Mededeling

Collapse
No announcement yet.

9/12/2017 [FM18] Transfers & Data Update FM Date Update X 2018

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Darkness89 waar kan ik het vinden in de editor? Zoek al een uur nu

Comment

Meer mensen die hetzelfde probleem hebben, kan bepaalde landen met deze database niet meer selecteren (ItaliŽ, Portugal)

https://gyazo.com/a794ef4b562f448bf55249e3dab2f3d8

Wordt aangegeven dat het aantal teams niet overeenkomen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MartijnMaas Bekijk berichten
        Meer mensen die hetzelfde probleem hebben, kan bepaalde landen met deze database niet meer selecteren (ItaliŽ, Portugal)

https://gyazo.com/a794ef4b562f448bf55249e3dab2f3d8

Wordt aangegeven dat het aantal teams niet overeenkomen...
        @martijnmaas
        Gelukkig zijn mensen die nog moeite nemen om topic te lezen wellicht ook aanrader voor jou. Je bent dus enige met dit probleem deze update NIET combineren met andere data updates..
        Dit voorkomt deze problemen mijn update word voor online zetten altijd getest door 15 vaste beta testers die dit al jaren doen sinds 2012'.
        Bespaar je in vervolg moeite door eens goed te lezen.
        Leeg​​​ de editor map volg instructies opnieuw en dan moet helemaal goedkomen. Eerst goed tijd nemen door te lezen hoe je de update installeert.
        Het probleem ligt niet bij de update mocht mijn beta test team fouten vinden zal ik update namelijk niet online zetten.

Met vriendelijke groet en veel game plezier.
        Last edited by Darkness89; 7 dec 2017, 20:19.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door martin1807 Bekijk berichten
          Hoeveel competities van NL zitten erin? Darkness89
          Hi Martin , goed je te zien hier alleen Eredivisie en Jupiler league. Degradatiekandidaat uit Jupiler degradeert sinds dit seizoen niet meer. Das 1 van redenen om niet toe te voegen. Mocht je nog vragen hebben beantwoord ik deze graag.

Met vriendelijke groeten.
          Last edited by Darkness89; 7 dec 2017, 20:13.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darkness89 Bekijk berichten

@martijnmaas
            Gelukkig zijn mensen die nog moeite nemen om topic te lezen wellicht ook aanrader voor jou. Je bent dus enige met dit probleem deze update NIET combineren met andere data updates..
            Dit voorkomt deze problemen mijn update word voor online zetten altijd getest door 15 vaste beta testers die dit al jaren doen sinds 2012'.
            Bespaar je in vervolg moeite door eens goed te lezen.
            Leeg​​​ de editor map volg instructies opnieuw en dan moet helemaal goedkomen. Eerst goed tijd nemen door te lezen hoe je de update installeert.
            Het probleem ligt niet bij de update mocht mijn beta test team fouten vinden zal ik update namelijk niet online zetten.

Met vriendelijke groet en veel game plezier.
            Hey,

Heb het zeker van voor tot achter doorgelezen. Maak geen gebruik van een andere update (mijn excuses dat ik dit er niet bij heb vermeld). downloaden, dat is juist ook het vreemde. Maar er is hiervoor geen oplossing paraat?
            Last edited by MartijnMaas; 7 dec 2017, 20:24.

Comment

Wanneer komt er een nieuwe update met de Ajax transfers?

Comment

BTW: Krijg een foutmelding als ik namefix etc wil downloaden. Bestand is ongeldig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nickossz Bekijk berichten
                  BTW: Krijg een foutmelding als ik namefix etc wil downloaden. Bestand is ongeldig.
                  Als je bestand ongeldig of onbekend krijgt als melding kan dit zijn dat de viruscanner of een adblocker bestand tegenhoud zie pagina 1 post 10#
                  Mogelijkheid 2 is openen met Winrar of Winzip. . Adblockers blokkeren niet alleen advertenties maak ook sommige bestanden dit geld ook voor viruscanners tijdelijk uitschakelen hier van kan een oplossing bieden het bestand zelf is niet beschadigd en kan gewoon gedownload worden.
                  Veel game plezier toegewenst en wederom bedankt voor je reactie's .

Met vriendelijke groeten,
                  Last edited by Darkness89; 8 dec 2017, 10:36.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nickossz Bekijk berichten
                    Wanneer komt er een nieuwe update met de Ajax transfers?
                    Ja die komt er op termijn.
                    Last edited by Darkness89; 8 dec 2017, 02:14.

Comment

FM Data Update X 2018 18.1.3 ---> 9/12/2017

De final pack word geupdate tot 9/12/2017
                      Last edited by Darkness89; 8 dec 2017, 22:26.

Comment

Darkness89 Waar is de download link van je laatste update?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kevinvkrugten Bekijk berichten
                          Darkness89 Waar is de download link van je laatste update?
                          Binnen nu en niet al te lange tijd komt die online op pagina 1 staat de meest recente.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wesleyk18 Bekijk berichten
                            Darkness89 waar kan ik het vinden in de editor? Zoek al een uur nu
                            Open even topic in de helpdesk die kunnen je helpen hoe je de wissel het beste kan instellen na wens zoals jij wilt hebben.

Last edited by Darkness89; 9 dec 2017, 15:42.

Comment

FM Data Update X 2017 # Final Pack 9/12/2017

Installatie instructies staan op pagina 1 helemaal boven aan openen van de bestanden kan met Winrar of Winzip.
                              Let op : Gebruik deze update NIET in combinatie met de realname fix van Daniel of andere data updates! naast de data update FM Data Update X zijn 2 extra bestanden meegeleverd voor de correcte competitie en club namen. Plaats deze in de juiste map (LNC) Alle 3 de bestanden plaatsen in de juiste mappen

Download FM Data Update X 2018 : http://www.mediafire.com/file/92oqhz...+9-12-2017.fmf
                              Download Club & Competitie namen: http://www.mediafire.com/file/31h0j9...+namen+Fix.rar

Informatie :
                              • 34 Transfers bijgewerkt t/m 9/12/2017 :Hassane Bande --> Ajax , Carlos Vela --> Los Angeles , Guilherme Arana --> Sevilla , Perr Schuurs --> Ajax , Giuseppe Rossi na Genoa.
                              • 21 Contractverleningen bijgewerkt t/m 9/12/2017
                              • 3 nieuwe wonderkids Xavi Simons ( FC Barcelona ) , Ryan Gravenberch ( Ajax ) , Dragoş Constantin Albu (FC Utrecht)
                              • 7 Samenwerkings tussen clubs toegevoegd.
                              • 14 Blessures toegevoegd/verwijderd t/m 9/12/2017

## Exclusief de juiste transfersbedragen bij elke transfer bijvoorbeeld : Hassane Bande ( 8.25 miljoen ) *bron transfermarkt.de##
                              Zie afbeelding.

Last edited by Darkness89; 9 dec 2017, 15:59.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                              X