Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[FM18] Two friends discovering football

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

[FM18] Two friends discovering football

Na de problemen met de vorige (beta)netwerkgame zijn we een nieuwe gestart, we gaan er wederom vol voor!

Mijn reactie op de vorige novelle is bij deze beantwoord xD
    Succes beide in Nederland, maar mijn hart ligt natuurlijk bij Feyenoord!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jornski Bekijk berichten
      Mijn reactie op de vorige novelle is bij deze beantwoord xD
      Succes beide in Nederland, maar mijn hart ligt natuurlijk bij Feyenoord!
      Dank je voor de support!

Comment

Jornski Patje! Bedankt voor de reacties!

Comment

Wat jammer van de crash van de Griekenland game, laten we hopen dat het onheil jullie niet opnieuw weet te vinden. Ik volg weer!

Comment

Had jullie vorige novelle ook helemaal doorgelezen tot ik zag dat jullie gecrasht waren. Ik ben benieuwd naar deze keer, lekker in het vertrouwde Nederland.

Comment

Succes weer allebei!
              Last edited by ROEMM; 16 nov 2017, 08:35.

Comment

Succes allebei, hopelijk deze keer zonder problemen. Sorry Patje heb het niet echt voor Feyenoord maar als regerend kampioen heb jij natuurlijk misschien wel het voordeel.

Comment

Niejo101 Inderdaad, normaal gezien niet aangezien het een save betrof die in de béta was gemaakt. Er werd op voorhand al gewaarschuwd dat je beter kon wachten op de volledige game maar we waren te enthousiast met de gekende gevolgen.
                  LouisPSV Bedankt! Alles opnieuw beginnen in Griekenland zagen we niet zitten omdat je het dan waarschijnlijk slechter doet als de vorige keer en je in herhaling valt.
                  ROEMM Bedankt!
                  Messidona Bedankt, wij hopen hetzelfde!

Last edited by DeJarnoxD; 16 nov 2017, 21:06.

Comment

Sterke voorbereiding van PSV, Feyenoord wat minder maar dat zegt ook niet alles. Succes komend seizoen!

Comment

Het is te hopen voor Feyenoord dat een slechte voorbereiding een goed seizoen betekent...

Comment

Ziet er weer prima uit. Beiden een zeer wisselvallige voorbereiding achter de rug!

Comment

Op basis van de voorbereiding zou ik mijn geld op PSV zetten, al zegt de voorbereiding niks natuurlijk.

Comment

Allebei een wisselvallige voorbereiding achter de rug, dat zal in de competitie beter moeten!

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                            X