Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 76 tot 94 van de 94
    De Zelfspotjood
    Ingeschreven
    10 sep 2008

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arsène Bekijk berichten
    Voor mij is het de terugkeer van Anita op de DMC positie, waarna we geen enkele punt meer verloren.
    Kenners hé. En nog steeds krijgt de beste man te weinig waardering. Te zot voor woorden.

Manager
    Ingeschreven
    2 okt 2004

Standaard

Wij doen ons best om dit te veranderen, helaas zijn we nog met te weinig.

LFC
    Ingeschreven
    30 dec 2009

Standaard

Bijna niets zou kunnen tippen aan een EK/WK-winst van Nederland . Al zou een kampioenschap van LFC mij bijna evenveel doen, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Vegan pancakes or death
    Ingeschreven
    30 jan 2006

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dans Bekijk berichten
    Mijn voetbalmoment was voordat het seizoen goed en wel van start was gegaan. We verloren een sieraad in de eredivisie. Vaak kunnen we niet genieten van de voetballers van andere clubs, maar als voetballiefhebber zijnde was Bryan Ruiz een genot om naar te kijken. Een pure voetballer. Van hem heb ik meer genoten dan van Suarez, dat zegt voor mij genoeg. Veelal op techniek voetballend, tikkeltje vertragend spel. Prachtig. De controle, het balgevoel. Als ik dan bij vlagen FC Twente zag ploeteren dit seizoen, en Ruiz zelfs op de bank zag zitten bij Fulham, was dat gewoon een oprechte nederlaag voor de voetballiefhebber. In de laatste seizoenen heb ik nooit zoveel genoten als van Bryan Ruiz;

Bryan Ruiz is één van de meest begenadigde spelers die ik de afgelopen jaren in de Eredivisie heb zien spelen. Hij heeft alles. Mocht ik manager zijn van een, zoals Pino al zegt, Atletico, Sevilla of Valencia zou ik ook hem meteen proberen op te halen bij Fulham. Al kost het twintig miljoen. Ruiz keuze om naar Fulham te gaan was meer een omdat hij zo graag weg wilde dat hij geen rust wist te bewaren om de juiste te maken. Als een technisch bijna geniale speler als Ruiz is dan toch naar Engeland wil zou hij enkel bij Arsenal op zijn plek zijn, Fulham is wel met Stoke de laatste club waar Ruiz tot zijn recht komt. Hoop ook echt dat hij daar snel zal vertrekken maar vrees het ergste. Idem voor Chadli die ook wel oren naar Fulham heeft, Chadli is dan weer vele malen minder als Ruiz, maar het is voor mij echt totaal onduidelijk wat zulke technische spelers bij zo'n houthakkersclub zoeken. Dan kan je nog tien keer beter naar Duitsland of zelfs Frankrijk gaan.

De Zelfspotjood
    Ingeschreven
    10 sep 2008

Standaard

Begrijp niet waarom velen zo'n haat tegen jou hebben. We zijn het op voetbalgebied haast altijd eens. Kennert.

Vegan pancakes or death
    Ingeschreven
    30 jan 2006

Standaard

Das meer haten op de persoon, zelfde reden dat anderen worden gelikt om alles wat ze zeggen, maar dat gehaat vind ik juist heerlijk .

Mpenza
    Ingeschreven
    13 sep 2006

Standaard

Daar Krijgt Sebas Een Kick Van xD

Mijn neefje van 13 vind zichzelf ook stoer als hij tegendraads doet en anderen op hem haten, just sayin

Administrator
    Ingeschreven
    25 feb 2009

Standaard

Youri Tielemans
    Ingeschreven
    27 jun 2008

Standaard

De 2 momenten die mij het meest zullen bijblijven van afgelopen voetbalseizoen zijn toch wel deze, de eerste in het stadion, de 2de naast het stadion beleefd

Het moment dat iedereen besefte dat Anderlecht dit jaar vrij makkelijk de titel zou pakken in België, 'manita' in de Brussels/Luikse clasico

Spoiler for Spoiler:

Titelmatch van vorige zondag, 1 punt nodig om kampioen te spelen. Slechtste match van het seizoen, achterstand, penalty in de allerlaatste seconde, scenario kan je niet beter verzinnen

Spoiler for Spoiler:

Qua buitenlands voetbal onthoud ik voorhal de schitterende wedstrijden van Arsenal thuis tegen Tottenham en uit bij Chelsea, genieten.

Forum Administrator
    Ingeschreven
    6 mei 2007

Standaard

Hoogtepunt was toch wel de 4-2 overwinning op Ajax. De wedstrijd opzich, de hattrick van Guidetti, de emoties na afloop en het feestje in de Kuip, fantastisch.

Ook het behalen van de 2e plek natuurlijk schitterend.

Manager
    Ingeschreven
    21 jan 2006

Standaard

PSV-Twente was natuurlijk een onvergetelijke wedstrijd. Helaas was het spel daarna niet meer om aan te gluren..

MJF
    Ingeschreven
    7 apr 2007

Standaard

De hakgoal van Malki uit bij Heerenveen, wie had gedacht dat deze Syriër zich dit seizoen even de recordboeken van Roda ging schieten?

Sander Boschker #1
    Ingeschreven
    26 jan 2007

Standaard

Eens met Dans over Ruiz. Ook omdat hij natuurlijk voor Twente uitkwam, maar goed. Ik kon ook bijna wel janken toen ik hoorde dat hij alsnog naar Fulham ging, zo'n voetballer krijg je nooit, en dan ook nooit weer in huis. Ola John, Dusan Tadic, Eljero Elia, allemaal wel leuke namen, maar van Ruiz is er maar 1

In memoriam
    Ingeschreven
    24 sep 2004

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scifo Bekijk berichten
    Titelmatch van vorige zondag, 1 punt nodig om kampioen te spelen. Slechtste match van het seizoen, achterstand, penalty in de allerlaatste seconde, scenario kan je niet beter verzinnen
    Wat een ontzettend makkelijk gegeven penalty zeg

Kump't wa op daale
    Ingeschreven
    29 aug 2007

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Funzeltie Bekijk berichten
    Eens met Dans over Ruiz. Ook omdat hij natuurlijk voor Twente uitkwam, maar goed. Ik kon ook bijna wel janken toen ik hoorde dat hij alsnog naar Fulham ging, zo'n voetballer krijg je nooit, en dan ook nooit weer in huis. Ola John, Dusan Tadic, Eljero Elia, allemaal wel leuke namen, maar van Ruiz is er maar 1
    Beste voetballer van Twente in de geschiedenis by far!!!

derp
    Ingeschreven
    18 okt 2008

Standaard

Twee matchen tegen Barcelona en de thuiswedstrijd tegen Arsenal, ook al verloren we die 3-5. Wat een spektakel match was dat zeg, heerlijk

Submod Games
    Ingeschreven
    1 dec 2006

Standaard

Antwerp heeft vrij weinig hoogtepunten meegemaakt dit seizoen al was de bekermatch op Kortrijk toch wel zalig om volgen

Internationaal gezien natuurlijk de winst van Chelsea tegen Barça.

Dutch power
    Ingeschreven
    9 aug 2005

Standaard

Overduidelijk

En ook de overwinning uit in Nijmegen sinds jaren, heel gaaf om meegemaakt te hebben!

Dat er NEK staat kan ik ook vrij weinig aan doen, don't blame that on me

Youri Tielemans
    Ingeschreven
    27 jun 2008

Standaard

Maar je vindt het stiekem wel leuk

Forum rechten