Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FIFA Ultimate Team 17 #ShowYourTeam

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Iemand nog tips voor mijn BPL team? Ben pas weer begonnen met FUT na hele tijd seasons.

Cech
    Clyne Koscielny Bailly Shaw
    Kanté Coutinho (amc) Fabregas
    Mané Lukaku Sterling

Tijdje Firmino op lb gezet maar Sterling speelt ook wel fijn. Heb na WL weer 40k aan muntjes. Niet echt coins voor de echte toppers dus.

Comment

• Butland/Begovic. Smalling. Walker.

Comment

• Zijn die keepers echt beter ja? Walker staat inderdaad wel op lijstje. Smalling zou nog kunnen, al ben ik niet ontevreden over mijn centrum.

Comment

• Magikarp Doe IF Brozovic op de positie van Bonaventura. Ziekelijk afstandsschot die man.

Comment

• Zo blij hiermee, kost ook niks, maar omdat ik zo ongeduldig ben koop ik altijd in als ze net uit zijn. Een Dos Santos LV zou leuk zijn na dit weekend, zodat ook de 433 gespeeld kan worden. Inmiddels aan het sparen voor TOTS kaartjes. Hoop op een Karsdorp, een Schone CM, een Guardado CM, een Reza (die is lekker hee) en een Ayoupie

Hoogtepunten: Jorgensen IF 84 is belachelijk met een jagerkaart, 99 SHOTPOWER ADRIANO ja toch

https://www.futbin.com/17/player/180...J%C3%B8rgensen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michiel RAFC Bekijk berichten
              Magikarp Doe IF Brozovic op de positie van Bonaventura. Ziekelijk afstandsschot die man.
              Toen ik dit vanmorgen las ging er weer een lampje branden ja. Dacht al dat ik een optie was vergeten.

Dit nu staan dus. Toch Icardi weer aan het proberen, maar ik weet het niet. Moet steeds van te ver komen, staat veel te diep terwijl ik hem eigenlijk al als aanspeelpunt/diepgaande optie nodig heb. Als ie eens goed staat maakt ie ze wel af, maar het is al ploeteren om die man uberhaupt op de goede plek te krijgen. Heb ik hem als korte optie nodig, staat ie met een ballenmeisje te tongen bij de cornervlag. Moet ie diepgaan, staat ie achter mn cdm. Spelersinstructies ook al een aantal keer aangepast. In een 4231 loopt het wel wat beter met hem, dus wellicht dat nog langere tijd aankijken. Minpunt is wel dat het dan minder veelzijdig is dan met Immobile, die altijd goed stond. Als het met Icardi niet lukt haal ik die TIF Immobile wel lekker.

Koulibaly is een tank. Mertens/Insigne wissel ik af. Wil alleen nog een andere optie voor Asamoah. Wil even kijken hoe het loopt met andere workrates. Vind dat het prima gaat, maar als het beter kan ben je een dief van je eigen Weekend League om het niet te proberen

Last edited by Magikarp; 20 mrt 2017, 18:48.

Comment

• Wat is de overweging om Manolas niet zen If te nemen? En de overweging om Florenzi IF niet te doen maar die snelle? En hoe kun je met Mertens spelen terwijl je hem (waarschijnlijk) haat met een passie?

Comment

• Coins, coins, en ik heb een zwak voor Driske na het optreden van Kat in De Slimste. Hij doet nooit de afwas en zet nooit het vuil buiten. Driske is de man die we allemaal willen zijn
                  Last edited by Magikarp; 20 mrt 2017, 19:01.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk berichten
                    Wat is de overweging om Manolas niet zen If te nemen? En de overweging om Florenzi IF niet te doen maar die snelle? En hoe kun je met Mertens spelen terwijl je hem (waarschijnlijk) haat met een passie?
                    Die zijn te duur voor hem. Florenzi 260k en Manolas 300k

Bruno Peres heb ik eens vergeleken met Florenzi en eigenlijk is BP de betere verdedigend gezien.. Vind de keuze dus niet zo heel gek.

Hier ondertussen echt 400k verloren door domme aankopen en gefokte verkochte spelers Hoop maar dat ik woensdag 3 lekkere IFjes krijg uit mn pakje. Heb nu namelijk dit staan en heb Suarez voor 1.05 mil die nu onder die 1 mil te halen is. Man o man. Stuani en Soare beginnen in de basis zodat ik op 100chem kom en dan knal ik Hazard en Alonso erin. Wou een beetje af van de Smalling en Ronaldo standaard teams maar het wilt me nu ook niet lukken om echt wat stabiels bij elkaar te kopen. Ben benieuwd hoe dit speelt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Magikarp Bekijk berichten

Toen ik dit vanmorgen las ging er weer een lampje branden ja. Dacht al dat ik een optie was vergeten.

Dit nu staan dus. Toch Icardi weer aan het proberen, maar ik weet het niet. Moet steeds van te ver komen, staat veel te diep terwijl ik hem eigenlijk al als aanspeelpunt/diepgaande optie nodig heb. Als ie eens goed staat maakt ie ze wel af, maar het is al ploeteren om die man uberhaupt op de goede plek te krijgen. Heb ik hem als korte optie nodig, staat ie met een ballenmeisje te tongen bij de cornervlag. Moet ie diepgaan, staat ie achter mn cdm. Spelersinstructies ook al een aantal keer aangepast. In een 4231 loopt het wel wat beter met hem, dus wellicht dat nog langere tijd aankijken. Minpunt is wel dat het dan minder veelzijdig is dan met Immobile, die altijd goed stond. Als het met Icardi niet lukt haal ik die TIF Immobile wel lekker.

Koulibaly is een tank. Mertens/Insigne wissel ik af. Wil alleen nog een andere optie voor Asamoah. Wil even kijken hoe het loopt met andere workrates. Vind dat het prima gaat, maar als het beter kan ben je een dief van je eigen Weekend League om het niet te proberen

Ik heb ook een hele tijd met die 88 Icardi gespeeld en in een twee spitsen systeem is die echt geniaal. In een systeem met vleugels heb ik hem ook nooit aan de praat gekregen omdat die gewoon niet doet wat ik wil dat die doet. Op de plek van Asamoah zou je ook nog naar IF Parolo of Marchisio kunnen kijken. Denk dat dat wel erg lekkere opties zijn.

Speel nu zelf met het volgende team: https://www.futbin.com/17/squad/2546542 alleen staat op de plek van Di Maria nog Dembele van Dortmund. Op de rechtsback twijfel ik nog om die IF versie van die rechtsback van Lille te halen maar die verschilt niet enorm veel met Jallet. Centraal achterin kijk ik ook nog naar iets anders ipv Perrin, wil eigenlijk de SIF versie van Marquinhos maar even keen keld.
                      Last edited by Bakkes12; 20 mrt 2017, 19:14.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bakkes12 Bekijk berichten

Ik heb ook een hele tijd met die 88 Icardi gespeeld en in een twee spitsen systeem is die echt geniaal. In een systeem met vleugels heb ik hem ook nooit aan de praat gekregen omdat die gewoon niet doet wat ik wil dat die doet. Op de plek van Asamoah zou je ook nog naar IF Parolo of Marchisio kunnen kijken. Denk dat dat wel erg lekkere opties zijn.

Speel nu zelf met het volgende team: https://www.futbin.com/17/squad/2546542 alleen staat op de plek van Di Maria nog Dembele van Dortmund. Op de rechtsback twijfel ik nog om die IF versie van die rechtsback van Lille te halen maar die verschilt niet enorm veel met Jallet. Centraal achterin kijk ik ook nog naar iets anders ipv Perrin, wil eigenlijk de SIF versie van Marquinhos maar even keen keld.
                        Is meer voor 2 spitsen ja, dacht ik ook al. Speel maar af wn toe 41212 dus ben liever wat flexibeler.

Marchisio is ook H/H toch? Wil dat juist ff afwisselen. Parolo zn wrs weet ik ff niet

Comment

• http://www.futhead.com/17/squads/5296997/

Mijn huidig team. Geen idee waar ik nog kan versterken. Misschien inform Hazard voor Martial en voor de rest doorsparen voor Ronaldo als sub

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Magikarp Bekijk berichten

Is meer voor 2 spitsen ja, dacht ik ook al. Speel maar af wn toe 41212 dus ben liever wat flexibeler.

Marchisio is ook H/H toch? Wil dat juist ff afwisselen. Parolo zn wrs weet ik ff niet
                            Marchisio is ook H/H inderdaad. Parolo is M/H, proberen waard denk ik zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk berichten

Zo blij hiermee, kost ook niks, maar omdat ik zo ongeduldig ben koop ik altijd in als ze net uit zijn. Een Dos Santos LV zou leuk zijn na dit weekend, zodat ook de 433 gespeeld kan worden. Inmiddels aan het sparen voor TOTS kaartjes. Hoop op een Karsdorp, een Schone CM, een Guardado CM, een Reza (die is lekker hee) en een Ayoupie

Hoogtepunten: Jorgensen IF 84 is belachelijk met een jagerkaart, 99 SHOTPOWER ADRIANO ja toch

https://www.futbin.com/17/player/180...J%C3%B8rgensen
                              Ik ga het eens proberen. Hoe speelt het? En welke instructies gebruik je voor dit team?

Comment

• Ik heb ook zowat al die spelers. Wel baal ik dat er 4 linksbacks zijn en geen rechtsback, en inderdaad nog geen linksbuiten

Comment

• Ik heb best wat aardige spelers maar weet niet zo goed hoe ik hier een team met 100 teamgeest van kan maken in een 4-1-2-1-2(2) formatie, heb o.a. (de rood gedruket wil ik eigenlijk sowieso in de basis hebben):

Heb nu nog zo'n 50k over maar kan hier met wat snelle verkopen makkelijk 100k van maken voor eventuele versterkingen.

Keepers:Rui Patricio(84), Moya(81), Zieler(81), Baumann(80), Sirigu(82), Butland(82), Karius(82),
                                  Rechtsback: Clyne(81), Mario Gaspar(80), Ricardo Pereira(78), Carvajal(83)
                                  Centrale verdedigers: Smalling(84), Bailly(82), Marquinhos(IF 84), Koulibaly(82), Manolas(84), Jose Fonte(83), Savic(82), Bender(82), Reid(81), Nastasic(80), Bastos(76)
                                  Linksback: Alex Sandro(84), Gibbs(80), Siqueira(78), Casco(75), Sidibe(79), De Sciglio(76), Baba(78), van Aanholt(75)
                                  CVM: Matic(84), Javi Garcia(79), Tiote(78), Montolivo(78)
                                  CM: Gundogan(85), Verratti(85), Khedira(83), Kante(81), Allan(81), Henderson(80), Rafinha(80), Arnold(79), Benat(82), Ander Herrera(82), Castro(82),
                                  AMC: Modric(89), Danny(83), Asensio(81), Didavi(80), Fer(78)
                                  Winger: Cuadrado(82), Carrillo(80), Zaha(79), Callejon(81), Rafa(80), Son(78), Mirallas(81), Memphis(80 Llyon + United), Coman(81), El Shaarawy(81), Brahimi(83),
                                  Spits: Icardi IF(87), Dybala(85), Cavani(85), Gomez(82), Bakambu(81), Volland(81), Zaza(80), Wilson(76)

Comment

• Even snel iets in elkaar geflanst.
                                    Op de plek van Asamoah kan iedere middenvelder van Juventus (bv Pjanic of Marchisio), of iedere Braziliaanse middenvelder (bv Allan) uit de Calcio A. Maar Asamoah is een linkspoot en ook gewoon een beest.

Op de plek van Sagna kan eventueel ook nog een RB van Chelsea.
                                    Last edited by sirkeith; 21 mrt 2017, 11:29.

Comment

• Speel nu met dit team en het speelt heerlijk:

Vooral Asamoah en Gomez echt leuk om mee te spelen. Gomez irl ook een geweldenaar.

Comment

• Hoe speelt Pjaca? Baldé is goed hé, sterk en snel.

Zou sowieso op termijn nog wel Radja toevoegen. Florenzi op RB lijkt me ook beter dan Lichtsteiner.

Comment

• Ja eerste 2 maanden vaak met de reguliere kaart van Balde gespeeld. Ook lekker fysiek sterk. Heerlijk idd.
                                          Pjaca speelt wel prima. Maar moet toegeven dat ik tot nu toe veel Balde zoek als ik via de flank ga aanvallen. Dus eigenlijk is Pjaca nog te weinig aan bod gekomen om echt een eerlijk oordeel te geven

Comment

• Iemand ervaring met Belotti SIF en of Immobile SIF?

Comment

• Dit is mijn team voor de komende weekendleague's. Ik zou nog voor Elite maandelijks moeten gaan. Moet nog 42 potten winnen ofzo jammer genoeg heb ik het 1ste van deze maand niet voluit gespeeld en nu heb ik wellicht dit weekend te weinig tijd dus kan zijn dat ik nog 4 potjes win en goud haal om dan even een weekend te skippen. Ik ben benieuwd naar Hazard IF.

Nu was ik een beetje voor de fun met dit team aan het spelen en won 10-0 in divisie 1 .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rick. Bekijk berichten
                                                Iemand ervaring met Belotti SIF en of Immobile SIF?
                                                Ja, met allebei. Vind Immobile fijn. Die Belotti kon er geen klote van

Comment

• Wilde Best eens gebruiken. Beetje hetzelfde als Messi, alleen 600k duurder. Maar och, zoveel beter. :

Draai het ingame meteen om naar 41212. Die Tolisso is best aardig, alleen Kovacic moet ik gauw vervangen.
                                                  Last edited by Maldini; 23 mrt 2017, 19:08.

Comment

• Tolisso aardig? Fuck man, die gek is beest op cam

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There are currently 2 users online. 1 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X