Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

DF11 skins en mega facepack

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

DF11 skins en mega facepack

Hallo allen,
    Ik heb DF 11 skins en DF11 mega facepack gedownload en volgens instructies uitgepakt in de juiste map. C: Users/Jeroen/Documenten/Sportsinteractive/FM2018/Graphics. Tevens heb ik binnen het spel bij voorkeuren alles goed aangevinkt en uitgeschakeld, echter pakt hij het nog niet. Ik begrijp het niet. Ook krijg ik vaak crash dumps in het spel. Ik heb het spel al eens opnieuw geinstalleerd, maar dat heeft me ook niet veel opgeleverd. Ik heb wel eens OneDrive zien staan bij een crashdump en mijn OneDrive zit vol. Kan het daar mee te maken hebben? Ik wil het liefst dat football manager los staat en werkt van OneDrive.
    Ik heb het spel via steam gekocht, dus niet de cd-rom.
    Bedankt voor de reacties!
    Met sportieve groet!
    Jeroen

Vwb de DF11 faces heb je wel een xml file aangemaakt?

Comment

Nee....Dit staat ook nergens beschreven bij de installatie-manual van beide downloads...?

Comment

jer0mmeke27 kijk eens op onderstaande website

https://df11faces.com/nl/fmXML-tool/

Comment

Heb het allemaal doorlopen! De facepack werkt nu, echter de afbeeldingen zijn heel klein en de skins doen het niet, die kan ik niet kiezen bij voorkeuren. Heb je hier nog tips voor? Alvast bedankt tot dusver! Super!

Comment

Heb je de skins in de juiste map geplaatst?
            Pas wanneer je een skin hebt welke geschikt is voor DF11 krijg je de foto's in het DF11 formaat te zien.
            Klik op de link voor de instructie waar je de skin moet plaatsen

http://12de-man.eu/index.php?/forums...ijn-downloads/

Wanneer de map niet bestaat moet je deze zelf aanmaken.
            Last edited by Copywriter; 10 jan 2018, 11:31.

Comment

Ik heb alles goed staan, maar hij laadt mijn skin niet. Ik hoef geen foto's erin, maar alleen de skin. Heb het al eens eerder gedaan en toen werkte het wel, maar nu dus niet. Iemand enig idee?

Map is:
              C:\Users\jeroe\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2017\skins

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
              X