Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FIFA Ultimate Team 17 #2

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Je moet ff al je spelers in je club bij langs gaan, de gekste spelers zijn veel waard door de El Rondo SBC. Ben van 20 naar 80K gegaan terwijl ik dit account pas 2 weken heb, dus als je meer spelers in je club hebt kan je veel meer verdienen.

Wel echt een anticlimax dat die SBC spelers leenspelers zijn

Comment

• Zo frustrerend dat je tegen die TOTS-elftallen verliest puur doordat die spelers zo OP zijn, en niet omdat de tegenstander zo goed is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Larsjee10 Bekijk berichten
        Zo frustrerend dat je tegen die TOTS-elftallen verliest puur doordat die spelers zo OP zijn, en niet omdat de tegenstander zo goed is.
        Als je goed bent kan je daar prima van winnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kokkie Bekijk berichten

Als je goed bent kan je daar prima van winnen.
          Dat is ook wel zo, maar neemt niet weg dat er nog wel eens een verloren bal in wil vallen. Ik was gister weer eens aan het spelen met een maat en kom ik gewoon in divisie 4 tegen een bijna compleet tots elftal. Spelers als Mertens, lukaku etc. Kerel kon er verder vrij weinig van, maar schiet er wel 2 vanaf 30 meter in oid. Imo doen ze wat aan dat matchmaking systeem. Als je gewoon online speelt kom je toch ook niet met Heerenveen tegen barca te ballen?

Comment

• Ik vind dat eigenlijk wel prima, dan heb je er ook nog wat aan dat je er veel tijd in steekt om een goed team te bouwen. Kwaliteit van de speler is toch nog veel belangrijker dan het team, dus dat je tegen betere/mindere teams komt in FUT vind ik wel prima.

Comment

• En opzich is het ook niet zo heel moeilijk om zelf een goed team op te bouwen. Ik heb niet echt heel veel FIFA gespeeld dit jaar maar toch een team vol met topspelers, waarvan een aantal zelfs IF of TOTS zijn. Zeker met sommige SBC´s kun je heel makkelijk veel coins verdienen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmyy Bekijk berichten
                En opzich is het ook niet zo heel moeilijk om zelf een goed team op te bouwen. Ik heb niet echt heel veel FIFA gespeeld dit jaar maar toch een team vol met topspelers, waarvan een aantal zelfs IF of TOTS zijn. Zeker met sommige SBC´s kun je heel makkelijk veel coins verdienen
                Precies, ik had ook een 191 team op PS3 zonder er geld in te pompen en daar is niet eens WL. Nu op PS4 niet zo'n super goed team, maar daar speel ik pas 2 weken op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Boeruh! Bekijk berichten
                  Ik vind dat eigenlijk wel prima, dan heb je er ook nog wat aan dat je er veel tijd in steekt om een goed team te bouwen. Kwaliteit van de speler is toch nog veel belangrijker dan het team, dus dat je tegen betere/mindere teams komt in FUT vind ik wel prima.
                  Ben ik niet helemaal met je eens. Uiteraard bepaald de kwaliteit van de speler een groot deel van de verloop. Maar als jij tegen een complete tots voorhoede komt met spelers die per stuk 5/6 ton kosten kun je nog zo veel beter zijn, als hij er dan 3x door komt en 3 scoort met een tots Mertens oid kun je er weinig tegen doen. Niet dat ik een of andere wonderspeler ben hoor, maar het is wel over de top dat je in divisie 4 met een simpel huis tuin keuken team tegen een compleet tots elftal komt te staan. Dat klopt imo niet.

Comment

• Jongens wie helpt mij een team te bouwen? Heb 552k en de volgende spelers untradable:

Spoiler for Spelers:

Wil het liefst Smalling - Futbday Ogbonna als cb's verras me!

Comment

• Uit de MM's Douglas Costa, prima M'n teampje ff aangepast zodat hij en Quaresma erin staan nu, de spelers die ik heb vervangen staan nu in m'n tweede team. Dus met redelijk geupgrade teams de Weekend League in morgen, kijken hoe ver we komen. Uit de rewards vandaag had ik helemaal niks, maar wat verwacht je met Goud 3 Ben bang dat ik dit weekend niet alle 40 potjes kan spelen, lukt dat wel hoop ik minimaal Goud 2 te halen.

Comment

• Hier inmiddels bijna alles uit de club verkocht en ff calcio a teampje gemaakt. als ik dan af en toe nog potje speel heb ik in elk geval een aardig team. Iemand nog ervaring met Icardi IF 86? Kost weinig en ziet er wel lekker uit. Dan kan ik van Dybala een cam maken, vind niet echt lekkere cam's in de calcio A

Comment

• Heb m ook maar even gekocht, maar waarom
                          kan ik de webapp niet gebruiken om transfers te doen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elano Bekijk berichten
                            Heb m ook maar even gekocht, maar waarom
                            kan ik de webapp niet gebruiken om transfers te doen ?
                            Volgens mij moet je een kleine week spelen. Is om bots tegen te gaan.

Comment

• Icardi weer de deur uit gedaan, vond ik helemaal niks. Dybala weer spits gemaakt en die scoort ee 10 in 5 wedstrijden. Volgens mij voor het eerst in maanden dat ik meer dan 2 potjes gespeeld heb.

Comment

• Kan die pink Butland doodvallen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Boeruh! Bekijk berichten
                                  Volgens mij moet je een kleine week spelen. Is om bots tegen te gaan.
                                  Ah, thanks! Nu maar eens een goedkoop Spaans teampje maken.

Comment

• Geen idee of dit al een bekend fenomeen is, maar net googelend na een onterechte 'lost connection' binnen een paar tellen m'n Draft token terug via https://help.ea.com/en/contact-us/new/

Wilde het toch even delen.

Comment

• Iemand die nu online is en een potje wil doen? Lensherr JanVertonghen' bijvoorbeeld

Comment

• Na dat ik dit weekend best wat potjes gespeeld heb die lekker liepen, besefde ik mij gister weer waarom ik het niet vaak speel. Dybala opeens de draaicirkel van een graafmachine, Barzagli die kopduels verliest van messi en een voorzet vanaf de zijkant waar handanovic ineens niet meer kan keepen en er zo in vliegt. Ff kijken of ik die kan uploaden was echt hilarisch. Beter gaat dit er uit komende FIFA. Ook die futties cards, hou op hoor. Kwam paar keer tegen die sane, dat is echt bullshit.

Comment

• Iemand ervaring met sbc higuain? Ik heb moeite om de juiste driehoek te krijgen in mijn 4-1-2-1-2. Hamsik als cam is een beetje meh en heb nu 86 IF Gomez als rechterspits, nadat ik daar eerst fut birthday muriel had, maar ben er niet zo kapot van. Zit nu te denken om sbc higuain te halen, om vervolgens fut birthday sharaawy op cam. Dan if hamsik als cm. Had Marchisio, maar die beviel mij ook totaal niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elsjorro1990 Bekijk berichten
                                            Iemand ervaring met sbc higuain? Ik heb moeite om de juiste driehoek te krijgen in mijn 4-1-2-1-2. Hamsik als cam is een beetje meh en heb nu 86 IF Gomez als rechterspits, nadat ik daar eerst fut birthday muriel had, maar ben er niet zo kapot van. Zit nu te denken om sbc higuain te halen, om vervolgens fut birthday sharaawy op cam. Dan if hamsik als cm. Had Marchisio, maar die beviel mij ook totaal niet.
                                            Ja zeker! Echt een beast, gebruikte hem in de 4-3-3(4). Maar als je de coins hebt, dan lekker een mooie IF halen van hem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse88 Bekijk berichten

Ja zeker! Echt een beast, gebruikte hem in de 4-3-3(4). Maar als je de coins hebt, dan lekker een mooie IF halen van hem.
                                              Zijn IF kost toch al gauw rond de ton. Heb al 10 teams klaar voor die calcio a, verwacht daar niet nog een ton voor kwijt te zijn. Zeker niet omdat de spelers ook zat opleveren.

Comment

• Met het einde van fifa 17 in zicht besloten om al mijn coins er maar doorheen te knallen. Dit teampje gemaakt:

Saul, Suarez en Ibra zijn op 8 chem.
                                                Last edited by Joery; 24 jul 2017, 17:48.

Comment

• Jammer dat niet iedereen full chem is. Super leuk team. Waarom heeft Smallin een andere futtie dan butland en bailly?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fm-helden Bekijk berichten
                                                    Jammer dat niet iedereen full chem is. Super leuk team. Waarom heeft Smallin een andere futtie dan butland en bailly?
                                                    Die van Smalling is geupgrade, Bailly was genomineerd maar had niet gewonnen voor zijn positie, Butland had wel gewonnen maar hij heeft blijkbaar niet z'n winners SBC gedaan.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X