Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat vind je van dingetjes in het voetbal?

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Duarte. Bekijk berichten

altijd een doodschop, met een doodschop kun je iemand zijn carrière in gevaar brengen, met spugen is dat niet het geval.
    Lijkt mij niet helemaal waar. Via speeksel kun je bepaalde ziektes overbrengen . Kans zal in het profvoetbal wel erg klein zijn maar uitsluiten kun je het niet .

Comment

• Doodschop vs spugen: dat carrière in gevaar brengende is mij teveel een als/als-verhaal. Zou me niet eens verbazen als hartproblemen een groter gevaar voor einde loopbaan zijn dan doodschoppen, of botweg verkeerd terechtkomen na een duel. Natuurlijk gebeurt het (Kokmeijer), maar we moeten er ook weer niet te hysterisch over doen. Lichamen van fulltimeprofs zijn echt wel wat gewend qua incasseringsvermogen. Los van wat komodo25 zegt m.b.t. ziektes, vind spugen naar je tegenstander zoveel ranziger en moreel verwerpelijker dan een doodschop op zich. Pissen of schijten doe je ook niet richting je opponent. Zelfde categorie als krabben en bijen (over ziektegevaar gesproken). Ben niet ervoor om het een zwaarder dan het ander.

Buitenlandse bondscoach: Al jaren voor. De vijver voor goede Nederlandse trainers is quasi leeg, vooral door een te dominante aanwezigheid van die balbezit in een 433-fetisj (hun ''visie'') en overwaardering van het fenomeen oud-topvoetballer. Er zijn op het moment slechts drie Nederlandse managers actief in de topcompetities (Koeman en Jonker) en ook niet bepaald bij hoogvliegers in die competities. Dat zegt eigenlijk ook wel alles. Het enige waar die KNVB op terugvalt zijn ook die oud-internationals of de ouwelullengroep, waarvan de huidige coach er één is. Een bondscoach moet een bepaalde staat van dienst hebben, zeker m.b.t. de druk en verwachtingspatronen in dit land. Er is dus ook wel meer nodig dan leuk presteren met een subtopper zonder veel druk (Ten Hag), zeker als je daarna bij iets meer prestatiedruk ten onder gaat (Jans).

Leuk en aardig dat van ''staf moet uit hetzelfde land komen'', moralistisch geneuzel. Andere landen maken er ook geen probleem van als het nodig is, Nederland hoeft wat dat betreft niet de braafste jongetje van de klas te zijn. Daarnaast een buitenstaander zonder verdere voorgeschiedenis in het Nederlandse voetbal zou misschien wel eens goed kunnen zijn. Mits hij natuurlijk wel over de juiste kwaliteiten beschikt: tactisch sterke peoplesmanager, die vooral zich richt op de selectiekwaliteiten, niet een eventuele beperkende visie anders dan een zoektocht naar de winnende formule.

Comment

• Stelling: Feyenoord zet PSV zondag op 6 punten achterstand.

Comment

• Nee, denk dat het 1-1 gaat worden. Slechte match. Beiden ploegen een klapje gehad.

Comment

• Denk het wel . Psv zonder Lozano gaan ze wel voelen

Comment

• Zolang Gio maar niet die achterlijke 5-2-3 weer het veld in stuurt. Amrabat verdient wel een basisplaats en daarnaast hoop ik dat Haps weer mee kan doen. Verwacht ook een gelijkspel.

Comment

• Gaan ze doen inderdaad

Comment

• Betwijfel het.

Comment

• Hmm het gemist van Jorgensen zal groot zijn denk ik. Zal wel 0-0 worden.

Comment

• verwacht een kleine overwinning voor Feyenoord, omdat die imo gewoon een beter elftal hebben.

Comment

• Kom er zelf niet aan toe om regelmatig hier een nieuwe stelling te plaatsen, dus voor degene die een balletje wille opgooien in dit topic: be my guest!
                        Last edited by Vilhena; 18 sep 2017, 08:24.

Comment

• Stelling: De traditionele top drie in de eredivisie gaat dit jaar niet plek 1 t/m 3 bezetten op de ranglijst.

Comment

• Nee dat denk ik ook niet

Comment

• Ik denk dat Feyenoord, Ajax en PSV gewoon de top 3 zullen vormen aan het einde van de rit. In die volgorde ook van boven naar beneden.

Comment

• Ik denk het zelf ook gewoon. Het ziet er allemaal leuk uit bij Utrecht, Heerenveen, Az en Vitesse, maar die ploegen laten te veel punten liggen in de potjes die Feyenoord en normaal gesproken ook PSV en Ajax gewoon simpel over de drempel slepen. Heb wel het idee dat het gat tussen de subtop en de top drie kleiner is geworden. Die ploegen hebben echt lekker ingekocht.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                X