Wij doen ons best om dit te veranderen, helaas zijn we nog met te weinig.
Bijna niets zou kunnen tippen aan een EK/WK-winst van Nederland . Al zou een kampioenschap van LFC mij bijna evenveel doen, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Bryan Ruiz is één van de meest begenadigde spelers die ik de afgelopen jaren in de Eredivisie heb zien spelen. Hij heeft alles. Mocht ik manager zijn van een, zoals Pino al zegt, Atletico, Sevilla of Valencia zou ik ook hem meteen proberen op te halen bij Fulham. Al kost het twintig miljoen. Ruiz keuze om naar Fulham te gaan was meer een omdat hij zo graag weg wilde dat hij geen rust wist te bewaren om de juiste te maken. Als een technisch bijna geniale speler als Ruiz is dan toch naar Engeland wil zou hij enkel bij Arsenal op zijn plek zijn, Fulham is wel met Stoke de laatste club waar Ruiz tot zijn recht komt. Hoop ook echt dat hij daar snel zal vertrekken maar vrees het ergste. Idem voor Chadli die ook wel oren naar Fulham heeft, Chadli is dan weer vele malen minder als Ruiz, maar het is voor mij echt totaal onduidelijk wat zulke technische spelers bij zo'n houthakkersclub zoeken. Dan kan je nog tien keer beter naar Duitsland of zelfs Frankrijk gaan.
Begrijp niet waarom velen zo'n haat tegen jou hebben.We zijn het op voetbalgebied haast altijd eens. Kennert.
Das meer haten op de persoon, zelfde reden dat anderen worden gelikt om alles wat ze zeggen, maar dat gehaat vind ik juist heerlijk.
Daar Krijgt Sebas Een Kick Van xD
Mijn neefje van 13 vind zichzelf ook stoer als hij tegendraads doet en anderen op hem haten, just sayin
De 2 momenten die mij het meest zullen bijblijven van afgelopen voetbalseizoen zijn toch wel deze, de eerste in het stadion, de 2de naast het stadion beleefd
Het moment dat iedereen besefte dat Anderlecht dit jaar vrij makkelijk de titel zou pakken in België, 'manita' in de Brussels/Luikse clasico
Spoiler for Spoiler:
Titelmatch van vorige zondag, 1 punt nodig om kampioen te spelen. Slechtste match van het seizoen, achterstand, penalty in de allerlaatste seconde, scenario kan je niet beter verzinnen
Spoiler for Spoiler:
Qua buitenlands voetbal onthoud ik voorhal de schitterende wedstrijden van Arsenal thuis tegen Tottenham en uit bij Chelsea, genieten.
Hoogtepunt was toch wel de 4-2 overwinning op Ajax. De wedstrijd opzich, de hattrick van Guidetti, de emoties na afloop en het feestje in de Kuip, fantastisch.
Ook het behalen van de 2e plek natuurlijk schitterend.
PSV-Twente was natuurlijk een onvergetelijke wedstrijd. Helaas was het spel daarna niet meer om aan te gluren..
De hakgoal van Malki uit bij Heerenveen, wie had gedacht dat deze Syriër zich dit seizoen even de recordboeken van Roda ging schieten?
Eens met Dans over Ruiz. Ook omdat hij natuurlijk voor Twente uitkwam, maar goed. Ik kon ook bijna wel janken toen ik hoorde dat hij alsnog naar Fulham ging, zo'n voetballer krijg je nooit, en dan ook nooit weer in huis. Ola John, Dusan Tadic, Eljero Elia, allemaal wel leuke namen, maar van Ruiz is er maar 1![]()
Twee matchen tegen Barcelona en de thuiswedstrijd tegen Arsenal, ook al verloren we die 3-5. Wat een spektakel match was dat zeg, heerlijk![]()
Antwerp heeft vrij weinig hoogtepunten meegemaakt dit seizoen al was de bekermatch op Kortrijk toch wel zalig om volgen
Internationaal gezien natuurlijk de winst van Chelsea tegen Barça.
Overduidelijk
En ook de overwinning uit in Nijmegen sinds jaren, heel gaaf om meegemaakt te hebben!
Dat er NEK staat kan ik ook vrij weinig aan doen, don't blame that on me![]()