Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Basketbal #7

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wat een vreselijk waardeloze game van de Rockets. Harden ziet er totaal uitgeblust uit, hoop dat hij geblesseerd is, anders is hij een waardeloze lul die al voor de wedstrijd had opgegeven. Spurs krijgen een gratis win, zonder Kawhi, in Houston. Aldridge, Simmons & Murray waren nice voor de Spurs.

Oorspronkelijk geplaatst door Hansje Bekijk berichten
    Niet om je nu voor schut te zetten ofzo, maar kijk je er nu anders tegen aan? Blowout in Houston zonder hun beste speler.
    Ja en nee. Ze hebben me wel verbaast tegen de Rockets, en ze zijn zeker niet zo slecht als ze eruit zagen in game 3 & 4 in Memphis. Team defense van de Spurs is ondanks de aanwezigheid van een aantal slechte individuele verdedigers nog steeds zo goed. Parker, Mills, Manu, Anderson, werden allemaal regelmatig voorbij gelopen maar de rotations zijn zo goed dat het er vaak niet eens toe doet. Ze geven nauwelijks open drie punters weg, hebben altijd spelers in de buurt van de paint, maken geen domme fouten (backdoor cuts, onnodig double team etc.), en foulen nauwelijks.

Daarnaast is Aldridge deze serie een stuk beter gaan spelen, en ze vinden elke wedstrijd wel 2 of 3 role spelers waar ze offensief een goede game uit weten te persen.

Maar ik vind het nog steeds een matig roster, met veel eenzijdige, uitbuitbare spelers. En ik denk dat Pop er het maximale uithaalt door heel nauwkeurig z’n line-ups te ‘’managen’’. Maar wanneer Golden State hun beste line-up opstelt is er geen Beverley om een slechte verdediger te ‘’verstoppen’’, of een Anderson die elke Pick & Roll gegarandeerd een fout gaat maken, of een non-shooter wiens verdediger zonder risico overal kan helpen.

Ik acht ze dan ook nog steeds vrij kansloos tegen de Warriors, maar ik laat me graag verrassen. Ik achtte de Cavs vorig jaar ook volkomen kansloos.
    Last edited by El Blanquito; 12 mei 2017, 06:09.

Comment

• Ugh.. Fuck Zaza, die 2de schuif was 100% bullshit. Maar ondanks gemis Leonard toch een gemiste kans voor de Spurs, hadden de game alsnog moeten winnen. Slechte rebounding, en een hele lelijke, Spurs onwaardige, offense doen ze de das om. Zelfs zonder Kawhi, zonder Parker, en Aldridge die helemaal niets kon wanneer Green hem verdedigde, moet je toch met iets beters op de proppen kunnen komen dan Jonathan Simmons isolation plays.

Comment

• Voorspelbaar dit. Rigged* as fuck de draft.

* Ik geloof dit niet echt, geen zorgen.

Comment

• Haha... het staat 72-31 na 1 helft , LeBron is veel te goed.
          Last edited by El Blanquito; 20 mei 2017, 02:53.

Comment

• IT heeft ook geen zin meer om te spelen tweede helft. 'Right hip strain' my ass.

Comment

• Celtics maximale eruit gehaald. Cavs is gewoon een maatje te groot, zeker met de ruime tijd die ze vrij hadden. Geen schande.

Comment

• Pau Gasol kan écht niet meer.

Comment

• Celtics Stevens

Comment

• Knappe win ja. Stevens is koning inboundplays, gewoon elke keer een fantastische look. Smart was ook fantastisch, en Jerekbo z'n spacing was erg belangrijk. Die 2 zullen waarschijnlijk in de rest van de serie niet meer zo schieten, maar maakte vandaag het verschil.

Hele vreemde game van LeBron wel, crazy.

Comment

• Prachtig afscheid van Manu. Ik ga hem missen, toch een van de spelers waar ik echt fan van was.

Comment

• Yooo.. Kyrie heatcheck, die finishes van hem in traffic... de tering .
                        Last edited by El Blanquito; 24 mei 2017, 03:26.

Comment

• Saaie play-offs. Mooi dat het over is.

Comment

• MVP! Russell Westbrook, wat een eindbaas

Comment

• But it was not close, with Westbrook receiving 69 of 101 first-place votes, Harden 22, Leonard nine and James one.

Comment

• Wow... Na Butler ook George voor een zeer matige opbrengst geruild. Ondertussen blijft Ainge lekker chillen in Boston met z'n 17 draft picks.

George is, iig op papier, wel een nice speler voor naast Westbrook, benieuwd hoe dat gaat uitpakken. CP3 & Harden gaat ook zeer interessant worden, op papier een veel mindere match. Clippers nu Blake's team, die voor 5 jaar bijtekent, en nu eindelijk full time point forward kan gaan spelen. Maar ze zullen het lastig krijgen om de playoffs te gaan halen.

Gekkenhuis hoe het Westen maar sterker blijft worden, Cavaliers weer zonder enige uitdaging richting de finals.

Comment

• Dit biedt wel echt potentie voor OKC. Zeker als ze er nog wat goede role players omheen zouden kunnen zetten. Heerlijke trade

Comment

• Vond het in 1ste instantie al een ongelooflijke trade voor Indiana, maar als je de berichten over wat andere teams (Por, Bos, Cle, Cle/Den) boden mag geloven, wordt het nog erger. Ik denk dat Grant zal gaan starten als PF, en dat OKC all-in gaat op een super snelle, lange, atletische, defensieve speelstijl. De stijl waarmee ze in de 2016 playoffs de Spurs vernederde, en de Warriors bijna uitschakelde. Nu voor OKC fans maar hopen dat Russ George kan overhalen om volgende zomer bij te tekenen, en dat George er niet in slaagt om Russ over te halen mee naar LA te gaan.

Millsap ondertussen naar Denver, perfecte speler voor naast Jokic. Als Denver er in slaagt om een acceptabele defense te produceren hebben ze een kans om heel goed te zijn. Er gaan een aantal teams in het Westen de playoffs missen, die in het oosten gewoon om plek 2/3/4 zouden strijden. Of zelfs plek 1, als de Cavs weer besluiten om gewoon 2 maanden helemaal geen defense te spelen.

Comment

• Ben blij dat wij uiteindelijk Millsap niet hebben gehaald. Goeie speler, maar zou teveel minuten pakken van Chriss en Bender. Gewoon all-in met deze jonge core nu.

Comment

• Lekkere off-season zeg. Zoveel mooie veranderingen.

Comment

• Ben benieuwd hoe het gaat uitpakken met Kyrie Irving. Vind het maar een rare situatie. Zal me benieuwen wie zo gek is om all-in te gaan voor hem.

Comment

• Snap die negativiteit rond hem niet zo, als je sommige mensen hoort kan die jongen er helemaal niks van. Zolang Booker/Jackson/Bender/Chriss niet in het pakket zit mag hij ook wel naar ons komen. Bledsoe/Warren en een pick ofzo.
                                            Last edited by Hansje; 28 jul 2017, 23:43.

Comment

• Cavaliers Agree To Trade Kyrie Irving To Celtics For Isaiah Thomas, Ante Zizic, Nets' 2018
                                              Wow... hele mooie opbrengst voor Cavs, blijven veruit het beste team in het oosten, en krijgen een toppick. Crowder is goed, en een grote sterke wing defender was absoluut nodig voor de Cavs (Zeker tegen de Warriors).

Kyrie is imo wel een niveautje beter dan Thomas, zeker wanneer Kyrie daadwerkelijk z'n best doet (Wat helaas niet al te vaak gebeurt). Maar Crowder en die pick is wel een hele dure prijs voor die upgrade. Zizic was goed in Turkije vorig seizoen, maar heeft een zeer zwakke summer league achter de rug. Zal waarschijnlijk geen rol gaan spelen.

Nog iets wat mee zou kunnen spelen voor Boston: Kyrie is pas in 2019 Free Agent, Thomas volgende zomer al. Hierdoor hebben ze een extra zomer waarin ze een rol kunnen spelen op de FA market.

Al met al een duidelijke win voor de Cavs als je het mij vraagt.
                                              Last edited by El Blanquito; 23 aug 2017, 00:47.

Comment

• Geen fan van deze trade als Celtics liefhebber. Zeker niet voor zoveel.

Comment

• Los van wie hier sterker uitkomt vind ik het erg jammer, Boston met Isaiah was m'n favo team in het oosten, Boston met Kyrie, meh.

Comment

• Ben vooral blij dat hij op z'n minst in het Oosten blijft en ook niet naar het Westen trekt.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X