Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Sign Up] Waar begin ik?

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Mooi dat ik zo vlug een baan heb gevonden!

Comment

Nog even blijven zoeken dan haha.

Comment

nasje92 Dat heeft hij zeker, neem maar een kijkje!
        Blom Vroeg of laat komt de beloofde club!
        007mark Lekker biertje erbij nemen, niets mis mee!
        Yves Te zien hoe je het bekijkt.
        LouisPSV Inderdaad, je ontdekt het nu waar het is!
        FM_Lesly In Europe of ver daarbuiten.
        ppflanel Ik vraag me af waarom geen enkele club zo'n jeugdheld als manager wil.
        tdogg16 Ik zal er binnenkort werk van maken!
        Messidona Hmm, zowat iedere Europese club zo lijkt het helaas!
        boedie900 Maar of het de club is waar je fan van bent?
        keida Momenteel staan er voldoende vacatures op dus wie weet!
        Waar verwachten dat de bedenkers achter de overige drie managers terechtkomen?
        Omdat er zoveel inschrijvingen zijn, waar ik overigens meer dan zeer tevreden mee ben, is er gekozen voor een ietwat simpelere layout quasi de gang er een beetje in te houden!

De piepjonge Duitser Mike Litoris had één week na zijn debuut in de voetbalwereld al meteen een contract getekend! Litoris had de Duitse derdeklasser Preussen Münster in gedachte als éérste club. Het was echter een Europese topclub die meteen het coachtalent in de 25-jarige Duitser, Zenit Sint-Petersburg zocht nog een assistent-manager voor de lokale onder 21-jarigen ploeg. Het duo Olexandr Gorshkov en Mike Litoris wist tot dusver nog niet echt indruk te maken in de jeugdcompetitie. Met een tweede plaats na het tweede elftal van Spartak Moskou wordt er iets onder verwachting gepresteert, maar voorlopig is er nog geen man overboord. Opmerkelijk: Litoris verdiend maar liefst 2.5x zoveel als zijn collega Gotshkov. Het lijtk er dus op dat Zenit hem ook voor de toekomst gehaald heeft.

Romono Ottolenghi was op zijn beurt in verwachting van een contract uit Londen, Fulham meerbepaald. Na een maand wachten zinkt de moed al wat in de schoenen en sta je al open voor meerdere functies bij meerdere clubs. Lazio Roma was bereid de 27-jarige Italiaan een functie als assistent-manager van de onder 20 ploeg aan te bieden. De deal was na een paar uur in kannen en kruiken waardoor de jonge Italiaan zichzelf mag gaan bewijzen in zijn thuisland. Met leermeester Andrea Bonatti lijkt hij dan ook een topduo te vormen: Na twintig wedstrijden staat de koploper Lazio al zeven punten los van eerste achtervolger Sampdoria. De titel lijkt op deze manier slechts een tijdsopdracht.

Ajax is bekend om één van de beste jeugdopleidingen van de wereld te koesteren. Ook dit seizoen werd er weer in geďnvesteerd wat ook een aantal jobgelegenheden met zich meebracht om de Amsterdamse jonkies zo goed mogelijk te begeleiden. Eén van die nieuwe vacatures was een functie als assistent-manager bij Ajax onder negentien. De geboren en getogen Zwollenaar twijfelde even, maar hapte na een paar dagen toch toe. Dijk doet het dan ook niet slecht als 19-jarige jonkie met een éérste plaats als gevolg. Opvallend is dat de manager van de onder negentien net is opgestapt, dus wie weet krijg Lorenzo Dijk zijn kans wel als hoofdassistent bij de jonkies, en dat terwijl hij zelf nog maar negentien kaarsen mocht uitblazen afgelopen mei!
        Last edited by DeJarnoxD; 7 dec 2017, 01:38.

Comment

Leuke opzet! DeJarnoxD ik vraag het me ook af.. "Whoa, Mama!"

Comment

Toch wel leuk om te zien dat sommigen al een baantje hebben!

Comment

Haha! In Rusland beland bij Zenit. Laten we hopen dat we daar kunnen doorgroeien. Supermooie updates trouwens!

Comment

Leuk gedaan. Toch een beetje verrassend dat ze als assistent van de jeugdploegen aan het werk zijn gegaan, had lagere klasseploegen verwacht. Maar zij hebben tenminste werk he...

Comment

Mooie eerste update, visueel aantrekkelijk. Wel apart om te zien dat ze allemaal inderdaad assistent-manager zijn van een jeugdploeg. Maar ze beginnen in ieder geval aan hun carričre, hopelijk John Johnson ook snel.

Last edited by tdogg16; 7 dec 2017, 11:07.

Comment

ik ben niet zo fan van die club maar goed een begin is er , nice!

Comment

Van wie is overigens de manager Ottolenghi? Ik kan hem in dit topic niet terugvinden.. DeJarnoxD

Comment

Gave updates en ik doe het blijkbaar goed bij Lazio Jeugd. Ben best wel tevreden eigenlijk.
                        tdogg16 Ik ben Ottolenghi.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LouisPSV Bekijk berichten
                          Gave updates en ik doe het blijkbaar goed bij Lazio Jeugd. Ben best wel tevreden eigenlijk.
                          tdogg16 Ik ben Ottolenghi.
                          Ah in de spoiler, dom van me haha. Daar had ik nog niet gekeken. Veel succes aan Ottolenghi iig!

Comment

De man die de UEFA Cup optilde met Feyenoord moet toch wel gewoon een baantje kunnen vinden.

Comment

Heel goede opzet ! Heel toffe manier om een game zo te presenteren ! Ik blijf je zeker volgen

Comment

Ziet er goed uit en leuke opzet!! Paar mooie clubs komen er al aan bod.

Comment

Grafisch aangenaam ogend, k denk wel dat als je bij het overzichtje de kleuren wisselt,dus witte letters met zwarte rand omheen, dit de leesbaarheid zal verbeteren.
                                  Opvallend dat ze alle drie bij de jeugd van een (sub-)topper aan de slag konden.

Comment

ppflanel Prachtige nostalgie was dat!
                                    FM_Lesly Dat vind ik ook, hopelijk iedereen tegen het einde van het jaar!
                                    nasje92 Bedankt! Het valt me op dat veel assistenten een hoog salaris krijgen voor hun functie dus wie weet zijn ze gehaald voor oog op de toekomst.
                                    Messidona Had ook ingesteld dat ze minder weigerachtig stonden om te beginnen als assistent. In een paar simulaties ervoor kreeg alleen Patje! zijn manager een club ergens in de Schotse onderwereld (vierde klasse?) dus vandaar.
                                    tdogg16 Bedankt voor de complimenten! Dat hoop ik ook hoe meer werk hoe meer vreugde!
                                    boedie900 Er komt in ieder geval al wat salaris in je laadje!
                                    LouisPSV Bedankt! Het gaat inderdaad lekekr zijn gangetje in Roma!
                                    Mangata Misschien eens op gesprek gaan met Feyenoord?
                                    True_Legend Hoe meer volgers hoe liever, bedankt!
                                    Blom Dat zeker wel, hopelijk verbetert het snel voor de werkloze managers!
                                    Yves Bedankt voor je tip! Zoals je kan zien gaat het inderdaad beter!
                                    Bertje_15 Swaxie Geppiej Zijn de overige drie met een baan! Aangezien ik écht alle competities heb geladen die beschikbaar zijn in FM en Montpellier klaarblijkelijk speelt in één die niet beschikbaar is heb ik helaas geen informatie kunnen verzamelen over het doen en laten van dat elftal.

De 32-jarige Oostenrijker Watun Prützer blijkt niet zo'n grote prutser te zijn dan eerst gedacht. Na een lange maand sollicitatiebrieven sturen naar zowat elke club in Europa en ver daarbuiten bleek het jeugdelftal van Werder Bremen nog een assistent-manager te zoeken. Prützer, met soms een gebrek aan kwaliteiten zoals de naam al doet vermoeden, hapte gretig toe en tekende een contract voor twee jaar. Het mag wel gezegd worden dat het jeugdelftal van Marco Grote en Watun Prützer, ook gekend als Grote Prützer, goed weet te presteren in de competitie met een vijfde plaats. Ook het bekerverhaal ging vlot, al was de gretige jeugd van Schalke net iets te sterk in de kwartfinales, het versloeg het jonge Bremen op penalties na een 2-2 gelijkspel. De volwassenen van Werder Bremen staan slechts op een vijftiende stek en twee punten boven de rode zone waardoor de positie van Dieter Elits ter discussie staat. Wordt ongetwijfeld vervolgd...

Rudi Vakkenvöller was het vakkenvullen in de lokale Albert Heijn grondig zat en ging volop voor een functie in de voetbalwereld in de herfst van zijn werkcarriëre. Na een kleine twee maand zoeken kwam de vacature van assistent-manager bij de jeugd van Celta de Vigo in het visier. Vakkenvöller, die koste wat koste in de voetbalwereld aan de slag wou, stuurde zijn CV op naar het zonnige Galicië. Tot verbazens toe mocht de 57-jarige Duitser op sollicitatiegesprek en kende er meteen succes: De man uit Hanau tekende meteen een tweejarig contract. De jeugd van Celta de Vigo doet het dan ook prima en moet alleen de Deportivo la Coruna jonkies voor zich dulden in de strijd om het kampioenschap. In Spanje zijn geen Albert Heijn's, maar het ziet er dan ook niet naar uit dat Rudi Vakkenvöller snel werkloos zal zijn. Het leven kan snel verkeren...

De man die laatste een job wist te bemachtigen van onze managers is de jonge Bert Govaerts. Govaerts is sinds zijn geboorte al hevig fan van Lierse SK en wou er absoluut aan de slag gaan. Wegens de recente overnamegeruchten van Maged Samy en de gemiste promotie vorig seizoen was deze optie niet beschikbaar. Na dagen scrollen op interimsite's kwam hij de vacature van assistent-manager voor het B elftal van Montpellier HSC tegen. Een interessante en haalbare optie zo bleek ook na het gesprek met de clubleiding: Govaerts verdient tot 2019 maar liefst €9.000! Wegens een gebrek van informatie zijn er geen gegevens beschikbaar over zijn resultaten. Maar als je hoofdcoach van Lierse wil worden mag het niet slecht gaan, of net wel?
                                    Last edited by DeJarnoxD; 8 dec 2017, 02:13.

Comment

Weer een leuke update! Goed bezig

Comment

Leuke clubs, en het is waar dat je in FM vaak assistenten of jeugdtrainers de stap naar coach van een eerste elftal ziet maken.

Comment

Prima stuk weer, ben toch nog altijd benieuwd of ik dit seizoen al aan de bak kom!

Comment

Ziet er weer top uit!

Comment

Leuke updates weer, kijk uit naar de volgende. Hopelijk wordt Ottolenghi kampioen met de Lazio jeugd.

Comment

Iedereen aan de slag als assistent van U19, toch verrassend.

Comment

Mooie club in Duitsland voor onze Oostenrijkse vriend. Doet het voorlopig prima met onder 19. Wellicht binnenkort een stapje hogerop.

Hele mooie updates overigens! Top.

Comment

Van alle clubs die er bestaan, kiest mijn manager er net een uit waarvan geen informatie beschikbaar is
                                                    Zeer mooie updates! Ik ben echt benieuwd hoe dit verder gaat.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                                                    X