Mededeling

Collapse
1 van de 2 < >

Belangrijke mededeling MU-ers

Het zal niemand ontgaan zijn dat we in korte tijd drie moderators zijn kwijtgeraakt. Waar vroeger deze uittocht werd opgevangen door vers bloed, zal dat tegenwoordig een stuk lastiger gaan. De activiteit is tot een dieptepunt gedaald en ook wij als staf zien dat natuurlijk. Het opstappen van de moderators heeft niets te maken met de huidige staat van MU maar meer met persoonlijke zaken zoals het starten en afronden van opleidingen en werk. Vorig jaar hebben we als staf een laatste poging ondernomen om de daling in activiteit tegen te gaan, maar het is simpelweg een feit dat fora minder interessant worden/zijn. Voor zover ik weet blijven de huidige stafleden voorlopig actief in hun rol. Deze zal echter meer supportive zijn dan actief en initiatief. De animo is simpelweg te schaars voor de moeite die we dan in nieuwe initiatieven en artikelen zouden steken. Daarnaast heeft de huidige staf ook niet meer de tijd die het ooit gehad heeft. In de meer supportive-rol hopen we jullie de komende tijd nog te kunnen ondersteunen op het forum. Ik hoop dat dit voor iedereen even wat opheldering brengt.

Dat gezegd hebbende is er zojuist een vacature geopend. Iemand die interesse heeft zich met het ondersteunen van de staf op MU te bemoeien, kan contact opnemen met mij: https://forum.manutd.nl/forum/manage...licitatie-staf
2 van de 2 < >

.

.
See more
See less

[FM 2018] Managers United Data Update December 2017

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

[FM 2018] Managers United Data Update December 2017

Het heeft even geduurd, maar hier is dan toch de nieuwste data update van Managers United.
    De volgende onderdelen zijn toegevoegd:

- Alle transfers van spelers en staff zijn geüpdatet tot en met 14 december 2017
    - Een uitbreiding van de Nederlandse voetbalpiramide tot de Derde Divisie (Tier 4)
    - Een uitbreiding van de Belgische voetbalpiramide tot de Tweede Amateur Divisie (Tier 4)

Na de installatie moet je de losse files opslaan onder: Documents/Sports Interactive/Football Manager 2018/editor data

Als laatste bij het opstarten van de nieuwe safegame de files selecteren en genieten maar!

Hier de downloadlink

Zeer goed gedaan gertje!

Comment

Eindelijk
      Thanks!!

Comment

Vraagje. Is de staf van Ajax aangepast?

Complimenten voor alle geleverde arbeid alvast.
        Last edited by dijkie2; 18 dec 2017, 15:33.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dijkie2 Bekijk berichten
          Vraagje. Is de staf van Ajax aangepast?

Complimenten voor alle geleverde arbeid alvast.
          Dank je wel. Als het goed is, moet het zijn aangepast...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Patje! Bekijk berichten

Dank je wel. Als het goed is, moet het zijn aangepast...
            Patje! nieuw spel gestart, Managers United december Update en de Nederlandse Piramide geladen grote database enige compettitie welke gekozen is Nederland maar de staf van Ajax ontbreekt zie link

http://i919.photobucket.com/albums/a...pspedp8lea.png

Last edited by Copywriter; 19 dec 2017, 17:29.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Copywriter Bekijk berichten

Patje! nieuw spel gestart, Managers United december Update en de Nederlandse Piramide geladen grote database enige compettitie welke gekozen is Nederland maar de staf van Ajax ontbreekt zie link

http://i919.photobucket.com/albums/a...pspedp8lea.png

Daar ga ik ff achteraan. Dank voor het melden...

Comment

Gekke vraag mss, maar zo erg ben ik er niet in thuis. Is deze update ook toe te passen in FM2016?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ron Jeremy Bekijk berichten
                  Gekke vraag mss, maar zo erg ben ik er niet in thuis. Is deze update ook toe te passen in FM2016?
                  Nee, deze is enkel te gebruiken in FM 2018

Comment

Mijn game crashed voor elke wedstrijd. Iemand ervaring mee? Heb ik een instelling over het hoofd gezien welke het gebruik van deze update onmogeljk maakt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Shark Bekijk berichten
                      Mijn game crashed voor elke wedstrijd. Iemand ervaring mee? Heb ik een instelling over het hoofd gezien welke het gebruik van deze update onmogeljk maakt?
                      Gebruik je een gedownloade skin misschien? Onder andere de eerste versie van Andromeda en van Flut geven constant crashes omdat de instant button niet goed werkt.
                      Flut heeft nu versie 1.4 uitgebracht waar het probleem verholpen is.
                      Last edited by Copywriter; 28 dec 2017, 17:24.

Comment

Gebruik je een gedownloade skin misschien? Onder andere de eerste versie van Andromeda en van Flut geven constant crashes omdat de instant button niet goed werkt.
                        Nee hoor, er is geen gedownloade skin gebruikt. Deze update heeft puur met de database te maken. Niet met de graphics. Het crashen zou puur bij de graphics moeten liggen...

Comment

Nope, gebruik nog helemaal geen downloads, op de MU Data update na. Zou het daaraan kunnen liggen?

Comment

Is er al bekend wanneer de MU update met wintertransfers komt? :

Comment

Die komt deze week uit. Ben nu aan het simuleren met de nieuwe update. Als de simulatie zonder problemen verloopt, komt hij deze week zeker uit!

Comment

Patje! Ooh netjes! Goed bezig man!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Patje! Bekijk berichten
                                  Die komt deze week uit. Ben nu aan het simuleren met de nieuwe update. Als de simulatie zonder problemen verloopt, komt hij deze week zeker uit!
                                  Nice, ben benieuwd! Toevallig vandaag?

Comment

Benieuwd wanneer deze uitkomt

Comment

Er zijn wat kleine fouten ontdekt in het simuleren van de game, daarvoor de vertraging...
                                      Hij zou morgen uit moeten komen.
                                      Sorry voor de vertraging
                                      ​​​

Comment

Patje! Geen enkel probleem, ik moet gewoon nog even geduldig afwachten! Komt goed

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                                        X