Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

[NvdW] [FM17] Back to the old days

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

[NvdW] [FM17] Back to the old days

Na het niet meer goed opslaan van de database en ontbreken van historie van spelers en mijn manager person heb ik er voor gekozen om een nieuwe game te starten. De game speelt in FM2017 aangezien ik de 2018 variant nog niet gekocht heb.

De nieuwe uitdaging heb ik gezocht in een oude club die in vroegere tijden prijzen heeft gepakt en beter nog bekend staat als een echte opleiding club. OFK Beograd is het geworden, een club uit het voormalige JoegoslaviŽ en nu uitkomend in de Servische competitie. Afgelopen seizoen zijn ze gedegradeerd uit het hoogste niveau en spelen nu in de Prva liga Srbija, zeg maar de eerste divisie. Op termijn is het de bedoeling om de opleiding bij de club verder te optimaliseren en vooral jonge spelers de kans te geven zich te ontwikkelen. Promotie naar het hoogste niveau is de eerste stap hier naar toe, dit zou in principe binnen twee jaar moeten lukken gezien onze prognose van de tweede plaats. Europees voetbal wordt het doel op termijn, kijken of we net als vroeger de halve finale van een toernooi kunnen bereiken. Servische spelers opleiden en hopelijk laten debuteren in de Nationale ploeg is een ander doel wat in de komende jaren gehaald moet worden.

Hoe het zal gaan lopen is op dit moment nog niet te zeggen. We hebben een jonge en talentvolle selectie die kwalitatief goed genoeg zou moeten zijn om mee te doen om promotie. De eerste twee teams promoveren naar het hoogste niveau. Eerst gaan we aan de slag met het aanvullende van de staf bij de club en zorgen dat we een goed scouting netwerk opstellen om zo talenten uit het land op de radar te krijgen. De faciliteiten bij de club zijn op orde voor onze status, al zal aan het trainingscomplex op termijn wel wat gedaan moeten worden. Hier zit ook gelijk een uitdaging aangezien de club er financieel niet al te best voor staat en er een schuld is van 4,3 miljoen.

Hopelijk gaat dit weer eens een lange en mooie game worden wat de afgelopen twee keer helaas niet gelukt is.
    Spoiler for Diverse screens:

Last edited by Marius; 13 aug 2018, 08:57.

Betekent dit dat je andere novelle niet meer verder gaat?

Deze ga ik sowieso ook weer volgen! Leuke competitie en club gekozen...

Comment

Succes bij deze club, voor mij heel erg onbekend terrein!

Comment

Succes met deze club.

Comment

Deze ga ik volgen. Leuke uitdaging.

Comment

Succes met Beograd, het zal een interessant verhaal worden denk ik!

Comment

Mooie uitdaging, succes!

Comment

Leuke uitdaging, succes in ServiŽ!

Comment

ServiŽ is natuurlijk een prachtige voedingsbodem van talent in FM, dus dit wordt bij voorbaat al een mooie game! Succes in Belgrado!

Comment

Succes in ServiŽ . Niet mijn favoriete club maar wel leuk om te volgen

Comment

De komende jaren wil ik wat neer gaan zetten met deze club en heb me de volgende doelstellingen opgelegd

Bedankt voor de enthousiaste reacties!!
                      prinz poldi FM_Lesly delichris W8er DeJarnoxD Marius Jornski Niejo101
                      komodo25 Mag ik vragen waarom het niet je favoriete club is in ServiŽ? Ben zelf namelijk totaal niet bekend met clubs uit het land, ja uiteraard de paar grote clubs die Europees spelen.
                      Last edited by coma_303; 4 mei 2018, 21:11.

Comment

Mooie doelstellingen, gespreid over 10 jaar ook wel haalbaar denk ik.

Comment

Mooie doelstellingen die op zich haalbaar moeten zijn.

Comment

Heldere doelstellingen, en in 10 jaar absoluut haalbaar. Succes!

Comment

pittige doelstellingen

Comment

Mooie doelstellingen, de ene al wat makkelijker dan de andere. Veel succes.

Comment

Leuk dat je met duidelijk doelstellingen werkt! Kan het blijvend interessant houden voor je en ons volgers.

Comment

Prima doelstellingen die haalbaar kunnen zijn .
                                    Met niet favoriete club bedoel ik overigens niet dat ik iets tegen de club heb hoor . Maar mocht ik in FM in ServiŽ aan de slag gaan zou het toch Rode Ster worden ( mede door de historie en aantal leuke games mee gehad vroeger ) of vojvodina ( komen veel goede spelers weg )

Comment

Alvast zeer ambitieuze woorden, succes met je doelstellingen te halen ik volg je alvast!

Comment

Prima doelstellingen gesteld voor de komende jaren!

Comment

-03-

Het gaat een uitdaging worden om op korte termijn een goed team bij elkaar te brengen. Er is op zich genoeg kwaliteit in de selectie, maar ruimte tot aankopen doen is er niet. Na de degradatie van vorig jaar is de club in financiŽle problemen gekomen en is er bijna geen budget vrij voor nieuwe spelers of uitbreiding van de technische staf. Toch hebben we twee spelers gratis aan weten te trekken. Op de linksback en aanvallend middenvelder positie hebben we weinig keuze en zijn twee beloftevolle spelers aangetrokken. Milenko Malovic is een prima linksback die ook op het hoogste niveau niet zou misstaan. Hij zal eerste keuze op zijn positie worden komend seizoen. Milenkovic is aangetrokken als back up achter Jankovic die eerste keuze zal zijn als aanvallend middenvelder binnen het team.

Zo hebben we een jonge talentvolle selectie samen weten te stellen met een aantal oudere en ervaren spelers er bij. In principe zullen de talenten eerste keuze zijn dit seizoen en ik ga er vanuit dat vooral de spelers van in de dertig dit niet leuk gaan vinden en gedurende het seizoen gaan zeuren om speeltijd bij de club. Zeuren of niet de ontwikkeling van de talenten staat voorop en deze spelers zullen op termijn geld op gaan leveren voor de club. We hebben een aantal talenten overgeheveld naar de eerste selectie, opvallendste speler is linksbuiten Armin Djerlek. Hij is pas 16 jaar oud, maar er is al voldoende interesse in hem. Vooral vanuit Frankrijk zijn er twee clubs die hem er graag bij willen hebben. We zullen zien hoe het zal gaan, de selectie lijkt van een prima niveau te zijn. Toch verwacht het bestuur dat we degradatie zullen ontlopen.

De oefenperiode zijn we goed doorgekomen, we hebben de wedstrijden gebruikt om te kijken waar welke spelers in de selectie en opstelling passen. Thuis tegen het kleinere Radnicki spelen we gelijk, maar beginnen tijdens de wedstrijd de lijnen van het positiespel zichtbaar te worden. Op onze tocht door GeorgiŽ zetten we deze lijn door met overwinningen op Milano Kumanovo en Akademija Pandev. Tegen Lokomotiva (S) spelen we gelijk, maar had er meer in gezeten. Op bezoek in RoemeniŽ winnen we eenvoudig van Cetate Deva en ook op bezoek bij het Servische Borac winnen we overtuigend. Thuis tegen het Italiaanse Cittadella sluiten we deze oefenperiode af met een domper. Deze wedstrijd hadden we niet hoeven verliezen, al is wisselvalligheid wel een gekend probleem bij een jong team. Na deze wedstrijden zijn we er ongeveer wel uit welke spelers het beste tot hun recht gaan komen in onze aanvallende 4-3-3 opstelling. Hopelijk kunnen we de goede resultaten doorzetten in de start van het seizoen.

Bedankt voor de enthousiaste reacties!!
                                          prinz poldi FM_Lesly delichris W8er DeJarnoxD Marius Jornski Niejo101 Vlonkie Niejo101
                                          komodo25 Duidelijk verhaal, zeker Rode Ster is ook een mooie club ja. Ik hoop tijdens deze game een zwak voor mijn nieuwe club te krijgen

Wist je dat: OFK staat voor Omladinski Fudbalski Klub wat vrij vertaald betekend "jeugdvoetbalclub"
                                          Last edited by coma_303; 20 nov 2017, 20:03.

Comment

Redelijke voorbereiding, lijkt me. Weinig toeschouwers die geÔnteresseerd waren
                                            Jeugdvoetbalclub, als je die visie ook weet door te voeren in FM zou dat natuurlijk prachtig zijn!

Comment

Goede voorbereiding en prima aankoop die linksback

Comment

Twee leuke spelers gehaald en je selectie ziet er echt goed uit.

Comment

aardige voorbereiding en twee prima transfers

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                  X