Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[FM18] Met Daniell

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Hier volg ik je toch niet helemaal. De voorspelling om in de top zes te eindigen lijkt me niet helemaal onrealistisch. Afgezien van de traditionele top drie kan je waarschijnlijk van iedereen winnen. Het lijkt me dan ook een teleurstelling moest je werkelijk pas in die middenmoot eindigen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Marius Bekijk berichten
      Hier volg ik je toch niet helemaal. De voorspelling om in de top zes te eindigen lijkt me niet helemaal onrealistisch. Afgezien van de traditionele top drie kan je waarschijnlijk van iedereen winnen. Het lijkt me dan ook een teleurstelling moest je werkelijk pas in die middenmoot eindigen.
      Misschien staat het wat raar inderdaad maar natuurlijk is de top 6 gewoon de doelstelling. Ik doelde meer op het feit dat onze selectie middelmatig is vergeleken met de rest van de competitie en dat je daardoor toch een ander verwachtingspatroon krijgt dan puur op die vijfde plek te focussen.

Comment

Grondige analyse. Mooi dat je zoveel talenten hebt liggen die hopelijk de stap naar het eerste kunnen gaan zetten in de toekomst.

Comment

Aantal prima talenten . En mooie duidelijke analyse

Comment

Gebaseerd op de sterkste posities van je spelers is dit een behoorlijk topzware selectie. Mijn oog zou voor komend seizoen dan eveneens naar (pure) verdedigers gaan, zowel centraal als op de flanken.
            Last edited by Niejo101; 14 nov 2017, 17:05.

Comment

mooie en grondige analyse. het moet gek lopen willen die talenten zich niet ontwikkelen en uiteindelijk ook nog eens aardig geld op leveren.

Comment

Grondige analyse van het team. Met Heldon heb je een leuke buitenspeler ondanks dat hij gehuurd is. Een plek in de top 6 moet wel te halen zijn heb ik zo'n idee.

Comment

een selectie waar jij hopelijk een team van kan maken

Comment

Er zitten echt een hoop mooie talenten tussen! Een goede en realistische analyse.

Comment

Inderdaad het vertrouwde Portugese beeld, Porto kampioen en jij vierde zou een mooi seizoen zijn!
                      Last edited by DeJarnoxD; 14 nov 2017, 20:44.

Comment

Een vijfde plek zou mooi zijn, ben benieuwd wat je over je tactiek gaat vertellen.

Comment

Goede update

Comment

Je niet alvast gaan indekken hè? Volgens mij is met deze selectie een plek in de subtop zeer realistisch. Overigens is de kwaliteit van je afbeelding niet zo top, wellicht omdat je hem als jpg bestand opslaat. Probeer hem eens op te slaan als png?

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                            X