Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

[NvdW] [FM17] Back to the old days

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

- 61 -

Het begin van de play-offs was voor ons gelijk doorslaggevend voor het kampioenschap voor ons. Starten met een wedstrijd tegen grote concurrent Rode Ster is met de moeilijkste wedstrijd beginnen. We doen het in eigen huis goed en slepen er met 2-2 een gelijk spel uit, waar we gezien het spelbeeld wellicht meer hadden verdient. Toch zijn we tevreden met het resultaat en kunnen rustig de competitie uitspelen. We verliezen geen wedstrijd in de play-offs en op bezoek bij Partizan weten we zelfs met 1-3 te winnen. Zo is duidelijk geworden dat wij voor het tweede jaar op rij de beste ploeg van ServiŽ hebben. Al zijn er veel jonge talenten weggekocht, we weten toch met nieuwe talenten erbij weer een kampioenformatie te smeden. Rode Ster is tweede geworden en voor Partizan is het seizoen in drama geŽindigd met een achtste plaats. Geen Europees voetbal voor deze topploeg in eigen land.

We kunnen trots zijn op onze prestatie van dit seizoen. De spelers hebben een topprestatie neergezet en talenten als Pavelka, Saric, Tesic en Stefanovic zijn vanuit eigen jeugd doorgebroken dit jaar. Hiernaast hebben nieuwkomers als Villa, Bukumirovic en Bartos bewezen van toegevoegde waarde te zijn. Friday Afolabi wordt uitgeroepen tot speler van het seizoen waar Sorak de titel van talent van het seizoen wint. Als manager van de kampioensploeg word ik voor het tweede jaar op rij uitgeroepen tot beste manager. De spelers hebben een goede ontwikkeling doorgemaakt dit jaar en door de vele verkopen van talenten hebben we wederom een flinke winst gemaakt waardoor we ruimschoots voldoen aan de richtlijnen voor de UEFA financial fair play regels. We zijn ondertussen de grootste club van het land en zo kijkende naar de talenten en spelers kan ik me niet voorstellen dat op korte termijn hier geen verandering in zal komen. Alle ingrediŽnten zijn aanwezig voor OfK om te domineren in de Servische competitie.

Spoiler for Nog veel meer statistieken:

Bedankt voor het volgen en de enthousiaste reacties! We hebben er weer een mooi seizoen op zitten waarin we voor het tweede jaar op rij kampioen zijn geworden, een prestatie van formaat

W8er DeJarnoxD Marius Niejo101 Vlonkie delichris prinz poldi FM_Lesly
    komodo25 Daniell r4vje
    True_Legend Makalakalane Jornski Reinoud
    Last edited by coma_303; 10 aug 2018, 17:52.

Comment

Een beetje wat iedereen had verwacht... Partizan is wel echt in crisis, al zijn ze sinds jouw aanwezigheid in ServiŽ nooit absolute top geweest...

Benieuwd wat jouw toekomstplannen zijn en indien je blijft, wat ik eigenlijk wel verwacht, waar je u zult op focussen of naartoe werken het volgend seizoen.

Comment

Wat een heerlijk seizoen gespeeld en terecht de kampioen geworden.

Comment

Geweldig seizoen voor OFK ook mooie statistieken

Comment

Prachtig om het seizoen te kunnen verzilveren met de landstitel! Gefeliciteerd!

Comment

Prachtig seizoen gedraaid, op de beker na dan. Ik ben al weer benieuwd naar de volgende jaren en welke talenten door gaan breken!

Comment

- 62 -

Aan al het goede komt een einde en zo ook aan deze novelle. Ik heb een mooie tijd gehad bij OFK Beograd en had graag ook nog de overstap gemaakt naar een andere club in een grotere competitie. Toch ga ik het niet doen aangezien er een fout in de database is gekomen en zo de geschiedenis van een aantal spelers verdwenen is. Het had me juist leuk geleken om dan oud spelers van mijn OFK te kunnen contracteren en zo te zien hoeveel meer ze waard zijn geworden. Door het ontbreken van deze info heb ik gemerkt dat ik het de voorgaande seizoenen al minder leuk vond om te spelen. Vandaar dus mijn beslissing om deze novelle te beŽindigen na het tweede kampioenschap op rij, waar we zijn opgeklommen vanuit het tweede niveau. Een nieuwe novelle komt er zeker weer aan en hopelijk zal deze ook weer enthousiast gevolgd gaan worden. Wat rest zijn de statistieken van mijn carriŤre, ik heb er van genoten en ga vol goede moed aan een nieuwe game beginnen!

Bedankt voor het volgen en de enthousiaste reacties!

W8er DeJarnoxD Marius Niejo101 Vlonkie delichris prinz poldi FM_Lesly
                komodo25 Daniell r4vje
                True_Legend Makalakalane Jornski Reinoud

prinz poldi Bedankt voor de uitverkiezing, het doet goed dat de novelle in de smaak is gevallen. helaas komt er met deze update een einde aan de novelle

Comment

Jammer dat je stopt, maar zal je volgende novelle zeker weer gaan volgen!

Comment

Heel jammer zeg, maar ik kan me voorstellen dat het dan minder leuk is. Ben erg benieuwd waar je je volgende carriŤre gaat beginnen en ook daarmee een nieuwe novelle. Je mag me daarin altijd taggen.

Comment

Het was oprecht een geweldige novelle die helaas gaat stoppen . Wel erg begrijpelijk hoor . Had bijvoorbeeld ook nog graag gezien of je europees echt stappen kon gaan maken . Met estafette Rode Ster duurde het 5-6 seizoenen voordat we CL poule fase wisten te overleven . Wel al een keer de EL gewonnen maar Europees is het lastig in dit soort landen zeker als je dan met een kleine club speelt . Je mag me sowieso taggen in jouw nieuwe novelle

Comment

Heel erg zonde. Ik vond het het een genot om je updates te lezen. Tot snel met je nieuwe novelle.

Comment

Heel erg genoten van deze novelle. Topprestaties aangevuld met leuke updates. Ik kijk sowieso uit naar een nieuwe novelle!

Comment

Het zou nog even geduurd hebben om die eerste plaats te veroveren van manager in ServiŽ...

Begrijpelijk dat je eens de reden van je motivatie verliest door het spel zelf, je het voor bekeken houdt. Je bent op een mooi moment gestopt.

Ik denk dat je uw vooropgestelde doelen wel behaald hebt...

Heel benieuwd naar je nieuw verhaal! Je mag me ook meteen taggen zodat ik meteen mee ben.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                            X