Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

V6 -2018-2019 [FM18] Transfers & Data Update FM Date Update X 2018

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Sacioli Bekijk berichten
    Hallo, zal je is kunnen kijken naar de TV-gelden van de Jupiler League? (Nederland). Ik speel nu met Dordt en daar verdien ik 1,3 miljoen per maand aan TV rechten?
    Scherp gezien ik heb dit even nagekeken dit heeft Sports Interactive standaard zo doorgevoerd in de officiŽle database voor Football Manager.
    Dit staat dus volledig los van mijn update.
    Ik heb dit in de aanstaande update V6 aangepast en gecorrigeerd heel scherp gezien ik heb dit ook doorgeven aan Sports Interactive voor Football Manager 2019.
    In de nieuwe update v6 van 17e kan je volledig bijgewerkte Jupiler League verwachten ( transfers en overige zaken ) bedankt voor jou reactie hier.
    Last edited by Darkness89; 12 jun 2018, 15:21.

Comment

Ik wil de update op mijn Macbook Air downloaden en installeren. Iemand enig idee of dit bestand ook compitabel is met m'n macbook en hoe de installatie dient te verlopen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kaivlaspoel10 Bekijk berichten
        Ik wil de update op mijn Macbook Air downloaden en installeren. Iemand enig idee of dit bestand ook compitabel is met m'n macbook en hoe de installatie dient te verlopen?
        Gebruik even de zoekfunctie van forum deze vraag is reeds vaker langs gekomen met een gepaste oplossing.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darkness89 Bekijk berichten

Scherp gezien ik heb dit even nagekeken dit heeft Sports Interactive standaard zo doorgevoerd in de officiŽle database voor Football Manager.
          Dit staat dus volledig los van mijn update.
          Ik heb dit in de aanstaande update V6 aangepast en gecorrigeerd heel scherp gezien ik heb dit ook doorgeven aan Sports Interactive voor Football Manager 2019.
          In de nieuwe update v6 van 17e kan je volledig bijgewerkte Jupiler League verwachten ( transfers en overige zaken ) bedankt voor jou reactie hier.
          Geen probleem. Ik had niet verwacht dat SI dit zo had gedaan haha. Verder een mooie database. Goed werk!

Comment

V6 2018-2019 [FM18] Transfers & Data Update FM Date Update X 2018

V6 De seizoen update 2018-2019 !! promotie/degradatie pack - volledig opnieuw gebouwd op 18.3.3!

#RealNames
            #Ruim 45 spelers toegevoegd database
            #Marktwaardes spelers geupdate na 2018-2019 officiŽle cijfers van transfermarkt.com

Download instructies : bekijk pagina 1! / alle 3 de bestanden plaatsen oude update verwijderen.

Download : FM Data Update X 2018 V6 :http://www.mediafire.com/file/7mmcex...ummer+Pack.fmf
            Download : Changelist players & agents http://www.mediafire.com/file/1ia8ru...+-+Players.txt
            Download :
            Club & Competitie namen http://www.mediafire.com/file/31h0j9...+namen+Fix.rar

Informatie FM Data Update X V6 :

Algemene wijzigingen : Alejandro PeŮaranda , Neale Cooper , Pavel Pergl verwijderd van de database , Henk ten Cate met pensioen.
            Transfers & Contract verleningen : Van de amateurs tot de grootste competities geupdate!
            15 nieuwe spelers toegevoegd aan de database : Dirk Proper ( NEC ) Tibo Persyn ( Inter ) , Karl Jakob Hein ( Arsenal ) Eddy Salcedo ( Genoa CFC) Bram Franken (AZ) , Harm Dieker ( Ajax ) Noah Abid ( Ajax ) Anass Salah Eddine ( Ajax ) Teden Mengi ( Manchester United ) Richard Dionkou ( Manchester City ) Ruben Zimonyi ( FC Twente ) Marouan Azarkan ( Feyenoord ) ,Naoufal Bannis ( Feyenoord ) Tein Troost ( Feyenoord ) Ian Maatsen ( Chelsea )

Last edited by Darkness89; 16 jun 2018, 19:47.

Comment

Terinfo : De download link is geupdate niet werkende link is vervangen met de nieuwste update 16-6-2018 01:31 de officiŽle v6.
              Last edited by Darkness89; 16 jun 2018, 00:37.

Comment

Hoe begin ik met deze update nu dan in het seizoen 18/19?

Comment

Darkness heb een fout ontdekt .
                  Bij de hoogste geplaatste playoff van de CL speelt PSG mee terwijl die direct geplaatst zijn voor de CL
                  Verder keurige update!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jornreulink91 Bekijk berichten
                    Darkness heb een fout ontdekt .
                    Bij de hoogste geplaatste playoff van de CL speelt PSG mee terwijl die direct geplaatst zijn voor de CL
                    Verder keurige update!
                    Helaas is dit probleem niet te fixen ik heb het voorgelegd aan Sports Interactive dit is een bug in de editor.
                    https://www.facebook.com/updatesbypr0/ collega update maker heeft hier ook last van zie zijn bericht.
                    Mocht hier een oplossing voor zijn zal ik deze uiteraard zo snel mogelijk delen met jullie.
                    Last edited by Darkness89; 19 jun 2018, 12:50.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daanpsv10 Bekijk berichten
                      Hoe begin ik met deze update nu dan in het seizoen 18/19?
                      Of met andere woorden is het erg dat er in de competitiegeschiedenis bijvoorbeeld staat dat PSV kampioen 17/18 is terwijl dit seizoen nog gespeeld moet worden? Wil graag beginnen met deze update maar geen zin in foutmeldingen ofzo ....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daanpsv10 Bekijk berichten

Of met andere woorden is het erg dat er in de competitiegeschiedenis bijvoorbeeld staat dat PSV kampioen 17/18 is terwijl dit seizoen nog gespeeld moet worden? Wil graag beginnen met deze update maar geen zin in foutmeldingen ofzo ....
                        Nee dat is niet erg tijdens seizoen dat je speelt word de winnaar overschreven door de huidige winnaar.
                        Dit is heel normaal fysiek is niet mogelijk om een seizoen later te beginnen ' kort gezegd is nieuwe seizoen na voren geschoven '
                        Ik hoop jou zo voldoende te hebben geÔnformeerd.
                        Last edited by Darkness89; 20 jun 2018, 12:45.

Comment

V7 2018-2019 [FM18] Transfers & Data Update FM Date Update X 2018 1-7-2018!

Info volgt..!

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                          X