Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

[FM18] FC Groningen GTPV & The Journey

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Toch netjes Namibië aan de kant gezet. Je zal een zware strijd krijgen met Egypte, maar niets is onmogelijk. Is dat Afrikaans landenkampioenschap een apart toernooi? Of is dat de African Nations Cup?

Comment

Dat gelijkspelletje thuis mocht toch best een overwinning zijn eigenlijk.

Comment

Goed gedaan tegen Namibië, doorgaan was het belangrijkste. In die volgende ronde wel een taaie klant met Egypte. Zijn het de eerste 2 die doorstoten of enkel de groepswinnaar?

Zuid-Afrika en Kameroen zijn traditioneel sterke ploegen uit Afrika maar vergeet ook niet dat in 2012 Zambia Afrikaans Kampioen werd!!

Comment

Gelijkspel in tweede wedstrijd tegen Namibië is gewoon een slecht resultaat te noemen na die zeer mooie 2-5 in de eerste ontmoeting ... Je stijgt op de FIFA ranking, maar wanneer je echt gaat beginnen vlammen in Afrika, want ik denk dat je op wereldvlak nog gewwon te zwak bent, dan ga je nog aardig wat stijgen

Comment

Met Curaçao stonden er in de maand november twee hele belangrijke wedstrijden op het programma . Thuis tegen Trinidad en uit naar Honduras . Beide wedstrijden
            zijn voor de kwalificatie voor het WK . Twee lastige wedstrijden maar dat zullen alle wedstrijden zijn voor ons in deze fase . Veel spelers zaten weer te twijfelen en de meeste zeiden uiteindelijk ook gewoon weer nee . Toch zat 1 speler wel erg te twijfelen en die konden wij zeker goed gebruiken achterin

Alberto is een speler die steen vast nee zei maar nu toch aan het twijfelen is gegaan . Zal ik hem hebben kunnen overhalen ?

Ja zoals jullie kunnen zien is Suently Alberto in gegaan om international te gaan worden . Voor de rest zijn het de bekende namen die het moeten gaan doen
            We beginnen met de thuiswedstrijd tegen Trinidad & Tobago

In een volgepakt Korsou waren wij vanaf de 1e minuut feller en beter dan onze tegenstander . Toch duurde het tot de 23e minuut voordat we konden juichen . Vicento werd gelanceerd en bleef koel 1 op 1 met de doelman . Ook Trinidad kwam er een paar keer gevaarlijk uit maar het Benschop die ons in de 56e minuut op 2-0 zette uit een prima voorzet van Vicento . Lang leek er niets aan de hand maar Levi Garcia maakte het nog even spannend toen hij in de 88e minuut voor de 2-1 zorgde . Vicento bekroonde zijn zeer sterke spel met de 3-1 diep in blessure tijd . Een prima begin en mooie opsteker voor ons in deze poule

De volgende wedstrijd was uit naar Honduras geen idee wat ik van dat land kon verwachten maar als ze zo ver gekomen zijn zouden ze ook heus wel wat kunnen.
            Ik zag geen nut om van tactiek of opstelling te wisselen na de prima zege op Trinidad . En al snel leek me dat te gaan opbreken. In twee minuten stonden we van 0-0 op 2-0 achterstand . In de 8e minuut was het Jona die voor de 1-0 zorgde en nog geen minuut later was het Elis die de 2-0 liet aantekenen . Toch bleven wij ons eigen spel spelen en het was wie anders dan Vicento die voor de aansluitingstreffer zorgde in de 25e minuut . Honduras had iets meer kansen dan ons maar voor dat het rust was stonden wij op gelijke hoogte Janga zorgde in de 40e minuut met een afstandsschot voor de 2-2 . Na de rust wist Benschop de bal goed met het hoofd te verlengen en kwam Antonia hierdoor goed door en faalde niet 2-3 in de 50e minuut . We laten in ieder geval zien dat we over veerkracht bezitten . In de tweede helft hebben wij meer balbezit terwijl Honduras vooral ons doel belaagd met afstandsschoten die vaker over en naast gaan dan dat Room moet ingrijpen . Uiteindelijk blijft het bij 2-3 en hebben wij dus het volle pond uit twee wedstrijden

Honduras en Trinidad wisten beide moeiteloos van Canada te winnen terwijl Canada vooraf mij de meeste angst baarde . Toch moeten wij Canada zeker niet gaan onderschatten maar het ziet er momenteel prima uit voor ons . Amerika en Mexico lijken zich ook zonder problemen te gaan plaatsen voor de finale ronde . Vraag is wie zijn dan mee gaan nemen

delichris Doorgaan was het belangrijkst . Egypte gaat zeker zwaar worden . Landenkampioenschap is idd een ander toernooi . Het is de Afrika Cup maar dan met spelers die de eigen competitie in eigen land spelen . Dus zelfs een speler van Marokko die bijvoorbeeld in Egypte speelt mag niet meedoen . Mag dus alleen spelers oproepen die in de Marokkaanse competitie spelen .
            Marius Mocht ? Moest natuurlijk zeker gezien het overwicht en de kansen . Maar goed het was niet de sterkste 11 en waren al zo goed als zeker van de volgende ronde .
            prinz poldi Doorgaan was het motto idd . Moet even kijken of alleen de 1e zich plaatst volgens mij wel maar weet het even niet zeker . Zambia werd idd in 2012 kampioen maar dat is wel een ander toernooi . Nu mag Zambia alleen maar spelers mee nemen die in Zambia spelen . En ik acht de competities in Kameroen en Zuid Afrika sterker dan die in Zambia
            True_Legend Je draait er in iig niet om heen .. En moet je ook gewoon gelijk geven hoor . Veel meer balbezit veel meer kansen en dan een 1-1 is ook slecht . Gelukkig breekt het ons niet op .
            Wereldwijd kunnen we nog niet mee maar in Afrika moeten we wel toonaangevend kunnen worden
            coma_303

Comment

Dit is een schitterende start met Curção ... Je hebt het team in een mooie positie gebracht en ondanks het feit dat er nog wedstrijden moeten worden afgewerkt sta je er goed voor ... Nu is het een kwestie van pieken tegen Canada en dan heb je een plek vast in de volgende ronde

Comment

Dit zijn toch wel heel erg mooie uitslagen, zeker die winst in Honduras. De kansen op de volgende ronde zijn er nu zeker wel.

Comment

Wat een mooie start met Curacao. Dit kon wel eens een heel mooi sprookje worden.

Comment

Mooie start Leuk dat je er in slaagde om een versterking om te praten en voor je nationale elf uit te komen. Ik probeerde ook Willi Orban bij Hongarije te krijgen maar hij verkoos wachten en blijven wachten op die Mannschaft

Comment

In deze maand werd dus ook de competie in Wit Rusland beslist . Kans op de titel was niet al te groot maar zolang die er is moet je er voor blijven gaan
                      vind ik . Na de 1e wedstrijd was in ieder geval een ding al zeker

We zijn in iig zeker van Europees voetbal komend seizoen en dat is natuurlijk een geweldige prestatie als promovendus . Iets waar we
                      nooit rekening mee hadden genomen . Maar goed voor de club natuurlijk een heel mooi resultaat . Dan de drie laatste wedstrijden
                      Als eerste gingen we op verplaatsing naar FK Haradzieja en die hadden ons thuis een best pak slaag gegeven . Aan ons dus om te laten zien of we er iets van geleerd hadden.
                      Picitella zette de thuisclub na 12 minuten op 1-0 en leek het een lastige wedstrijd te gaan worden . Na iets meer dan een half uur gespeeld te hebben was het Panek die voor de 1-1 zorgde . In de tweede helft bracht ik Joao Luiz in en dat bleek een meesterzet . Sowieso speelden wij de tweede helft een stuk beter . En met nog iets meer dan een kwartier te spelen was het Luiz die ons op 1-2 bracht . In de blessure tijd scoorde Luiz zelfs nog twee keer en zo wonnen we met 1-4.
                      Na deze wedstrijd brak de interland periode aan en speelden wij drie oefenduels waarvan we er twee wonnen ( o.a van Dortmund II ) en 1x gelijk

Na deze oefenwedstrijden moesten wij tegen Krumkachy in eigen huis en begonnen we erg sterk . Krumkachy kwam eigenlijk niet aan voetballen toe en via Nakhimov kwamen we op 1-0 in de 19e minuut . Bulyenok maakte in de 25e minuut de 2-0 met een mooie schuiver van 17 meter . En de wedstrijd leek al snel gespeeld .
                      Negen minuten voor tijd was het echter Petronko de bezoekers nog wat hoop bezorgden maar vier minuten later was die hoop al gevlogen toen Nakhimov zijn tweede wist te maken .

Ook Dinamo Minsk had beide wedstrijden gewonnen zodat we in eigen huis ruim moesten winnen van Minsk . Iets wat absoluut niet makkelijk zou zijn ,
                      Zeker niet toen Saroka er al in de 5e minuut 0-1 van wist te maken . Na 12 minuten was de titel heel ver weg toen Karnitskiy er 0-2 van maakte ,
                      Digilevich gaf ons iets van hoop toen hij in de 16e minuut 1-2 op het scorebord zette . Zou het dan nog kunnen . We moesten er voor blijven gaan en dat zei ik dan ook in de rust , Want kansen kregen we wel . Vlak na rust leek Saroka de wedstrijd op slot te gooien door er 1-3 van te maken . Vijf minuten later was er weer wat hoop toen Maevskiy zijn tweede gele kaart incasseerde en dus mocht vertrekken . Met een man meer namen we nog meer risico maar we kwamen er niet door heen , Saroka profiteerde nog wel uit een counter wat een penalty opleverde en zo verliezen we toch weer ruim van Dinamo met 1-4

Uiteindelijk dus zes punten achter de kampioen maar houden wel BATE wel onder ons . Een tweede plaats is gewoon een top prestatie zeker als je ziet dat
                      de kampioen van het vorige seizoen op het lagere niveau troosteloos onder aan staat nu . Om dit komend seizoen te kunnen evenaren zou erg zwaar worden maar dat zien we dan eventueel wel

Digilevich is wel topscoorder geworden van de competitie en dat is zeker voor die jongen een hele mooie prijs en indirect ook voor ons natuurlijk .

En behalve topscoorder wint Digilevich ook de award voor beste aanvaller . Zo is dit voor hem een super seizoen en kunnen we trots bekend maken dat Digilevich komend seizoen ook op huurbasis bij ons speelt !

Dat Digilevich ook speler van het jaar geworden is is natuurlijk geen verrassing . Joao Luiz als beste aankoop doet mij zelf natuurlijk wel wat .
                      Blij dat mijn aankopen het goed doen .

Ook zitten we natuurlijk nog steeds in de beker . Blijft raar dat een bekerseizoen over twee competities wordt getild . Maar goed dat is nu eenmaal het geval .
                      Dat het stadion maar voor 24% vol zit geeft wel te denken , Zeker na zon goed seizoen daarom hoop ik ook dat de verhuizing naar onze eigen stad in een kleiner stadion snel rond is

Voor nu een langere break voor de spelers 2,5 maand . Voor mij een drukke periode om een goed team neer te zetten

True_Legend Deze start is geweldig maar mogen ons zeker nog niet rijk rekenen . Toch denk ik wel dat we op de goede weg bezig zijn
                      Marius Na die vroege 2-0 had ik niet meer gerekend op een resultaat tegen Honduras . Het ziet er goed voor ons uit maar moeten het wel waarmaken
                      delichris Laten we het hopen
                      prinz poldi Ben ik ook erg blij mee al hoop ik dat er meerder zullen volgen . De lage reputatie en vele vliegen zijn de meest gehoorde excuses . Maar heb echter nog nooit een international gehoord dan een WK in Zuid Korea of Australië te ver vliegen is
                      FM_Lesly coma_303

Comment

Schitterend seizoen toch nog altijd. Geweldig dat je het tot de laatste wedstrijd kon rekken. Die eindigt dan wel in een teleurstelling maar zo erg is dat niet. Vooral genieten van deze topprestatie moet je doen!

Comment

Schitterend seizoen inderdaad, Minsk pak je volgend seizoen zeker en vast, maar BATE achter je laten is alvast een schitterende prestatie. Toch een vaste naam in de EUropese competiteis, groepsfase alvast. Je reactie over Coração zegt genieg. Je gaat het wedstrijd per wedstrijd aanpakken en dat is de juiste houding

Comment

Een heel mooi seizoen gespeeld. Helaas net niet die titel gepakt.

Comment

Mooie prestatie, die 2e plaats is op zich wel een succes. Natuurlijk als je zo dicht komt, wil je uiteraard meer. Het zat er toch lang nog in en dat was knap. Spijtig van de laatste match, zelfs dan met een mannetje meer niet terug keren... Verdiende kampioen met Dinamo Minsk dan... Ze waren dit seizoen sterker maar je krijgt volgend seizoen een nieuwe kans om de rollen om te draaien.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                              X