Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

[FM16] Problemen met het laden van een savegame voor FM16

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

[FM16] Problemen met het laden van een savegame voor FM16

Hello all,

Since I reinstalled my computer, I can't load my old FM16 savegames... I get an error of "run out of space" tried almost every thing I could find via google search, such as;
    - delete cache
    - delete any added face packs
    - delete any additional skins
    - reinstalled, multiple times.

Now I was wondering If anyone could test my save game on their computer. Just to be sure whether or not it is corrupted, or if I am missing something please let me know.

Sinds je titel in het Nederlands is, neem ik aan dat je gewoon Nederlands kan? Ik heb je topic ff verplaatst naar het juiste deel. Dan kan je daar verder geholpen worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Erwin. Bekijk berichten
      Sinds je titel in het Nederlands is, neem ik aan dat je gewoon Nederlands kan? Ik heb je topic ff verplaatst naar het juiste deel. Dan kan je daar verder geholpen worden.
      Hallo Erwin, ja ik kan gewoon Nederlands. Maar het gaat niet om een probleem met fm18, maar fm16... Daarom had ik het niet in dit gedeelte gepost.

Comment

Ook in dat geval kan je beter hier je vraag stellen. Het andere deel gaat over forumzaken en niet over FM. Ik kan je zelf helaas niet verder helpen met je probleem, maar ik hoop voor je dat er iemand is die dat wel kan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Erwin. Bekijk berichten
          Ook in dat geval kan je beter hier je vraag stellen. Het andere deel gaat over forumzaken en niet over FM. Ik kan je zelf helaas niet verder helpen met je probleem, maar ik hoop voor je dat er iemand is die dat wel kan.
          Bedankt Erwin, heb het op meerdere forums gevraagd... waar wel op gereageerd werd... Maar helaas, dit gebeurt bij elke FM 16 savegame file die ik nog had opgeslagen en dit wijst erop dat er iets is misgegaan bij het opslaan naar mijn externe harde schijf. Baal er wel van want had een save-game waarbij ik in het jaar 2033 zat .... Maar ben inmiddels overgestapt naar FM 17

Comment

Update: Ik heb inmiddels mijn oude externe hard disks gechecked, en heb daar de juiste versie van mijn FM gevonden (had ik gekopieerd van C-drive destijds, had ergens gelezen dat dat noodzakelijk was om de safe-game later op een ander computer te kunnen spelen). Nadat ik deze gegevens had gekopieerd kreeg ik een andere error, namelijk een 'crash dump'... Heb inmiddels alle cache's verwijderd(zowel in-game, als in de mappen), alle facepacks en logopacks verwijderd, heb zelfs de gehele file 'sports interactive' onder 'my documents' verwijderd. Maar helaas, krijg telkens dezelfde melding tijdens het inladen van de save-games; 'crash dump'. Heb daarna ook maar all mijn drivers geupdated etc, maar niks mag baten. Iemand nog een optie die ik mogelijk heb gemist? Zou er erg dankbaar voor zijn, heb het ook inmiddels bij de SI-community aangekaart, hopelijk dat iemand een oplossing voor me heeft en mijn save-game nog te redden valt.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
            X