Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe gaat jouw Weekend League?

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Jaja! Dit weekend waarschijnlijk weer van de partij

Comment

• Modric, Oranje Joegoslaaf van Lazio, prima. Uit de MM SBC kreeg ik Toornstra. Feest. Ach, heb ik die in ieder geval alvast voor als ik ooit een IF Ron pack en coins heb voor een Eredivisieteam die ik toch nooit ga gebruiken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lensherr Bekijk berichten
        Jaja! Dit weekend waarschijnlijk weer van de partij
        Hier niet. 0 wedstrijden ga ik spelen. Ergens wel jammer gezien die E1 monthly upgrade nu maar denk dat die motivatie ook wel weg is zo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Magikarp Bekijk berichten
          Modric, Oranje Joegoslaaf van Lazio, prima. Uit de MM SBC kreeg ik Toornstra. Feest. Ach, heb ik die in ieder geval alvast voor als ik ooit een IF Ron pack en coins heb voor een Eredivisieteam die ik toch nooit ga gebruiken.
          Moet je mee spelen man, heerlijk kaartje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michiel RAFC Bekijk berichten

Moet je mee spelen man, heerlijk kaartje.
            Nou, inderdaad. Heb een Serie A team, dacht hem ff uit te proberen, want waarom niet. Bevalt goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Magikarp Bekijk berichten

Nou, inderdaad. Heb een Serie A team, dacht hem ff uit te proberen, want waarom niet. Bevalt goed.
              Zo een speler uit Joegoslavie kan tegen het script he. Die heeft leren te relativeren.

Comment

• 3-1 hier. Verloor onderstaande pot:

Uitleg overbodig denk ik, maar toch geef ik een beetje cadeau. Kwam in 20 minuten nog maar 1 schot bij, aangezien meneer nadat de pauze afgelopen was enkel nog langs de zijlijn ging lopen en richting de cornervlag ging. Laten we het er verder op houden dat mijn spelers i.t.t. die van hem geen schoten wisten te blocken en dat een centrum van 1.8 miljoen niet beter is dan een Smalling - Bailly of iets in die richting.

Dat laatste brengt me wel aan het twijfelen. Heb TOTY Ramos en Boateng, maar eigenlijk is het zonde van de coins. Zullen vast meer onderscheppen en beter spelen dan mindere spelers, maar zijn ze echt zoveel coins waard? Zie een Ramos ook over de bal heen stappen en een Boateng ook opgevouwen worden door Musa en Aguero. Kan dan beter die coins in een ander team of andere linie steken.
                Dit is mijn club;
                Mijn ideaal;
                Dit is de mooiste club van allemaal.
                Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet;
                Het kan dooien, het kan vriezen;
                We kunnen winnen of verliezen;
                Maar een betere club dan Ajax is er niet!!!!

Comment

• Hoe heet ook alweer die site waar je tegenstander zijn stats kan zien.

Kwam net toch tegen een ziek goede tegenstander uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanVertonghen' Bekijk berichten

Dat laatste brengt me wel aan het twijfelen. Heb TOTY Ramos en Boateng, maar eigenlijk is het zonde van de coins. Zullen vast meer onderscheppen en beter spelen dan mindere spelers, maar zijn ze echt zoveel coins waard? Zie een Ramos ook over de bal heen stappen en een Boateng ook opgevouwen worden door Musa en Aguero. Kan dan beter die coins in een ander team of andere linie steken.
                    Probeer eens Smalling met Ramos TotY een link te maken. Smalling goedkoper en je kan met IF Walker er nog een heerlijke rechtsachter aan linken. Als je dan Marcelo Toty ofzo links kunt neerzetten heb je toch een defensie wat gezien mag worden
                    Last edited by Lensherr; 15 apr 2017, 15:21.

Comment

• Kan ik beter doen ja, maar kan dan geen Pogba neerknallen. Moet ik Alli/Rooney halen, terwijl ik Vidal wel goed vind.

Ga 10-2 trouwens. Tot de laatste pot net 10-1, liep ziek lekker, stond verdedigend goed en aanvallen liepen heerlijk. U raadt het al: spontaan een pot waar de controllers weer door de kamer vlogen. Na de 5-1 de PS4 uitgezet en mijn controller ergens in de kast gegooid. Als Boateng op zijn rug gaat liggen nadat hij Son een schouderduw (naja... aai) geeft, Ronaldo en Suarez spontaan geen bal meer aan kunnen nemen en Bale niet schiet terwijl ie voor open goal staat en ik 10x op rondje druk... Dan weet je al genoeg. Zal wel aan mezelf liggen!
                      Dit is mijn club;
                      Mijn ideaal;

Comment

• Ik weet niet hoeveel munten je momenteel hebt maar OTW Pogba op iets lagere teamgeest is toch even goed als Pogba gewoon (Volgens de schitterende regels van EA)

Comment

• Klopt, maar meh. Kan wel hoor, zal er ff naar kijken. Liep net weer heerlijk, dus dan ga je toch weer twijfelen of je dingen moet veranderen.

Ga 20-2 nu, zo de stad in dus ga de 40 potten dit weekend helaas niet halen. Zie mezelf nog wel zo gek zijn om vannacht nog wat potten te spelen (dusja, verslaafd), maar dan moet de toestand er wel naar zijn In ieder geval gekwalificeerd, Elite 1 maandelijks moet ook geen probleem zijn, dus is niet echt nodig.
                          Last edited by JanVertonghen'; 16 apr 2017, 20:15.
                          Dit is mijn club;
                          Mijn ideaal;

Comment

• Eerste WL, 3-7 Nee maar lastig spelen voor zo'n eerste keer. Als ik verlies, dan ook meteen hard. 1 na verlenging en 1 was lelijk. 2-0 voor, Messi 2x voor hem. 3-2 voor, 3-4 achter Hij 4 schoten op goal

Comment

• 9-2 nu, maar echt verschrikkelijke gameplay. Een paar weken terug speelde het echt lekker maar nu is/lijkt het zo enorm vertraagd te zijn. Elke aanname moet in 2/3 keer omdat het spel zo hapert.. Denk ook niet dat ik de 40 vol ga maken.

Comment

• Voor het eerst in lange tijd dat het hier wel lekker gaat. Totaal geen frustratie, bloeddruk op een gezond niveau, geen kapotte dingen om me heen.

Moet me vaker niet kwalificeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jordy Bekijk berichten
                                  9-2 nu, maar echt verschrikkelijke gameplay. Een paar weken terug speelde het echt lekker maar nu is/lijkt het zo enorm vertraagd te zijn. Elke aanname moet in 2/3 keer omdat het spel zo hapert.. Denk ook niet dat ik de 40 vol ga maken.
                                  14-4. Alle vier de nederlagen zijn met mijn BPL team geweest, eens kijken of dit zo doorgaat.

Comment

• 11-1 hier nu, kan morgen helaas weer 28 potten gaan spelen. Loopt wel lekker, pot die ik verloor was een 50/50-potje, die gast kon wel prima ballen. Verder nog niet echt gekke of frustrerende dingen meegemaakt, op een pot waar in de eerste 10 minuten het spel 3x vastliep en daarna 2/3 sec als een raket vooruitschoot na. Hopen op Elite 1, wil het verlies dat ik door die crash gemaakt heb het liefst zo snel mogelijk weer goedmaken
                                    Dit is mijn club;
                                    Mijn ideaal;

Comment

11-1 hier nu, kan morgen helaas weer 28 potten gaan spelen. Loopt wel lekker, pot die ik verloor was een 50/50-potje, die gast kon wel prima ballen. Verder nog niet echt gekke of frustrerende dingen meegemaakt, op een pot waar in de eerste 10 minuten het spel 3x vastliep en daarna 2/3 sec als een raket vooruitschoot na. Hopen op Elite 1, wil het verlies dat ik door die crash gemaakt heb het liefst zo snel mogelijk weer goedmaken
                                      Hahaha dat met die raket had ik gisteravond ook even. Heel bizar.

Verder Matic voor Kante en David Luiz voor Bailly gehaald, beide speelde echt belabberd deze WL.

Comment

• 12-17 of 12-19, not sure. Wil iig nog 2 potjes winnen voorv zilver 2, is denk ik netjes voor m'n 1e WL. Vanavond maar ff kijken of me dat gaat lukken met alcohol on m'n lichaam

Comment

• 15-20 geŽindigd en daar ben ik best tevreden over inm'n 1e WL. Tegenstand was soms extreem goed maar ben niet veel weggetikt. Voor de clasico nog 3x op rij winst. Verder ga ik niet meer spelen en is het mooi geweest .

Comment

• Als je nog 3x weet te winnen ben je automatisch gekwalificeerd voor volgende WL. Ik zelf 26-14 geŽindigd, matige wedstrijden op het eind helaas.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jordy Bekijk berichten
                                              Als je nog 3x weet te winnen ben je automatisch gekwalificeerd voor volgende WL. Ik zelf 26-14 geŽindigd, matige wedstrijden op het eind helaas.
                                              Ooh maar hoef dit niet ieder weekend te spelen hoor

Comment

• Ging 11-1 zie ik. Ga nu 16-5 3 op rij verloren, 3 keer op de gekst mogelijke manieren. Begon allemaal met een pot waar ik 3-1 voor stond, opeens 3-3 in de laatste minuut en in de allerlaatste seconde nog de 4-3 tegen. Zelf daarvoor natuurlijk nog een 1 op 1 mis. Pot daarna krijg ik kans na kans, maar heb wel 5x de paal/lat geraakt en 5 kansen gemist van 3 meter afstand. Net nog een pot waar ik 2-1 voor stond, vanuit het niks 2-2 en in minuut 87 de 2-3. Ja hoor Blaas hem lekker op. Twijfel om te stoppen. Die weekly rewards heb ik niet echt nodig, maar die monthly wil ik wel graag.

Edit: 16-6 Verlies opeens van een Silver 2 speler met een 50k BPL team. Krijg het ťcht niet meer geregeld hier. Wat is er opeens (naja, opeens...) met dit spel?
                                                Last edited by JanVertonghen'; 24 apr 2017, 01:05.
                                                Dit is mijn club;
                                                Mijn ideaal;

Comment

• Blij dat ik niet meer speel

Comment

Ging 11-1 zie ik. Ga nu 16-5 3 op rij verloren, 3 keer op de gekst mogelijke manieren. Begon allemaal met een pot waar ik 3-1 voor stond, opeens 3-3 in de laatste minuut en in de allerlaatste seconde nog de 4-3 tegen. Zelf daarvoor natuurlijk nog een 1 op 1 mis. Pot daarna krijg ik kans na kans, maar heb wel 5x de paal/lat geraakt en 5 kansen gemist van 3 meter afstand. Net nog een pot waar ik 2-1 voor stond, vanuit het niks 2-2 en in minuut 87 de 2-3. Ja hoor Blaas hem lekker op. Twijfel om te stoppen. Die weekly rewards heb ik niet echt nodig, maar die monthly wil ik wel graag.

Edit: 16-6 Verlies opeens van een Silver 2 speler met een 50k BPL team. Krijg het ťcht niet meer geregeld hier. Wat is er opeens (naja, opeens...) met dit spel?
                                                    ik net hetzelfde man. Toen merkte ik er opeens dat ze nu al om middernacht onzin beginnen uit te brengen. Daarom was de gameplay dus zo verziekt

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X