Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FIFA Ultimate Team 17 #2

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door JanVertonghen' Bekijk berichten
    Om te gieren. Heb veel geluk gehad met de TOTW-pakjes, maar de normale pakjes vallen altijd dik tegen hier. Voor weet ik veel hoeveel coins aan pakjes en dan maar 1 walkout, nota bene Iniesta Schei uit man.

Ach. Maar ff een potje WL dan Dansmeister Zo eens alles gaan listen, wat een klotewerk gaat dat worden zeg. Had ook alles kunnen discarden, maar de auti in me wil die 300 coins extra per kaartje pakken huhu.
    Had vanavond ook zo'n 40 pakjes, veelal van sbc's. Vertonghen was de enige tots, om te janken wat er verder allemaal uit kwam

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse88 Bekijk berichten

Had vanavond ook zo'n 40 pakjes, veelal van sbc's. Vertonghen was de enige tots, om te janken wat er verder allemaal uit kwam
      Zou tekenen voor Jan hoor First ownertje, goh. Samenvatting:

IF Love, IF Sulejmani, Iniesta, Smalling, Draxler, Mata, 2x Insigne, Gtze, Hwedes, 2x Glik, Gameiro, Mertesacker, Trapp, Slimani, 2x Rulli, Cuadrado, Consigli, 2x L. Bender, 2x D. Pereira, 2x Nolito, Bailly, Henderson, M. Dembele, Marquinhos, Rose, O. Dembele, Can, Zouma.

Had voor meer dan een miljoen coins aan pakjes en dan zijn dit de beste/duurste spelers. En dan zie je zo'n enge MattHDGamer een jumbo premium gold pack openen en die krijgt er TOTS Lukaku uit Denk het ook jongens.
      Dit is mijn club;
      Mijn ideaal;
      Dit is de mooiste club van allemaal.
      Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet;
      Het kan dooien, het kan vriezen;
      We kunnen winnen of verliezen;
      Maar een betere club dan Ajax is er niet!!!!

Comment

• Gebruik die Companion app voor de handel, maar loopt sinds vanmorgen vast in het transfergedeelte. Meer mensen die deze app gebruiken?

Comment

• Speel sinds tijden weer eens FIFA. Even een leuk team gebouwd:

Gelson op rechtsbuiten is echt asociaal goed, maar vooral het team "werkt" gewoon. Al een paar heerlijke goals gescoord:

Last edited by Maldini; 20 mei 2017, 11:31.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chiemel Bekijk berichten
            Gebruik die Companion app voor de handel, maar loopt sinds vanmorgen vast in het transfergedeelte. Meer mensen die deze app gebruiken?
            Ik heb er geen problemen mee.

Net uit zo'n Flash SBC Coutinho IF gepackt, weer 200K erbij En Son POTM afgerond, kostte me maar 40-50K ongeveer. Hopelijk kan ik de komende dagen wat BPL TOTS verdedigers halen voor een leuk prijsje.

Comment

• Doet het nog steeds niet, ondanks dat ik de app opnieuw heb geinstalleerd. Heb het idee dat het een probleem met specifiek mijn account is.

Comment

• Hij doet het weer, wel net per ongeluk een flutspeler voor 10.000 gekocht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanVertonghen' Bekijk berichten
                  Om te gieren. Heb veel geluk gehad met de TOTW-pakjes, maar de normale pakjes vallen altijd dik tegen hier. Voor weet ik veel hoeveel coins aan pakjes en dan maar 1 walkout, nota bene Iniesta Schei uit man.

Ach. Maar ff een potje WL dan Dansmeister Zo eens alles gaan listen, wat een klotewerk gaat dat worden zeg. Had ook alles kunnen discarden, maar de auti in me wil die 300 coins extra per kaartje pakken huhu.
                  Weird man. Heb geen mention gekregen. Misschien omdat je je post editte hier?

Vanavond ga je WL toch? Doe me dan maar een mention. Wil even kijken wat het verschil tussen ons is geworden. Waren toch altijd van redelijk hetzelfde niveau voor mijn gevoel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dansmeister Bekijk berichten

Weird man. Heb geen mention gekregen. Misschien omdat je je post editte hier?

Vanavond ga je WL toch? Doe me dan maar een mention. Wil even kijken wat het verschil tussen ons is geworden. Waren toch altijd van redelijk hetzelfde niveau voor mijn gevoel.
                    Ga rond half 8/8 uur beginnen inderdaad. Zijn nog steeds gewoon van hetzelfde niveau hoor, ga je wel zien straks. Heb alleen wel echt een ziek concentratieniveau als ik tegen een Top 100-speler speel ofzo, dan verdedig ik echt stukken beter dan in andere potten, maar ben ik aanvallend wel minder. Jammer dat ik die concentratie niet elke pot op kan brengen
                    Dit is mijn club;
                    Mijn ideaal;

Comment

• Heb TOTS Sigurdsson (helaas niet weer in 1 keer, nu had ik 3 pogingen nodig) binnen, maar heb nu een luxeprobleem qua aanvallers en middenvelders uit de EPL. Heb het nu zo staan (https://www.futbin.com/17/squad/4047651) en het speelt echt fijn, maar kan nu niet kiezen Hoe zouden jullie het neerzetten? Alles is untradable, dus de prijzen boeien niet.

Comment

• Nou iig Kane in de spits. En Can SIF halen als je de clubs hebt, beast.

Comment

• Ga nu beginnen Dansmeister https://www.twitch.tv/giovertonghen
                          Dit is mijn club;
                          Mijn ideaal;

Comment

Nou iig Kane in de spits. En Can SIF halen als je de clubs hebt, beast.
                            Kane in de spits ja? Vind ik wat te weinig pace hebben. En omdat ik Can z'n IF heb, vind ik het zonde om z'n IF te kopen, heb middenvelders en aanvallers genoeg al. Geld heb ik genoeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Boeruh! Bekijk berichten

Kane in de spits ja? Vind ik wat te weinig pace hebben. En omdat ik Can z'n IF heb, vind ik het zonde om z'n IF te kopen, heb middenvelders en aanvallers genoeg al. Geld heb ik genoeg
                              Scoor aan de lopende band met hem, voorzetje en hij kopt hem wel binnen. Speel wel 4-3-3(4) . Je kunt Can en Siggty ook wat afwisselen.

Comment

Scoor aan de lopende band met hem, voorzetje en hij kopt hem wel binnen. Speel wel 4-3-3(4) . Je kunt Can en Siggty ook wat afwisselen.
                                Ja ik geef nooit voorzetten haha, speel vooral centraal Maar goed, ik zal wel kijken ja, gewoon ff testen en kijken wie ik het best vind.

Comment

• "Kan speler niet in actieve selectie plaatsen", iemand die weet waarom dit zo is? Zijn er bepaalde regels voor je selectie..?

Comment

• TOTS Sigurdsson unlocked. Dacht doe even die BPL SBC TOTS. TOTS Marcos Alonso eerste walkout ooit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Larsjee10 Bekijk berichten
                                      TOTS Sigurdsson unlocked. Dacht doe even die BPL SBC TOTS. TOTS Marcos Alonso eerste walkout ooit
                                      Hoe unlock je die?
                                      Last edited by Vitesse88; 22 mei 2017, 23:12.

Comment

Hoe unlock je die?
                                        WL kwalificatietoernooi winnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Larsjee10 Bekijk berichten

WL kwalificatietoernooi winnen
                                          Haha oke, tnx.

Comment

• Iemand ervaring met 352 deze FIFA? In balbezit veel afspeelmogelijkheden, maar ben bang voor het verdedigende verhaal met 3 atb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alovenac Bekijk berichten
                                              Iemand ervaring met 352 deze FIFA? In balbezit veel afspeelmogelijkheden, maar ben bang voor het verdedigende verhaal met 3 atb.
                                              In de counter word je normaal gezien compleet overlopen, althans dat was mijn bevinding. Op je achterste drie na schuift vrijwel iedereen naar voren, waardoor je achterin vaak 1 op 1 staat, of tegen een twee-spitsen opstelling sta je zelfs 2-1 met je middelste cv. n korte 1-2 en weg is de spits.

Comment

• Vanavond TOTS BeNeLux

Comment

• Ff een domme vraag, maar blijft een TOTW speler altijd geldig? Bedoel, zijn kwaliteiten dan? Of verandert ie op een gegeven moment naar normaal?

Comment

• Nee blijft altijd geldig Chiemel

Ik vraag me wel af waarom de SBC van Jonas op 87 blijft, terwijl er deze week een Jonas 88 in TOTW zit. Dan zou zijn sbc rating toch ook op 88 moeten zitten?

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X