Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FIFA18

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door fm-helden Bekijk berichten
    Nadeel is dat de fijnste spelers (zie Fifa 17 bijvoorbeeld: Martial, Son) in het begin een LW of RW card krijgen en pas wanneer ze een IF in de spits hebben je ze daar neer kan zetten. Ik vond het op Fifa 16 ook de fijnste opstelling met CAM Bolasie CAM Felipe Anderson en CAM Coutinho.
    Ja precies idd.

Comment

• Nou ik ben zeer content met de demo. Voorzetten gaan echt OP worden, zeker als je iemand als Ronaldo voorin hebt lopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bakkes12 Bekijk berichten
        Nou ik ben zeer content met de demo. Voorzetten gaan echt OP worden, zeker als je iemand als Ronaldo voorin hebt lopen
        Probleem is dat FIFA al het goeie van de demo allicht weer overboord gooit en het weer een totaal andere game is zoals elk jaar

Comment

• Dit dus:

LW: Sane
          SP: Lukaku/Kane
          RW: Mane

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rossini' Bekijk berichten

Probleem is dat FIFA al het goeie van de demo allicht weer overboord gooit en het weer een totaal andere game is zoals elk jaar
            Hahaha goeie kans van. Ach laten we er gewoon t beste van hopen

Comment

• Demo is toch niet met de FUT engine? Dus valt sowieso niet zoveel over te zeggen wanneer je FUT wil gaan spelen.

Comment

• Ik vind t wel nice dat je nu ook verlenging en pingels kan spelen in de demo, niet eerder meegemaakt met Fifa demo's volgens mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gert Bekijk berichten
                  Demo is toch niet met de FUT engine? Dus valt sowieso niet zoveel over te zeggen wanneer je FUT wil gaan spelen.
                  Klopt. Dit is de 'normale' seizoenen engine. Doodzonde dat FUT altijd anders is want de normale gameplay ligt mij altijd beter.

Comment

• Ik vind het een kutspel. Hopelijk is de echte versie wat sneller man. Die schijnschoten Zo langzaam doe ik de Cruijff-kap niet eens als ik techniektraining geef aan E'tjes.
                    Last edited by E2E; 14 sep 2017, 13:44.

Comment

• Lukaku is tot nu toe mijn favoriete speler in deze demo. Zoals het er naar uitziet word hij mijn spitsje met fut en liefst zijn OTW kaartje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bakkes12 Bekijk berichten
                        Nou ik ben zeer content met de demo. Voorzetten gaan echt OP worden, zeker als je iemand als Ronaldo voorin hebt lopen
                        De steekbal man. Altijd en overal op maat. Kort tikken op het middenveld, wachten op een loopactie in de ruimte en altijd met de juiste snelheid in de ruimte die steekbal.

Ga voor een driemansverdediging deze versie.

Comment

• Ben wel benieuwd, morgen wordt bij mij de internet aansluiting gemaakt, dus volgende week meteen halen. Wanneer gaat de Web-app eigenlijk open? Kan ik op het werk al handelen ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fm-helden Bekijk berichten
                            Ben wel benieuwd, morgen wordt bij mij de internet aansluiting gemaakt, dus volgende week meteen halen. Wanneer gaat de Web-app eigenlijk open? Kan ik op het werk al handelen ..
                            Volgende week donderdag. Maar wellicht verandert dat nog, eergisteren was het nog woensdag namelijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rossini' Bekijk berichten

Wat is er goed aan OP voorzetten dan? Krijg je weer FIFA 15(?)-praktijken, waar je per pot 6 goals kan scoren als je die bal maar voor de goal gooit en een goede kopper voor de goal hebt staan. No skill dan.

Ach. Inmiddels aardig wat potjes gespeeld en ben niet zo positief meer eigenlijk Ziet er grafisch leuk uit, maar de gameplay is soms nogal vreemd. Sommige animaties zijn veel te traag en die verdedigers kunnen soms echt niet. Prima dat ze wat langzamer draaien, want het slaat nergens op dat een Smalling zo snel draait dat hij een Messi op topsnelheid af kan stoppen, maar dit is iets te overdreven. Finesses weer lekker net ook, als je stilstaat en je drukt R1+O in knal je die bal de kruising in. Steekpasses te goed, ook daar kunnen ze weer totaal geen balans in vinden. Keepers zijn dramatisch. Nee, hoop inderdaad dat de echte versie een andere game is dan de demo.
                              Dit is mijn club;
                              Mijn ideaal;
                              Dit is de mooiste club van allemaal.
                              Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet;
                              Het kan dooien, het kan vriezen;
                              We kunnen winnen of verliezen;
                              Maar een betere club dan Ajax is er niet!!!!

Comment

• Heb je in ieder geval weer iets om je een jaar druk om te maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denny Bekijk berichten
                                  Heb je in ieder geval weer iets om je een jaar druk om te maken.
                                  Bedankt voor je nuttige bijdrage

Zag je zelf ook de demo spelen overigens. Nog iets over te zeggen toevallig? Of praat je liever de meute na en lach je iedereen uit die wel zelf een mening kan vormen?
                                  Last edited by JanVertonghen'; 14 sep 2017, 23:28.
                                  Dit is mijn club;
                                  Mijn ideaal;
                                  Dit is de mooiste club van allemaal.
                                  Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet;
                                  Het kan dooien, het kan vriezen;
                                  We kunnen winnen of verliezen;
                                  Maar een betere club dan Ajax is er niet!!!!

Comment

• Stuk of 20 wedstrijden vs een vriend (elite 1) van mij gespeeld in die demo. Werkelijk alles getest, 3/5 atb, voorzetten, longshots, shielding, eerste paal corner exploit.

- Eerste paal corner exploit werkt nog steeds, nu nog erger omdat de animatie van de keeper traag is. Je krijgt meer reactiesnelheid op de rebound.
                                    - Verdedigen is nu anders ja, maar de manier hoe de backs staan kan echt niet. Verdedigen met R1 is nu suicide omdat ze instappen ipv gat opvullen. Steekpass komt dan 9 van de 10 keer aan.
                                    - Voorzetten werken niet en zijn niet OP, als je dat vind moet je nog maar eens paar keer gaan testen. Misschien speelde je op amateur vs CPU want dan werken ze wel.
                                    - Keepers zijn dramatisch en daardoor gaan longshots vaak erin. Ik mag hopen dat ze dat gaan patchen, acht de kans groot van niet want ze passen zelden keepers aan. Diagonaal schieten was rendebal door de gehele 17 cyclus.
                                    - 4321 lijkt de way to go dit jaar
                                    - Ultra verdedigend gaat een dingetje worden omdat je daardoor die steekpasses afstopt. Misschien is het wel af te stoppen in de snellere gameplay want dan heb ik niks gezegd. Zie mensen op allerlei fora aangeven dat je moet jockeyen, maar dr valt weinig te jockeyen als de verdediger 10 meter van de situatie staat. Is gewoon een groot gapend gat.

Over het algeheel niet tevreden over de demo, zal in de loop van de dagen even een betrouwbare bron moeten vinden over de online gameplay. Grootste probleem voor mij zijn de keepers en de backs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanVertonghen' Bekijk berichten

Bedankt voor je nuttige bijdrage

Zag je zelf ook de demo spelen overigens. Nog iets over te zeggen toevallig? Of praat je liever de meute na en lach je iedereen uit die wel zelf een mening kan vormen?
                                      Ja dat laatste.

Comment

• Janvertonghen' weet het wel goed te beargumenteren zijn mening en visie. Maar zo gaat het elk jaar met Fifa en hij en wij allen zullen het toch wel blijven kopen.
                                        Zelf de demo nog niet heel veel gespeeld maar ik ben best wel tevreden.

Comment

• https://www.youtube.com/watch?v=vaF21-RTWTY

1:35 professionele speler hier over de nieuwe aftrap mechaniek. ''Only one man which means that the kickoff glitch is gone.''

Wat hij er niet bij verteld, of misschien is het onwetendheid (zal me niks verbazen) is dat als je L2 vasthoud bij de aftrap op de PS4 dat er gewoon een tweede man komt aanlopen waardoor de glitch nog steeds uit te voeren is.
                                          Last edited by Sanel; 15 sep 2017, 15:35.

Comment

• Nu best wat potjes gespeeld in de demo, krijg zoveel goals tegen in de laatste minuut En verlies ook altijd met penals, schiet ze prima binnen maar ze worden gewoon allemaal gestopt Wel op legendarisch, hoop dus dat ik wat coins kan verdienen met die squad battles in de eerste weken. Moet lukken als ik nog wat oefenen. Ben ondertussen nog wat aan het puzzelen met teams (en dan buiten de top 5 leagues), maar dat is lastige met de huidige database. Maar wil gewoon niet veel uitgeven aan een matig starterteam.

Edit: heb bijv dit: http://www.futhead.com/18/squads/75496/
                                            Maar workrates zijn echt shit, en denk dat deze spelers toch aardig wat gaan kosten. Ga gewoon gelijk als de web app uit is ff kijken naar non rares.
                                            Last edited by Boeruh!; 15 sep 2017, 15:50.

Comment

• Ben ik trouwens de enige die de doelnetten heel fake vind uitzien (zoals fifa07 ofzo), ook bij een doelpunt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Larsjee10 Bekijk berichten
                                                Ben ik trouwens de enige die de doelnetten heel fake vind uitzien (zoals fifa07 ofzo), ook bij een doelpunt?
                                                Nee. Mijn broertje vindt het ook

Comment

• Speel je de tweede wedstrijd met penalties tot gevolg. Red je de laatste penalty maar trapt je keeper hem er weer in tijdens het vieren, dus verloren...
                                                  Last edited by DeJarnoxD; 18 sep 2017, 20:00.

Comment

• Komt de web app morgen of overmorgen online? Ik heb er iig weer zin in

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X