Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

opgeslagen spel laad niet

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

opgeslagen spel laad niet

Wie kan mij helpen ? Sinds enkele weken kan ik mijn opgeslagen spel niet meer open doen .De laadbalk blijft altijd hangen en doet niks meer .Heb al van alles geprobeerd zoals spel verwijderd en zo maar niks helpt. ben ook al een paar keer met nieuw spel begonnen maar telkens bij het terug opstarten van een opgeslagen spel het zelfde frustrerend probleem.

Heb je genoeg schijfruimte vrij?

Comment

heb nog 160 gb schijfruimte over

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jlas Bekijk berichten
        heb nog 160 gb schijfruimte over
        Welke Windows versie had je? Als ik even wat opzoekwerk doe voor je dan kom ik vaak uit bij Windows (nog uit te voeren updates, verouderde versie, ...) Zelf had ik hier op het laatst ook last van (Windows 8). Sinds ik Windows 10 heb is het probleem bij mij opgelost.
        Verder weet ik niet of je nog automatisch opgeslagen saves hebt (dus dezelfde save maar eerder opgeslagen) maar als je er hebt probeer die eens te openen, lukt dat?

Comment

heb windows 10 heb al van alles geprobeerd zoals opnieuw spel beginnen enz ga nog is proberen te updaten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jlas Bekijk berichten
            heb windows 10 heb al van alles geprobeerd zoals opnieuw spel beginnen enz ga nog is proberen te updaten
            Zijn alle drivers / stuurprogramma's up to date? Zo ja, probeer dit eens:

Ga binnen Steam naar je bibliotheek. Klik met de rechter muisknop op Football Manager 2018 en ga naar eigenschappen. Kies daar voor 'Lokale bestanden'. Als het goed is zie je ergens de optie 'integriteit van spelbestanden controleren', kies die optie. Zorg wel dat FM op dat moment niet draait!

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
            X