Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FIFA18

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Marc. Bekijk berichten
    Pre orders..... Aids van de gamingindustrie. Goed bezig.
    Wat is er nou weer aan de hand?

Comment

Halen jullie de standaard versies of 1 van de duurdere versies?

Comment

Voorlopig nog helemaal niks. Het ziet er namelijk nog erger uit dan 17 helaas.

Comment

Ben met een verhuizing bezig en dat duurt nog wel tot oktober. Dus helaas in het begin ook niets. Meteen die FUT-achterstand.

Lekker man

Comment

Ik haal de standaardversie. FUT interesseert me helemaal niks.

Comment

ziet er wel vet uit mocht dit kloppen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door henkyh Bekijk berichten
                ziet er wel vet uit mocht dit kloppen
                Dit ziet er echt gruwelijk uit Denk wel dat het na een tijdje gaat vervelen omdat het wat langer duurt, maar hoop dat dit meevalt. Hoop verder dat ze ook die standaardtransfers er uit halen want elke keer Alaba naar Juve aan het begin enzovoort is ook niet echt realistisch.

Comment

Voor de mensen die hier hyped over zijn: jullie weten dat ze steeds de standaardteksten gebruiken hé? Dus na 3 á 4 keer ben je zo'n onderhandeling al beu omdat ze gewoon steeds hetzelfde zijn.

Ik heb net gameplay gezien van de beta janken hoor. Is echt gewoon een kopie van vorig jaar ook weer, niks veranderd van de alpha versie die ze op de E3 lieten zien. https://streamable.com/urfwy moet je op 't einde die scrimmage zien. Die bewegingen die spelers maken zijn zo onnatuurlijk, en als 't al bij de AI is, is het online 10x erger.

Ook echt drie 360 graden passes die aankomen. Hou op hoor.
                  Last edited by Sanel; 11 aug 2017, 14:30.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sanel Bekijk berichten
                    Voor de mensen die hier hyped over zijn: jullie weten dat ze steeds de standaardteksten gebruiken hé? Dus na 3 á 4 keer ben je zo'n onderhandeling al beu omdat ze gewoon steeds hetzelfde zijn.
                    Dit dus. Je eerste carrière/seizoen is dit leuk, daarna doe je dat gewoon niet meer.

Online career mode zou echt onwijs zijn. Huidige carrière mode moet op de schop, is te saai geworden aangezien het elk jaar hetzelfde is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Denny Bekijk berichten
                      Ik ben zelf erg benieuwd naar PES, speelde dit jaar ook al lekker, als ze de schoten en de keepers nog verbeteren wordt deze versie beter dan fifa denk ik.
                      Ik vind PES er gewoon steeds idioot uitzien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rossini' Bekijk berichten

Ik vind PES er gewoon steeds idioot uitzien.
                        In dat geval moet je lekker fifa blijven spelen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rick. Bekijk berichten
                          Halen jullie de standaard versies of 1 van de duurdere versies?
                          Hoe werkt dat dan met early acces? Neem aan dat FIFA dan niet drie dagen eerder op de mat valt.

Comment

Die Icon editie is al een online te verkregen in ieder geval bij Media Markt (dacht ik). Misschien is de download dan al beschikbaar ofzo.

Comment

Waar is die momenteel het goedkoopst te krijgen? Denk dat ik voor de Ronaldo Edition ga..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joery Bekijk berichten
                                Waar is die momenteel het goedkoopst te krijgen? Denk dat ik voor de Ronaldo Edition ga..
                                https://www.budgetgaming.nl/game-pro...ition_ps4.html

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                X