Mededeling

Collapse
1 van de 2 < >

Belangrijke mededeling MU-ers

Het zal niemand ontgaan zijn dat we in korte tijd drie moderators zijn kwijtgeraakt. Waar vroeger deze uittocht werd opgevangen door vers bloed, zal dat tegenwoordig een stuk lastiger gaan. De activiteit is tot een dieptepunt gedaald en ook wij als staf zien dat natuurlijk. Het opstappen van de moderators heeft niets te maken met de huidige staat van MU maar meer met persoonlijke zaken zoals het starten en afronden van opleidingen en werk. Vorig jaar hebben we als staf een laatste poging ondernomen om de daling in activiteit tegen te gaan, maar het is simpelweg een feit dat fora minder interessant worden/zijn. Voor zover ik weet blijven de huidige stafleden voorlopig actief in hun rol. Deze zal echter meer supportive zijn dan actief en initiatief. De animo is simpelweg te schaars voor de moeite die we dan in nieuwe initiatieven en artikelen zouden steken. Daarnaast heeft de huidige staf ook niet meer de tijd die het ooit gehad heeft. In de meer supportive-rol hopen we jullie de komende tijd nog te kunnen ondersteunen op het forum. Ik hoop dat dit voor iedereen even wat opheldering brengt.

Dat gezegd hebbende is er zojuist een vacature geopend. Iemand die interesse heeft zich met het ondersteunen van de staf op MU te bemoeien, kan contact opnemen met mij: https://forum.manutd.nl/forum/manage...licitatie-staf
2 van de 2 < >

.

.
See more
See less

Managers United Data Update FM 2018, Januari en Februari 2018

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Managers United Data Update FM 2018, Januari en Februari 2018

Na het verstrijken van de wintertransferperiode is er, met enige vertraging weer een nieuwe data update verschenen...
    Hierin staan de transfers bijgewerkt tot 12 februari 2018...
    Gewoon het mapje downloaden en de bestanden in het mapje editor data zetten
    Klik hier om de data update te downloaden

Veel plezier!!!

Kan hem niet laden in fm, hij staat gewoon in het mapje editor date.

Wie kan me helpen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door D.Neville Bekijk berichten

Wie kan me helpen?
      Heb je de losse bestanden in het mapje 'editor data' gezet?

Comment

Wie kan me helpen?
        Je moet niet het hele mapje erin zetten. De losse bestanden uit het mapje moeten in het mapje editor data

Comment

ik krijg geen losse bestanden.

Comment

krijg een een .xml bestand

Comment

krijg een een .xml bestand
              Dat klopt en dat moet je dan in je editor data mapje zetten.

Comment

maar ik zie dat niet als ik fm opstart. wil jij de juiste bestanden eens uploaden voor me aub

Comment

maar ik zie dat niet als ik fm opstart. wil jij de juiste bestanden eens uploaden voor me aub
                  Zelf heb ik hem niet gedownload maar ze zitten toch in de downloadlink lijkt me?

Comment

nee kijk maar eens op de link.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jornreulink91
                      Prutswerk
                      Verklaar je nader?

Last edited by DeJarnoxD; 14 feb 2018, 14:37.

Comment

nee kijk maar eens op de link.
                        Klopt inderdaad, ik zal eens aan Patje! vragen of hij het even snel wil re-uploaden vanavond!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DeJarnoxD Bekijk berichten

Klopt inderdaad, ik zal eens aan Patje! vragen of hij het even snel wil re-uploaden vanavond!
                          Dank je wel.

Comment

Ik heb hetzelfde probleem, ik kan het bestand wel downloaden maar als ik hem in de map plaats krijg ik in game geen optie om die database aan te klikken. Iemand een idee hoe dit kan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DeJarnoxD Bekijk berichten

Verklaar je nader?
                              Laat maar gaan. Deze man was zelf eerder de MU Updater en had er eentje gejat van iemand anders. Zal 'm nog wel hoog zitten.
                              Last edited by Vilhena; 15 feb 2018, 19:50.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vilhena Bekijk berichten

Laat maar gaan. Deze man was zelf eerder de MU Updater en had er eentje gejat van iemand anders. Zal 'm nog wel hoog zitten.
                                Pure frustratie inderdaad . Mijn complimenten voor maker van de update. Gewoon prima update niks mis mee er zit veel werk in dankzij hem.

Comment

Ik zag zojuist ook dat het bestand geen .xml bestand is,maar heeft als bestandstype: bestand. Zou dit de oorzaak toevallig kunnen zijn? Wil heel graag een nieuwe carriere starten dus kan niet wachten op dat de update werkt
                                  Last edited by koentje; 16 feb 2018, 14:40.

Comment

Niemand die kan helpen?

Comment

Ik heb hem gisteren ook gedownload, maar loop tegen hetzelfde probleem aan. koentje Ik heb hier helaas geen oplossing voor, ben wel benieuwd.

Comment

Ik ga er snel naar kijken, iedereen die hier zijn opmerking neerzette, hoort van me

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Patje! Bekijk berichten
                                          Ik ga er snel naar kijken, iedereen die hier zijn opmerking neerzette, hoort van me
                                          Bedankt! En uiteraard bedankt dat je überhaupt de moeite neemt om een update te maken!

Comment

Top! we wachten hem af

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There are currently 2 users online. 1 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                                            X