te ruilen hebben

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door keida Bekijk berichten
                          stef1978 ik zie dat je 5M wil voor Pereiro. Ik wil hem kopen voor 5M
                          Mijn voorkeur gaat uit om er met Vitesse uit te komen, maar anders is dit ook goed!

Comment

Daar heb je gelijk in. Mijn transferbudget reikt op het moment niet verder dan 1,7 miljoen. Matavz + 1,7 M. Ga je daarmee akkoord?

Kruiswijk + Matavz tegen Pereiro. Gesloten beurzen?

Comment

Vraag, kan ik nu die 2 Miljoen van Chrisje1993 voor Carolina ook uitgeven?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stef1978

Kruiswijk + Matavz tegen Pereiro. Gesloten beurzen?
                                Deal

Comment

Vraag, kan ik nu die 2 Miljoen van Chrisje1993 voor Carolina ook uitgeven?
                                  Alles wat je verkoopt komt boven op het transfer budget van 15 miljoen

Comment

Ik dacht aan 5 miljoen?

Maar de hoogste bieder zal koper zijn.

Of je moet iets goeds te ruilen hebben
                                    Ik weet niet of je ge´nteresseerd ben in 3,5 miljoen + Woudenberg?

Comment

ik bied 3,5 miljoen op David Costas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JSPark Bekijk berichten

Ik weet niet of je ge´nteresseerd ben in 3,5 miljoen + Woudenberg?
                                        nee geen interesse.
                                        Ik heb mijn selectie rond, dus ik ga voor de Euro's
                                        Last edited by stef1978; 12 jan 2018, 19:45.

Comment

Jordan Torunarigha van Hertha voor 1 Miljoen

Comment

tdogg16 is de huur met optie tot koop van van der werff nu goed?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chrisje1993
                                              tdogg16 is de huur met optie tot koop van van der werff nu goed?
                                              Prima doen we!

Comment

Worden mijn overige drie transfers toegevoegd aan de afgeronde transfers aangezien de transfermarkt gesloten is?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DeJarnoxD Bekijk berichten
                                                  Worden mijn overige drie transfers toegevoegd aan de afgeronde transfers aangezien de transfermarkt gesloten is?
                                                  Komt goed ik ga morgen alles in orde maken.

Comment

De screens zijn bijgewerkt in de tweede post. Kijk voor jezelf even of je alle spelers die je bij het eerste wilt er ook bij zitten kan zijn dat ik er eentje ben vergeten. Mis je spelers stuur me even een pb.

Nu moeten jullie een tactiek + opstelling gaan insturen in een pb die jullie willen gaan spelen. In de tussentijd zal ik de voorbereiding gaan simuleren. Dus hoe sneller ik de tactiek heb hoe beter ze kunnen wennen eraan.

Koersjee , keida , jeffrey koole , Yves , nasje92 , Bakkes12 , Daniell , Duarte. , La Joya , boedie900 , stef1978 chrisje1993 , JSPark , Armandeau , tdogg16 , LouisPSV , DeJarnoxD

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There are currently 2 users online. 1 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                                                    X