|
|
#1 |
|
Mancunian
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 25 september 2004
|
Post hier de grootste talenten die je in FM2008 hebt gevonden! Van wonderkids tot cheap-ass IJslanders en dergelijke.
Geef de naam, de leeftijd, de club waar hij speelt, zijn transferwaarde en probeer er een screenshot bij te plaatsen! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ajacied For Life
![]() ![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 25 september 2004
|
Naam: Ben Sahar
Leeftijd: 17 Club: Chelsea (B) Transfer Waarde: 3.8 miljoen(je kan hem krijgen voor 8.5) Positie : Spits ![]() Laatst gewijzigd door Didier_Bant : 30 september 2007 om 05:57. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Manager
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 30 januari 2006
|
Naam: Jozy Altidore
Leeftijd: 17 Club: New York Red Bulls Transfer Waarde: € 210.000 Positie : Spits ![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Forza Fiore!
![]() ![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 15 november 2006
|
Naam: Danilinho
Leeftijd: 20 Jaar Nationaliteit: Braziliaan Positie: AM/AC Club: Atlético Mineiro Prijs en waarde: €3,7 miljoen. Aankoop prijs weet ik niet Eventueel een screen: ![]() Is misschien niet de goedkoopste, maar ziet er toch erg goed uit voor zijn leeftijd. Ik ga hem proberen te halen in ieder geval. Kende hem trouwens ook nog niet uit eerdere serie's dus misschien wel een onbekende topper Naam: Pablo Piatti Leeftijd: 18 Jaar Nationaliteit: Argentijn/ Italiaan Positie: AMC Club: Estudiantes (LP) Prijs en waarde: €80.000 Eventueel een screen: ![]() Dit wordt hét talent van FM 2008 dat weet ik nu al. Het wordt een standaard aankoop etc. Wat een held zeg en dat op zijn 18e |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bekijk mijn site!
![]() ![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 14 november 2006
|
Zo goed vind ik hem niet?
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Assistent Manager
![]() ![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 28 december 2006
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bekijk mijn site!
|
Naam: Dálazs Dzsudzsák
Leeftijd: 20 Club: Debrecen Transfer Waarde: Hij kost je ongeveer 200.000 euro Positie: Aanvallende middenvelder (links, centraal) eventueel een screen: - |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Forza Fiore!
![]() ![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 15 november 2006
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bekijk mijn site!
|
Oke, hij is opzich wel goed
EDIT: 2 leuke, goede braziliaantjes gevonden: Naam: Eduardo Leeftijd: 18 Club:Bahia Prijs: kost je rond de 600.000 Positie:Zie screen Eventueel een screen: ![]() (volgens m'n scout kan die zo goed als Marquez worden) Naam: Breno Leeftijd: 17 Club: Sau Paolo Prijs: Z'n waarde is 4.4 miljoen Positie:Zie screen Eventueel een screen: ![]() (Volgens m'n scout kan die zo goed als Puyol worden) Edit: Argentijn Ever Banega, 19 jaar, verdedigende middenvelder, boca juniors, wordt beter dan Marquez volgens mn scout. Laatst gewijzigd door jto : 30 september 2007 om 15:07. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Lien!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 22 juni 2007
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
How You Doin'?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 9 mei 2005
|
Citaat:
Hoog doorzettingsvermogen en flair, die komt er wel.. Z'n lengte en gewicht is wel minder, dat zie je ook wel weer terug in zijn kracht (3). Dat wordt dus keihard op kracht trainen! ![]() EDIT: ![]() Op wie lijkt die gast ernstig veel!!? Laatst gewijzigd door Oldskool : 30 september 2007 om 15:14. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Dries Mertens
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 14 januari 2006
|
heeft iemand een screentje van Millan ?
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Jeugdtrainer
![]() Geregistreerd: 6 februari 2007
|
Talentje bij mijn Arsenal:
Naam: Havard Nordtveit Leeftijd: 17 jaar Club: Arsenal Waarde: €750,000 Positie: VC/VM ![]() Nog maar 17 (!) jaar. Fysiek mag nog wel beter, maar wordt een toppertje gok ik! Nog een talentje die me scout vond: Naam:Issiar Dia Leeftijd:20 jaar Club: AS Nancy-Lorraine Waarde: €4,000,000 Positie: AMRL/AC ![]() Een 2benig toppertje lijkt me! Helaas beetje prijzig voor een 'talentje'. Laatst gewijzigd door eCas : 30 september 2007 om 15:19. Reden: Plaatjes aangepast! |
|
|
|
|
|
#14 |
|
How You Doin'?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 9 mei 2005
|
Die Nordtveit heeft wel een graffysiek zeg.. Dat is echt zo'n geval dat je alleen door persoonlijke training goed kan maken en anders elk spel mislukt.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
4-3-3 Neerlands trots !
![]() Geregistreerd: 3 april 2005
|
Naam: Lulinha
Leeftijd: 17 Club: Corinthians Transfer : 650,000 te halen voor 1,5 Positie : AMC Momenteel geen screen. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Lien!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 22 juni 2007
|
Naam: Toni Kroos
Leeftijd: 17 Club: Bayern Transfer: Voor 200k heb je hem Positie : AMC |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Jeugdtrainer
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Spartaan
![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 8 januari 2007
|
Dat klopt Ecas, en hoe is die topscorer van WK -17 jaar uit Nigeria die Christainsen of zo iets!?
Jto in jouw bericht staat iets over die Banega, die gaat in het echt waarschijnlijk naar Real Madrid. Door veel media wordt hij de nieuwe Gatusso genoemd! |
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Bekijk mijn site!
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Jeugdtrainer
|
![]() Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Manager
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 1 december 2006
|
Diego Capel ziet er niet slecht uit!
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Jeugdtrainer
![]() Geregistreerd: 23 september 2007
|
Lulinha 17 jarige Braziliaan
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ajacied For Life
![]() ![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 25 september 2004
|
ja wat meer info graag,graag het lijstje gebruiken
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Jeugdtrainer
|
Wat Europese landen door gekeken!
Alle omschrijvingen zijn gedaan door mijn scouts, en ik ben Arsenal. Jammer dat we er nog niet veel aan hebben in de demo! Maar voor in het volledige spel, alvast een lekker lijstje: Italië Mario Balotelli Wordt een superieure spits in de Premier Division! Simone Esposito Wordt een goede rechtsbuiten in de Premier Division Michele Rigione Wordt een goede centrale verdediger in de Premier Division (even goed als mijn Kolo Touré) Spanje David De Gea Wordt een goede keeper in de Premier Division Oier Olazabal Wordt een superieure keeper in de Premier Division Iago Wordt een goede linker middenvelder in de Premier Division (veel beter dan Eduardo) Lucas Trecarichi Wordt een goede linksbuiten in de Premier Division (beter dan Robin van Persie) Óscar Trejo Wordt een goede spits in de Premier Division (lijkt mij een toekomstig wonderkind) Emilio Nsue Wordt een goede spits in de Premier Division Aquino Wordt een goede linksbuiten in de Premier Division Frankrijk Mamadou Sakho Wordt een goede centrale verdediger in de Premier Division (even goed als William Gallas) Vincent Acapandié Wordt een goede spits in de Premier Division André Ayew Wordt een superieure rechtsbuiten in de Premier Division Eden Hazard Wordt een goede aanvallende middenvelder in de Premier Division Omar Benzerga Wordt een goede verdedigende middelvelder in de Premier Division Issiar Dia Wordt een goede spits in de Premier Division (heb hem bij mijn Arsenal) Henri Saivet Wordt een superieure spits in de Premier Division (heb hem bij Arsenal) Matthieu Saunier Wordt een goede centrale verdediger in de Premier Division Rusland Alexandr Prudnikov Wordt een goede spits in de Premier Division Anton Sosnin Wordt een goede aanvallende middenvelder in de Premier Division Nederland Georginio Wijnaldum Wordt een goede centrale middenvelder in de Premier Division Jordy Buijs Wordt een goede centrale verdediger in de Premier Division Género Zeefuik Wordt een goede spits in de Premier Division Engeland Rhys Murphy Wordt een goede spits in de Premier Division Nacer Barazite Wordt een goede aanvallende middenvelder in de Premier Division Giles Barnes Wordt een superieure rechter middenvelder in de Premier Division Natuurlijk zijn er nog veel meer talentjes, maar hopelijk heb ik jullie zo een eindje op weg geholpen! Ik gok zelf dat we nog veel gaan horen van; - Balotelli - Olazabal - Ayew Laatst gewijzigd door eCas : 30 september 2007 om 20:31. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Scout
![]() ![]() Geregistreerd: 30 september 2007
|
Naam: gabriel torje
Leeftijd: 17 Club: poli 19 Transfer Waarde: 190 k Positie : amr Spits ideaal voor kleinere clubs Laatst gewijzigd door kl9 : 30 september 2007 om 19:48. |
|
|
|