Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[FM18] Rossini' - De club zal zegepralen

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

[FM18] Rossini' - De club zal zegepralen

De club zal zegepralen
    t'is de club van Geel en Rood
    Trotseert de hinderpalen
    door dapperheid in nood
    De vlaggen zullen wapperen
    gezangen galmen luid
    Ter ere onzer dapperen
    toe Malinwa vooruit!

Jawel, hier zijn we weer met een gloednieuwe novelle! FM18 is net gedownload en we beginnen er meteen aan. Met wie anders dan de club van mijn hart moest ik beginnen? Sinds ik een jaar of 6,7 was kon je me al vinden op de tribunes van de Malinwa. Het waren toen echter barre tijden voor de club, KV Mechelen was toen namelijk net failliet gegaan en moest in de derde klasse herstarten. Gelukkig konden ze hun stamnummer behouden dankzij de supporters, anders was er van mijn cluppie helemaal geen sprake meer...

KV Mechelen kende haar gloriejaren eind jaren '80. Toen behaalden ze de overwinning in Straatsburg tegen Ajax in de ECII. 1-0 werd het voor het kleine Malinwa, dankzij een kopbaldoelpunt van Piet den Boer. Ook Erwin Koeman speelde er, net als Michel Preud'homme. Trainer toen was Aad De Mos.

Deze fantastische periode is wat ik wil terugbrengen Achter de Kazerne. De kleine volksclub die onverwacht Europese grootheden verslaat... Al zal daar nog veel werk voor nodig zijn!

Last edited by Rossini'; 9 nov 2017, 17:44.

Succes pik! Ik verwacht een tactisch meesterwerk. Dit jaar nog de jaren '80 herbeleven lijkt me een reeŽl doel. En dan heb ik het over het kampioenschap van de JPL natuurlijk.
    Last edited by Mangata; 9 nov 2017, 17:50.

Comment

Een nieuwe van Rossini', altijd goed! Succes in Mechelen!

Comment

succes

Comment

Yeah, daar is de nieuwe novelle! Succes met KV Mechelen. Hopelijk kan je hoge ogen gooien de komende jaren.
          Last edited by Jornski; 9 nov 2017, 18:22.

Comment

Ik las de titel en ik wist al genoeg, deze prachtige club ga ik uiteraard volgen. In welk vak ben je te vinden tijdens de thuiswedstrijden?

Comment

Uiteraard met KV!!! Ik hoop inderdaad dat je met je novelle inzichten kunt bezorgen op tactisch vlak Zodat we weten op welke manier je de tijden van De Mos laat herleven. Eli Ohana

Comment

Altijd leuk om Belgische clubs bezig te zien! KVM is een mooie club die veel beter verdient dan waar ze IRL staan.

Comment

Succes Achter de Kazerne!

Comment

Succes met mijn favoriete club. Hier verwacht ik veel van!

Comment

Forza Malinwa!

Comment

Mooi dit, ik volg! Veel succes

Comment

Gave banner zeg! Veel succes met Mechelen

Comment

Als je met in deze novelle ook zo nu en dan met tactische ingrepen komt, zal ik je novelle zeker volgen. Ben benieuwd.

Comment

Succes met Mechelen. Misschien wel een onderschatte club in BelgiŽ.

Comment

Het eerste wat ik doe als ik met een club begin is de selectie grondig evalueren. Aangezien ik dit team in het echt ook iedere week zie spelen, wist ik al waar bepaalde hiaten zaten. Zo zitten we met 4 rechtsachters en maar ťťn linksachter, en vind ik De Witte te traag om achterin back-up te zijn. Daarom moest de verdediging serieus aangepakt worden. Milanovic werd gehaald als back-up centraal achterin, en de Albanese linksachter Aliji moet met Cobbaut de concurrentie aangaan. Paulussen en Mingiedi moesten weg, Van Cleemput en Leal mogen bij Westerlo ervaring opdoen en sterker terugkeren.

Ook haalde ik voor de toekomst de Servische linkerflank Jovanovic, wie later zeker van grote waarde zal zijn. Drie Balkanboys, zeer realistisch in het huidige aankoopbeleid van de club. Een interessante markt met veel goeie, jonge spelers die goedkoop op te pikken zijn. In deze vijver ga ik zeker nog vissen in de toekomst.

Dat brengt ons op de volgende selectie:

Bedankt voor alle reacties overigens! Als je een mention wil, dan kan je dat nu zeggen...

Comment

Je mag mij altijd mentionen wanneer ik gereageerd heb

Je hebt een paar mooie gratis transfers gedaan, allebei jongens die er direct voor je staan. Jovanovic begint bij je reserves?

Comment

Degelijke inkomende transfers gedaan. Benieuwd naar de prestaties bij Cobbaut, hij staat op mijn lijst in mijn game want het ziet er wel een talentje uit. Mention mij ook maar, is makkelijk om een nieuwe update niet te missen

Comment

jij mag en kan mij altijd mentionen
                                      Last edited by Vlonkie; 11 nov 2017, 18:55.

Comment

Succes met een mooie club . Is die Mats Rits nog wat was ooit een groot talent . Ook benieuwd hoe pedersen het doet . Was bij Groningen helemaal niets . En mentionen mag je altijd

Comment

Mij mag je ook mentionen.

Comment

Let's talk tactics

Ik beschik over enkele goeie spitsen en centraal op het middenveld heb ik niet keus te over. Dan is de beslissing snel gemaakt: een 4-4-2 ligt voor de hand. De bedoeling is dat we een iets lager blok neerzetten, en vanaf de tegenstander op onze helft komt ze meteen onder druk te zetten. Bij balverovering zo snel mogelijk gebruik maken van de ruimtes die er liggen, door snel de ballen de diepte in te sturen.

Aanvallend niet te veel instructies, ik laat ze voorin vrij. De creativiteit moet van Croizet en Kawaya komen, ook hebben we sterke backs en een goeie voorlijn die ze erin kunnen knallen. Ook defensief zullen ze aardig hun tandje bijsteken.

Concreet ziet dat er zo uit:

​​​​​​​

Moesten er nog vragen zijn, stel ze gerust!

Comment

Tactiek ziet er goed uit, Play off 1 hopelijk in de maak!

Comment

Ziet er vrij gebalanceerd uit, ben benieuwd naar de resultaten...

Comment

4-4-2 zou ik niet meteen bij jou plaatsen, interessant dus! Uiteindelijk kan jij elke tactiek doen werken.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There are currently 2 users online. 1 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                                                  X