Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hip-Hop #4

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Buiten Juca krijg ik weinig support van mijn MU-medeheads: Scifo Malinwa Sophomore RikH 013 Hakai Support je broeder, boys!

Comment

• "Weinig support" lol. Ik zet 's nachts een biertje op de F5 van me toetsenbord op jou Youtube account.

Nee maar even serieus. Ben geabonneerd op je Youtube account, dus zie het voorbij komen.

Comment

• Haha, dat is dan zeker een leeg biertje? Nee, ik laat het hier weten als alle 4 de filmpjes van de eerste serie er staan. Heb veel omhanden momenteel, dus video maken schiet er eventjes bij in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sophomore Bekijk berichten
          "Weinig support" lol. Ik zet 's nachts een biertje op de F5 van me toetsenbord op jou Youtube account.

Nee maar even serieus. Ben geabonneerd op je Youtube account, dus zie het voorbij komen.
          Niet te veel bier drinken hey, daar ga je slechter van spellen!

Comment

• Ongelofelijk dope, lyrics van een ander niveau. Kom dan eens aan met wat dan ook... Veel beter dan dit ga je het niet horen!

Comment

• Ik kan niet genoeg krijgen van Canibus, ik neem nog een shot!

Plus dit nog
              Last edited by MrMHB; 13 aug 2017, 03:20.

Comment

• Helemaal op de Apathy tour, maar eigenlijk Is Celph nog wel doper zelfs... Te lang niet genoeg aandacht gegeven, tijden veranderen gelukkig. I've really been missing out!

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                X