Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MU Worldvisionsongfestival #18

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bas2204 Bekijk berichten
    Dan zul je mij maar eens van die podiumplaats moeten zien te verdrijven.
    Ben je om te kopen?

Comment

• Top-5, lekker! Vorige editie ergens onderin geŽindigd, dus ik ben nu zeer tevreden.

Comment

• Helaas nog een plaatsje gezakt. Zoals je aangeeft inderdaad constant gescoord, maar om echt hoog te eindigen heb je ook die paar uitschieters nodig. Met telkens 6, 7 of 8 punten kom je in de sub-top, maar zijn er altijd wel een aantal nog boven je

Comment

• Comment

• De volgende editie laat ik qua organisatie graag weer aan iemand anders over. Ik merk dat ik het organiseren leuk vind, maar er gaat ook veel tijd in zitten. Ik zou het op een later moment wel zeker nog een keer willen organiseren. Iets van een roulatiesysteem is misschien wel een goed idee.

Comment

• Top organisatie en voor mij een hele mooie plaats op het podium!

Comment

• Net niet op het podium, maar tevreden met mijn 4e plek. Felicitaties aan IJsland, AustraliŽ en vooral Zweden!

Comment

• Gefeliciteerd Zweden!

Comment

• Proficiat opnieuw Chimpa
                    en dank voor een originele uitwerking van deze editie Grote Ree

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yves Bekijk berichten
                      Proficiat opnieuw Chimpa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yves Bekijk berichten
                        Proficiat opnieuw Chimpa
                        Origineel en top inderdaad. Heel tof gedaan, chapeau. Ook voor winnaar Chimpa natuurlijk

Comment

• Veel succes met het organiseren van de volgende editie Yves.

Comment

• Bedankt voor het hosten Ree! Wel grappig dat er een Melfest nummer heeft gewonnen!

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                            X