Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[FM18] Path to Success

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

De nodige ervaring aangetrokken, dat gaat zich waarschijnlijk wel vertalen op het veld.

Comment

Leuke spelers gehaald en op naar een leuk seizoen.

Comment

Leuke transfers gedaan . Mensah heb ik ook gehaald . Succes in de durand cup

Comment

Een paar mooie transfers verwezenlijkt. Hopelijk kunnen ze brengen wat je van hen verwacht

Comment

Leuke uitdaging ben benieuwd hoe je t gaat doen hier!

Comment

Vinceneti kan hopelijk de nodige ervaring brengen aan de jonkies, je hebt inderdaad een degelijk team.

Comment

05 - DURRAND CUP
                Het seizoen is van start gegaan met de Durrand Cup. En van het bestuur kregen we de doelstelling dat we niet overklast mochten worden door andere teams, nou jongens wat een opdracht weer hé. Ik ging erin met een hele andere instelling. Ik wou gewoon de cupfighter zijn en iedereen aan de kant zetten. Ik had vertrouwen in mijn elftal en ik weet dat de spelers meer kunnen dan niet kansloos ten onder gaan. We hebben een prima team. In onze poule zat ook Shillong Lajong, die andere club uit India die me een contract aangeboden had, dus die wedstrijd moest ik sowieso winnen. Ik wou niet verliezen van Shillong Lajong wat dat zou betekenen dat ik een verkeerde keuze heb gemaakt. Ik wil laten zien wat deze Nederlandse amateur teweeg kan brengen in het verre India.

En nou dat hebben we gedaan hoor. We zaten in de Groep B van de Durrand Cup en we hebben onszelf overtroffen. We hebben de vijf poule wedstrijden gehad en we hebben ze tegen verwachting in alle vijf weten te winnen. We wisten zestien doelpunten te scoren en we kregen er zes tegen. Dat maakte ons tot groepswinnaar en een plek in de halve finale van de Durrand Cup. Toch knap voor een club die niet overklast mocht worden. Manas Sarkar heeft ons door de groepsfase heen getrokken met vier doelpunten. Persoonlijk had ik niet zo'n goede plaats verwacht want we hebben ons geplaatst met speels gemak. We hadden na vijf wedstrijden zes punten meer dan de nummer twee. Dat zegt wel iets.

Nu is het natuurlijk de vraag of we de echte cupfighter gaan worden en de beker mee naar huis mogen nemen. In de halve finale nemen we het op tegen Minerva Punjab FC. Ook een tegenstander in de Airtel I-League dus het wordt nog een spannend potje. Maar we moeten hem winnen, we spelen zo fantastisch. In de andere halve finale spelen East Bengal of Neroca. Maakt voor mij niet uit wie want we hebben East Bengal al een keer van de mat geveegd met een 1-5. Dus dat voor een tweede keer moet geen probleem zijn. Ik ben voor nu heel trots op het team en ik weet niet wat me nog te wachten staat, maar ik ga voor die bekerwinst. We zijn er nu zo dicht bij.

Bedankt weer voor de reacties! FM_Lesly Marius delichris komodo25 W8er LouisPSV DeJarnoxD

Comment

Knappe prestatie . Succes in de halve finale

Comment

sterk begonnen

Comment

Succes met het vervolg van het bekeravontuur!

Comment

Een goed begin en nu die beker maar pakken.

Comment

Je hebt het echt keurig gedaan met vijf overwinningen. Nu verwacht ik wel de eindzege!

Comment

06 - VERVOLG DURRAND CUP
                            Na de eerste vijf gewonnen wedstrijden zaten we vol zelfvertrouwen en wisten we dat we het nu moesten afmaken. De halve finale van de Durrand Cup stond op het programma tegen Minerva Punjab. Deze club werd 2e in groep A en wist tien punten te behalen met drie overwinningen, een gelijkspel en een verlies. Elke wedstrijd is een strijd voor ons, maar ik heb vertrouwen in deze wedstrijd door onze huidige vorm. En ik kan er nog wel helemaal omheen draaien, maar we hebben ook gewonnen. De halve finale werd met 3-1 gewonnen van Minerva Punjab. Manas Sarkar wist weer twee doelpunten te scoren en dat in twee minuten tijd. We zijn door naar de finale waar we Neroca treffen. Neroca is een middenmoter in de Airtel I-League dus ook dit zal een wedstrijd worden die op strijd gewonnen moet worden.

De halve finale was op 8 september en de finale vond plaats op 10 september. Heel goed gedaan door de voetbalbond van India. Waarom ook niet joh. Plan anders het hele toernooi van acht wedstrijden in 13 dagen. Oh wacht, dat is letterlijk wat er is gebeurd. Maar we klagen niet. Neroca trad aan in een 4-2-1-3, dus met twee verdedigende middenvelders. Wij daarentegen traden aan met aanvallende 4-2-4. Manas Sarkar stond natuurlijk gewoon weer in de spits en moest het nu echt laten zien. De andere spits was de aangekochte Braziliaan Victor Simões. We begonnen goed en onze aanvallende tactiek leek te werken toen Victor in de 11e minuut de 1-0 binnen schoot. De druk lag nu op de schouders van Neroca, als ze echt iets wilden dan moesten ze nu gaan aanvallen en dat gebeurde ook. Over en weer waren er kansen, maar we gingen rusten met een 1-0 voorsprong. De spelers waren opgetogen in de kleedkamer en zagen het feest al helemaal zitten, maar daar moest ik dus ingrijpen. Die gemakzucht kan niet als je maar met 1-0 voorstaat.

De tweede helft begon en Neroca begon steeds meer te pushen, waardoor er natuurlijk ruimte achterin kwam bij hen. En dat zorgde ervoor dat we in de 62e minuut op een 2-0 voorsprong kwamen weer door Simões, die een balletje van Uttam Rai slim wist binnen te tikken. Ik moedigde vanaf de zijlijn de jongens nog wat aan en we begonnen op de counter te spelen. We moesten dit nog voor dertig minuten vol houden en dan had ik mijn eerste prijs in mijn loopbaan binnen dus ik was behoorlijk zenuwachtig. De jongens zakte wat verder in en Neroca kwam steeds meer op onze helft. En dat werd ook duidelijk in de stand want Singh wist in de 85e minuut de 2-1 binnen te werken. En toen werd het billenknijp werk. Ik gooide alles op dat moment op de verdediging, alles om die voorsprong te behouden en gelukkig voor mij gebeurde dat ook. Churchill Brothers had de Durrand Cup 2017 gewonnen.

Comment

Gefeliciteerd met jouw eerste prijs . Mooi dat ook jij hem hebt weten te pakken

Comment

Congrats met de eerste prijs!

Comment

Gefeliciteerd met de eerste prijs.

Comment

Mooi om al direct een eerste prijst binnen te halen

Comment

Je bent niet overklast maar je hebt de rest overklast, proficiat met je prijs.

Comment

Lekker dat je gelijk de eerste prijs weet te pakken, ga zo door!

Comment

07 - Airtel I-League
                                          We hebben weer een vakantie van vier maanden gehad want de planning van de voetbalbond is echt ge-wel-dig hier in India, maar het begin van de Airtel I-League is eindelijk hier. Achttien wedstrijden van plezier en strijd, hoop ik. Na de bekerwinst zijn onze verwachtingen voor het seizoen wel wat gestegen, want er wordt nu verwacht dat we 4e worden. Dat geeft me iets meer uitdaging natuurlijk en ik vind het ook fijner voor het team. We hebben een goed bekertoernooi weten neer te zetten en nu moeten we dit laten zien op een langere basis. De eerste wedstrijd is direct tegen de andere bekerfinalist Neroca. De vorige keer wonnen we met 2-1 dus ik heb vertrouwen in een goede start.

En die goede start kwam er. Een 5-3 overwinning in de eerste wedstrijd. En ik verwacht ook dat dit het voorboden wordt voor het seizoen. Onze verdediging is op Ross Gaynor en John Mensah na echt dramatisch. Ook de doelman is zeer zeer matig dus we zullen veel goals tegen krijgen, maar we hebben een goede aanval waar we veel goals mee scoren zoals te zien in deze wedstrijd. Ik zal even snel doorgaan in de tijd. Noem me maar een tijdreiziger, maar we zijn nu tien wedstrijden onderweg. En we staan 2e in de Airtel I-League. We kunnen zelfs 1e staan als we de volgende wedstrijd weten te winnen. Het vertrouwen groeit met elke wedstrijd en de spelers nemen ook geen genoegen met een 2e plek. We moeten nog acht wedstrijden spelen en dan weten we wie er kampioen is geworden.

En dan nu nog een persoonlijke update. Ik heb mijn eerste diploma weten af te ronden. Ik heb een diploma Trainer/Coach II. Ik heb besloten nog niet verder te studeren, want ik weet niet of ik na dit seizoen nog bij Churchill Brothers blijf. Ik wil weten wat er na dit seizoen vrij is en waar ik heen kan, want de financiën bij deze club gaan flink naar beneden. We staan nu al 250K in de min en het vooruitzicht is alleen maar slechter. We gaan het beleven.

Comment

Het gaat erg lekker . Nu nog die titel zien te pakken. En mooi dat je kunt studeren
                                            Last edited by komodo25; Gisteren, 15:00.

Comment

Wat updates gemist, ben weer bij. Gaat allemaal lekker zo te zien!

Comment

Een mooie start van de competitie.

Comment

Een goede start, dat belooft veel goeds.

Comment

Met de in te halen wedstrijd te winnen sta je eerste. Goed gestart

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                                                    X