Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

FMInside FM18 Transfer Update

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

hoelaat komt de update als ik vragen mag

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door joosthafner Bekijk berichten
      hoelaat komt de update als ik vragen mag
      Ergens in de avond. Precieze tijd weten we nog niet.

Comment

dank je

Comment

FMInside FM18 Data Update 2018/2019! Cristiano Ronaldo Special! *21/7 UPDATE*

FMInside is going next level with our latest update! Forget the 2017/2018 season because this is update gets you ready for the 2018/2019 season! We have completely overhauled the games database and created the first full compatible data update for the coming 2018/2019 season.

WHAT DID WE INCLUDE IN THIS UPDATE?
          ALL summer transfers done until July 21th! That means Cristiano Ronaldo‘s transfer to Juventus, Riyad Mahrez to Manchester City, Maurizio Sarri and Jorginho to Chelsea, Xherdan Shaqiri to Liverpool and William Carvalho to Real Betis!
          And some special attention to the Turkish SuperLig, with completed transfers for: Berke Özer, Ferdi Kadioglu and Barış Alıcı to Fenerbahçe!
          Promotions and relegations for every playable league in FM18.
          Updated the Champions League & Europa League starting lists.

ALL summer transfers done until July 21st! Including:
          Alisson Becker > Liverpool
          Daley Blind > Ajax
          Danny Ward > Leicester
          Duje Caleta-Car > Marseille
          Adama Diakhaby > Huddersfield
          Yves Bissouma > Brighton

And many more!

DOWNLOADLINK: https://fminside.net/fminside-fm18-d...ate-1819-0607/

Comment

Wanneer wordt ie verder bij gewerkt?

Comment

Hij is gisteravond geüpdate Eduardo

FMInside FM18 Data Update 2018/2019! Cristiano Ronaldo Special! *27/7 UPDATE*

FMInside is going next level with our latest update! Forget the 2017/2018 season because this is update gets you ready for the 2018/2019 season! We have completely overhauled the games database and created the first full compatible data update for the coming 2018/2019 season.

ALL summer transfers done until July 27th! That means Cristiano Ronaldo‘s transfer to Juventus, Riyad Mahrez to Manchester City, Maurizio Sarri and Jorginho to Chelsea, Xherdan Shaqiri to Liverpool and William Carvalho to Real Betis!
              And some special attention to the Turkish SuperLig, with completed transfers for: Berke Özer, Ferdi Kadioglu and Barış Alıcı to Fenerbahçe!

ALL summer transfers done until July 27st! Including:
              Malcom -> Barcelona
              Golovin -> AS Monaco
              Richarlison -> Everton
              Gelson Martins – Atletico Madrid
              Klaassen -> Werder Bremen
              Jahanbakhsh -> Brighton
              Olsen -> AS Roma

And many more!

DOWNLOADLINK: https://fminside.net/fminside-fm18-d...ate-1819-0607/
              Last edited by Richarđ.; 28 jul 2018, 17:33.

Comment

Hallo,

Waar kan ik transfers/wijzigingen door geven om te helpen? Ben vooral NEC-fan en kenner, dus wil wel meehelpen met het doorgeven

Comment

Nijmegen024 Stuur mij maar een PM.

Comment

Kan iemand me helpen ?
                    Ik heb de nieuwe update gedaan, als ik competitie wil aanklikken.. Zijn de meeste allemaal weg en staat er een error.. 'je hebt niet genoeg ploegen om deel te nemen aan deze competitie etc'
                    ik probeer een screen te uppen.. (en ja ik doe de updates al jaren, dus ik heb die in de juiste map geplaatst )

Comment

FMInside FM18 Data Update 2018/2019! Cristiano Ronaldo Special! *3/8 UPDATE*

ALL summer transfers done until August 3th! That means Cristiano Ronaldo‘s transfer to Juventus, Riyad Mahrez to Manchester City, Maurizio Sarri and Jorginho to Chelsea, Xherdan Shaqiri to Liverpool and William Carvalho to Real Betis!

ALL summer transfers done until August 3th! Including:
                      Higuain & Caldara -> AC Milan
                      Bonucci -> Juventus
                      Correa & Badelj -> Lazio
                      Vrsajlko -> Internazionale
                      Kouyate & Meyer -> Crystal Palace
                      Digne -> Everton
                      Mitrovic & Mawson -> Fulham

And many more!

DOWNLOADLINK: https://fminside.net/fminside-fm18-data-update-august/
                      Last edited by Richarđ.; 3 aug 2018, 22:02.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xavi2K Bekijk berichten
                        Kan iemand me helpen ?
                        Ik heb de nieuwe update gedaan, als ik competitie wil aanklikken.. Zijn de meeste allemaal weg en staat er een error.. 'je hebt niet genoeg ploegen om deel te nemen aan deze competitie etc'
                        ik probeer een screen te uppen.. (en ja ik doe de updates al jaren, dus ik heb die in de juiste map geplaatst )
                        Even de 18.3 Database kiezen.

Comment

FM18 Data Update 2018/2019! UK Deadline Day Update!

WHAT DID WE INCLUDE IN OUR LATEST UPDATE?
                          ALL summer transfers until August 9th!

Including:

ALL English Deadline transfers and Loan moves
                          André Gomes & Yerry Mina > Everton
                          Kepa Arrizabalaga > Chelsea
                          Thibaut Courtois > Real Madrid
                          Mateo Kovacic > Chelsea
                          Carlos Sánchez > West Ham United
                          Sergio Rico > Fulham
                          Timothy Fosu-Mensah & Luciano Vietto > Fulham
                          Çağlar Söyüncü > Leicester City
                          Jordan Ayew > Crystal Palace
                          Leander Dendoncker > Wolves

What else is included in all our updates:

Promotions and relegations for every playable leagues in FM18
                          Updated the Champions League & Europa League starting lists

Last edited by Richarđ.; 10 aug 2018, 21:10.

Comment

Comment

Excuses voor de dubbelpost, was even een game met Chelsea begonnen maar heb Zouma en Batshuayi nog. Waren die huurtransfers net ná de UK transferdeadline? Zo ja, dan wordt dit in de volgende update hersteld neem ik aan.

Comment

Waren inderdaad na de deadline pas officieel. Overigens heeft onze update op Steam wél die transfers, want die heb ik een kleine update gegeven i.v.m. die transfers.

Comment

Lekker werk weer hoor Richarđ.

Heb je een aanrader qua cluppie? Heb wel 1 vereiste: ondanks je knap werk in de UK, wil ik een club erbuiten

Comment

Huesca, Rayo Majadahonda, Paris FC, FC Emmen, Iraklis, Hermannstadt. Rossini'

Comment

Richarđ. Ik heb de update nog nooit via Steam gedaan. Werkt dat feitelijk hetzelfde als de updates direct van manutd forum?
                                      En is de keuken kampioen divisie (wat een naam hč?!) ook meegenomen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Etryn Bekijk berichten
                                        Richarđ. Ik heb de update nog nooit via Steam gedaan. Werkt dat feitelijk hetzelfde als de updates direct van manutd forum?
                                        En is de keuken kampioen divisie (wat een naam hč?!) ook meegenomen?
                                        In principe wel. Op Steam moet je even op het knopje Abonneren klikken en dan download hij automatisch de update en plaatst hem in de juiste map. Dus het is simpeler en sneller. De Keuken Kampioen Divisie is uiteraard meegenomen.

Comment

FM18 Update 2018/2019! Serie A Deadline Day!

WHAT DID WE INCLUDE IN OUR LATEST UPDATE?
                                          ALL summer transfers until August 17th!

Including:

ALL English Deadline transfers and Loan moves
                                          André Gomes & Yerry Mina > Everton
                                          Kepa Arrizabalaga > Chelsea
                                          Thibaut Courtois > Real Madrid
                                          Mateo Kovacic > Chelsea
                                          Carlos Sánchez > West Ham United
                                          Sergio Rico > Fulham
                                          Timothy Fosu-Mensah & Luciano Vietto > Fulham
                                          Çağlar Söyüncü > Leicester City
                                          Jordan Ayew > Crystal Palace
                                          Leander Dendoncker > Wolves
                                          Lukas Teodorcyk > Udinese
                                          Ragnar Klavan > Cagliari
                                          Simone Zaza > Torino
                                          David Ospina > Napoli
                                          Gervinho > Parma
                                          Samu Castillejo > AC Milan
                                          Diego Laxalt > AC Milan
                                          Thilo Kehrer > Paris Saint-Germain
                                          Steven N’Zonzi > AS Roma
                                          Kevin Gameiro > Valencia

What else is included in all our updates:

Promotions and relegations for every playable leagues in FM18
                                          Updated the Champions League & Europa League starting lists

Last edited by Richarđ.; Gisteren, 00:34.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There are currently 2 users online. 0 leden en 2 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                          X