Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Champions League 2017/2018

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Toch een paar opvallende uitslagen op speeldag 1. Celtic thuis met 0-5 onderuit, Chelsea 6-0 tegen Qarabag, Feyenoord thuis 0-4 om de oren. Toch wel een serieus niveauverschil voor een eerste ronde.

Comment

Zijn ook drie ploegen die totaal niet thuis horen in een Europese clubcompetitie. Het waren echt beschamende prestaties, laten we daar eerlijk over zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kokkie Bekijk berichten
        Zijn ook drie ploegen die totaal niet thuis horen in een Europese clubcompetitie. Het waren echt beschamende prestaties, laten we daar eerlijk over zijn.
        Niet thuis horen in een Europese clubcompetitie vind ik wat verregaand.
        Beschamende prestaties waren het zeker. Doet mij afvragen of je wel 32 ploegen nodig hebt in een CL. (Al vind ik het ook belachelijk dat sommige landen 4-5 deelnemers hebben.)

Comment

Het is vooral financieel belangrijk dat zulke ploegen meedoen. Anders mogen de top van Engeland en Spanje nog meer geld onder elkaar gaan verdelen wat mij niet echt een stevig plan lijkt.

Comment

Ik had het vooral over het sportieve aspect want daar heb je inderdaad een punt.

Comment

Is het beschamend als zulke goede ploegen hun best doen en je gewoon verliest? Beeld wordt vertekend door de prestaties in de vaderlandse competitie waarin ze oppermachtig zijn en dan verwacht je onbewust misschien dat ze hier ook wat kunnen laten zien. Dat gat is zo enorm groot. Als jij tegen Huge Gorilla speelt is het ook niet beschamend wat je doet, je bent gewoon talloze malen minder en gelukkig hebben we de foto's nog.
              Last edited by Magikarp; 14 sep 2017, 09:21.

Comment

De trainer van Sevilla, sukkeltje

Comment

Het verschil tussen de grote competities en de kleinere wordt gewoon steeds groter, nog nooit zo pijnlijk duidelijk geworden als gister. Evengoed nog wel een klein beetje kunnen genieten van City, vond het ook geen beschamende prestatie. Had er alleen iets meer van verwacht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JanVertonghen' Bekijk berichten
                    Wat is dat Feyenoord slecht zeg Lachwekkend gewoon. Worden van het kastje naar de muur getikt. En dacht dat ze zulke trouwe supporters hadden die altijd bleven zingen? Hoorde net Engelstalige teksten en het was geen 'You'll Never Walk Alone' Als ze dat ooit nog eens roepen kunnen we dat ook weer weglachen dus.
                    Tot het laatste moment was er gewoon een prima sfeer hoor?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MarcFR Bekijk berichten

Tot het laatste moment was er gewoon een prima sfeer hoor?
                      Laat gaan joh, die gasten hebben niks meer te doen op die doordeweekse avonden nadat ze door de grootste dramaploegen zijn uitgeschakeld en komen die frustratie hier even afreageren als Feyenoord een keer niet kan winnen.

Comment

Een keer? Hebben ze de afgelopen 15 jaar überhaupt wel een Europees potje gewonnen?
                        Dit is mijn club;
                        Mijn ideaal;
                        Dit is de mooiste club van allemaal.
                        Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet;
                        Het kan dooien, het kan vriezen;
                        We kunnen winnen of verliezen;
                        Maar een betere club dan Ajax is er niet!!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JanVertonghen' Bekijk berichten
                          Een keer? Hebben ze de afgelopen 15 jaar überhaupt wel een Europees potje gewonnen?
                          Ik kan me een Europa cup finale en twee thuiswedstrijden tegen de latere winnaars van het toernooi voor de geest halen.

Comment

Hoe ben je nu

Comment

Shaktar wint ook van Napoli gewoon. Gaan we een wedje leggen engerd Beppu 6 wedstrijden 0 punten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cimbomcu Bekijk berichten
                                Shaktar wint ook van Napoli gewoon. Gaan we een wedje leggen engerd Beppu 6 wedstrijden 0 punten.
                                Neuh. Houd jij je maar lekker bezig met je eigen favoriete 6 clubs.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cimbomcu Bekijk berichten
                                  Thuis pakken ze minimaal een punt tegen Shaktar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beppu Bekijk berichten

Ik kan me een Europa cup finale en twee thuiswedstrijden tegen de latere winnaars van het toernooi voor de geest halen.
                                    Last edited by MarcFR; 17 sep 2017, 09:44.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                    X