Mededeling

Collapse
1 van de 2 < >

Belangrijke mededeling MU-ers

Het zal niemand ontgaan zijn dat we in korte tijd drie moderators zijn kwijtgeraakt. Waar vroeger deze uittocht werd opgevangen door vers bloed, zal dat tegenwoordig een stuk lastiger gaan. De activiteit is tot een dieptepunt gedaald en ook wij als staf zien dat natuurlijk. Het opstappen van de moderators heeft niets te maken met de huidige staat van MU maar meer met persoonlijke zaken zoals het starten en afronden van opleidingen en werk. Vorig jaar hebben we als staf een laatste poging ondernomen om de daling in activiteit tegen te gaan, maar het is simpelweg een feit dat fora minder interessant worden/zijn. Voor zover ik weet blijven de huidige stafleden voorlopig actief in hun rol. Deze zal echter meer supportive zijn dan actief en initiatief. De animo is simpelweg te schaars voor de moeite die we dan in nieuwe initiatieven en artikelen zouden steken. Daarnaast heeft de huidige staf ook niet meer de tijd die het ooit gehad heeft. In de meer supportive-rol hopen we jullie de komende tijd nog te kunnen ondersteunen op het forum. Ik hoop dat dit voor iedereen even wat opheldering brengt.

Dat gezegd hebbende is er zojuist een vacature geopend. Iemand die interesse heeft zich met het ondersteunen van de staf op MU te bemoeien, kan contact opnemen met mij: https://forum.manutd.nl/forum/manage...licitatie-staf
2 van de 2 < >

.

.
See more
See less
Forums Topics Berichten Laatste bericht
No forums found.
  • Filter
  • Tijd
  • Show
  • New Topics
Clear All
new posts
There are no conversations in this channel.
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts
Please log in to your account to view your subscribed posts.
  • Filter
  • Tijd
  • Show
  • Sort By
  • Order
Clear All
new posts
Topics Statistics Laatste bericht
Started by Mangata, 10 nov 2017, 17:23
15 responses
486 views
0 likes
Laatste bericht sennid
door sennid

Started by Errol1967, 15 nov 2017, 02:43
0 responses
452 views
0 likes
Laatste bericht Errol1967
door Errol1967

No topics found.
  • Filter
  • Tijd
Clear All

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
X