Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

Verkeerde loting play-offs

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Verkeerde loting play-offs

In de Ierse tweede divisie ben ik 2e geŽindigd. Normaal gezien zouden de 3e en de 4e onderling moeten uitmaken wie het tegen mij mag opnemen, om dan een finale te spelen tegen de voorlaatste uit de hoogste divisie. Heb nu al enkele keren herladen, laatste wedstrijd opnieuw gespeeld,.. Maar telkens moet ik die eerste play-off wedstrijd spelen. Of ik nu 2e of 3e eindig. Meestal speel ik die ook nog eens tegen de ploeg die dan 3e of 2e is geŽindigd. De 4e zit bijna altijd al in de volgende ronde, soms eens de 3e. Maar ik dus nooit. Is dit een fout in het spel, want vind het wel kut dat ik 2e eindig om die wedstrijd te vermijden en ze nu toch iedere keer moet spelen.

Je speelt FM18 Jens. ? OfficiŽle league van SI zelf? In seizoen 2017 waren er namelijk andere regels (slechts de nummer 1 promoveert) wegens het inkrimpen van de Premier Division.

Maar goed, dat zou nog steeds niet direct die fout in de play-offs bij jou verklaren.

https://community.sigames.com/topic/...ecific-issues/

Dit is de plek om een bug te melden bij SI, maar aangezien FM18 al behoorlijk lang uit is en niemand er eerder ooit wat over heeft gezegd (en kan er via Google ook niets over vinden) heb ik het vermoeden dat het iets met je database en/of custom leagues te maken heeft.
    Last edited by Sophomore; 17 aug 2018, 21:41.

Comment

Ik speel met de gewone database, heb enkel die bestandjes aangemaakt/verwijderd voor die Braziliaanse ploegnamen etc.

Ach, in-game valt er niet meer aan te veranderen. Zal dus maar op deze manier of via rechtstreekse promotie mijn plaats in de hoogste afdeling moeten afdwingen.

Bedankt voor je snelle feedback Sophomore

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
      X