Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pro Evolution Soccer 2018

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Pro Evolution Soccer 2018

Het voetbalspel voor de liefhebber zal volgend jaar met een nieuwe verbeterde versie komen. PES 2018 heeft een ontwikkeltijd van drie jaar(!) en zal enorm veel toevoegen aan het vorige deel. Hier een preview:

https://tweakers.net/reviews/5529/pe...sain-bolt.html

Iemand de Beta al gespeeld?

Comment

Gisteren paar potjes de demo gespeeld en wat speelt het lekker. Ik moet zelf wel wennen aan de knoppen aangezien ik bij PES2017 de Fifa knoppen heb ingesteld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thom Bekijk berichten
        Gisteren paar potjes de demo gespeeld en wat speelt het lekker. Ik moet zelf wel wennen aan de knoppen aangezien ik bij PES2017 de Fifa knoppen heb ingesteld.
        Dat kan in de demo ook hoor

Gister één potje gespeeld, vandaag wat uitgebreider spelen denk ik. Eerste indruk wqs goed in ieder geval.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Denny Bekijk berichten

Dat kan in de demo ook hoor

Gister één potje gespeeld, vandaag wat uitgebreider spelen denk ik. Eerste indruk wqs goed in ieder geval.
          Oh echt ik heb het niet gevonden. Kan dit in het homescreen?

Comment

Nee voordat je de wedstrijd begint krijg je zo'n scherm dat je een kant kan kiezen, met een controller in beeld. Dan staat onderaan met welke knop je die instellingen kan veranderen.

Sorry ben net wakker maar hoop dat het duidelijk genoeg is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Denny Bekijk berichten
              Nee voordat je de wedstrijd begint krijg je zo'n scherm dat je een kant kan kiezen, met een controller in beeld. Dan staat onderaan met welke knop je die instellingen kan veranderen.

Sorry ben net wakker maar hoop dat het duidelijk genoeg is
              Duidelijk genoeg, hier kan ik wat mee!

Comment

Morgen komt hij binnen en ik heb er zin in! Nog meer mensen hier gekocht?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thom Bekijk berichten
                  Morgen komt hij binnen en ik heb er zin in! Nog meer mensen hier gekocht?
                  Hier ook besteld. 16 helemaal grijs gespeeld omdat FIFA toen kut was. 17 weer FIFA beter. Ben echt benieuwd nu, speel voornamelijk MyClub.

Comment

Voor de pc mensen die het spel nog willen kopen; Op cdkeys.com kun je het spel voor € 23.39 aanschaffen (het is wel een steamcode!)

Comment

Met de legendary versie aan de slag gegaan. Lapcik als trainer gehaald. Nu dit staan.

GK: Stekelenburg (loan)
                      LB: Antonelli
                      CB: Roncaglia
                      CB: Benatia
                      RB: Semedo
                      CVM: Cabaye/Lucas Leiva
                      CM: Kroos
                      CM: Castro
                      LVA: Bolt
                      CS: Aubameyang
                      RVA: Maradonna

Comment

Ook ik ben weer begonnen aan mijn MyClub avontuur.

GK: Butland
                        LB: Aurier
                        CB: Pepe
                        CB: Umtiti
                        RB: Aleix Vidal
                        CVM: Motta
                        CM: Modric
                        CM: Thiago
                        LVA: Choupo-Moting
                        CS: Origi

Jaloers op jouw Aubameyang Alovenac, had hem vorig jaar, beste speler die ik me kon wensen. Van meer waarde dan Ronaldo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dextro2017 Bekijk berichten
                          Ook ik ben weer begonnen aan mijn MyClub avontuur.

GK: Butland
                          LB: Aurier
                          CB: Pepe
                          RB: Aleix Vidal
                          CVM: Motta
                          CM: Modric
                          CM: Thiago
                          LVA: Choupo-Moting
                          CS: Origi

Jaloers op jouw Aubameyang Alovenac, had hem vorig jaar, beste speler die ik me kon wensen. Van meer waarde dan Ronaldo.
                          Was een lekkere spin ja. Kwam op goud uit, ging een bal terug naar black. Keeper is nu prio 1 iig. En nog een goede CB erbij.

Comment

Ik speelde vorige seizoen eigenlijk alleen maar met zilveren en gouden spelers. Net een paar spins gehad: heb op dit moment, Sterling, Jerome Boateng, Jimenez (Benfica), Benatia, Cabaye. Straks verder met de rest.

Comment

Weer een dagje verder. Team begint al redelijk vorm te krijgen. Nog een goede back-up spits erbij en rechtsbuiten ipv Maradonna.

GK: Muslera/Areola
                              LB: C. Daniels/Antonelli
                              CB: Alderweireld/Benatia
                              CB: Roncaglia
                              RB: Semedo/Karsdorp
                              CDM: Kums/Lucas Leiva
                              CM: Kroos/Herrera
                              CM: Castro/Cabaye/Zinchenko
                              LW: Carrasco/Bolt
                              CS: Aubamayang/Dost
                              RW: Maradonna

Comment

Ik heb op dit moment deze selectie. Hoe kom jullie aan Maradona? Pre-order?

GK: Stekelenburg
                                RB: Cedric Soares
                                CB: Benatia / Beria
                                LB: Biraghi
                                CDM: Marco Llorente / Dendoncker
                                CM: Pereyra
                                CM: Sigurdsson
                                RW: Sterling
                                CF: Alcacer, Rondon, Jimenez
                                LW: Bolt, A Ruiz.

Jullie hebben al wel erg lekkere team hoor. Hopelijk dat ik vandaag weer een paar nieuwe goede spins heb.

Comment

Thom Alovenac dextro2017 hoe bevalt die? Is het een aanrader? Nooit PES gespeeld maar ben best benieuwd geworden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bakkes12 Bekijk berichten
                                    Thom Alovenac dextro2017 hoe bevalt die? Is het een aanrader? Nooit PES gespeeld maar ben best benieuwd geworden.
                                    ik heb hetzelfde idd. Fifa interesseert me weinig dit jaar, misschien dat ik hem wel haal maar zit nog niet echt te popelen. Bij PES lijkt vooral dat Myclub me erg vet. Een soort FUT waar je je spelers ook beter kan maken toch?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beppu Bekijk berichten

ik heb hetzelfde idd. Fifa interesseert me weinig dit jaar, misschien dat ik hem wel haal maar zit nog niet echt te popelen. Bij PES lijkt vooral dat Myclub me erg vet. Een soort FUT waar je je spelers ook beter kan maken toch?
                                      MyClub vind ik qua gamemode misschien wel beter dan FUT. Puur omdat je niet competitie gebonden bent (of nationaliteit). Spelers kunnen beter worden en elke trainer heeft een bepaalde voorkeur qua taktiek (hetzelfde als spelers).

Ik haal PES elk jaar tot FIFA komt. En dan zien we vanzelf welke beter is.

Gameplay bij PES is wel beter. Niet blind rennen, maar meer tikken. Speelt anders dan FIFA. Je zit wel met licenties, maar hier zijn option files voor.

Kijk wat youtube filmjes en oordeel zelf.

Comment

Het is voornamelijk anders. Enige wat PES wel zou kunnen gebruiken is een transfermarkt. Maar dat je je spelers kunt ontwikkelen en elke speler wel in je team kan zetten maakt het echt leuk. Zorgt toch voor een soort band met je spelers. Ook is de toegevoegde waarde van een topteam nihil, kost je alleen maar veel geld elke pot. Je beste spelers bewaar je voor de belangrijke wedstrijden. (Bekerwedstrijden hebben geen matchmaking op basis van teamsterkte)
                                        Last edited by Marc.; 19 sep 2017, 16:00.

Comment

Ik heb m vandaag toch maar gehaald. En ik moet zeggen, tis echt wel een mooie game. Of het het geld waard is durf ik nog niet te zeggen maar dat Myclub is wel erg leuk. Spelers hebben voorkeuren voor speelwijzes etc en het is dus niet allemaal linkjes maken en klaar. Moet wel zeggem dat ik het wel lastig vind want ik merk echt dat ik een FIFA speler ben. Ik ren namelijk zoveel terwijl je zoveel beter bent door gewoon te passen. Vraag me alleen wel paar dingen af: kan je een beetje dribbelen en hoe scherm je een bal af. Wordt namelijk zovaak gewoon van de bal afgezet

MarcFR Alovenac

Comment

Mijn elftal op dit moment:
                                            GK: Stekelenburg
                                            RB: Cedric Soares / Beria
                                            CB: Benatia / Ranocchia
                                            CB: Umtiti / Mbodj
                                            LB: Biraghi
                                            CVM: Cabaye / Dendoncker / Marco LLorente
                                            CM: Sigurdsson / Drinkwater
                                            CM: Pereyra (heerlijke speler)
                                            RB: Lucas Vazquez
                                            SP: Paco Alcacer / Jimenez / Rondon
                                            LV: Sterling / Bolt / A Ruiz.

Moet alleen nog betere en sterkere CVM hebben en linksback. Vinden jullie het de moeite waard om een dure andere trainer aan te trekken?

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                            X