Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 2016

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door sennid Bekijk berichten

je gaat dan naar end session en dan kan je kiezen of je practice 2 gaat of gelijk quali doet.
    Oké dankje en hoe weet ik hoeveel ronden ik moet rijden in practice en wat het doel is van de practice?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N4z4reno Bekijk berichten

Oké dankje en hoe weet ik hoeveel ronden ik moet rijden in practice en wat het doel is van de practice?
      In practice kan je punten verdienen die je auto beter kunnen maken. Zo leer je gelijk de baan kennen maar als je daar maling aan hebt dan zou ik gelijk naar kwalificatie gaan.

Je kan ook gewoon rondjes rijden in practice zonder dat je die punten haalt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sennid Bekijk berichten

In practice kan je punten verdienen die je auto beter kunnen maken. Zo leer je gelijk de baan kennen maar als je daar maling aan hebt dan zou ik gelijk naar kwalificatie gaan.

Je kan ook gewoon rondjes rijden in practice zonder dat je die punten haalt.
        Okey bedankt voor je hulp. Als ik iets nodig ben dan zie je wel een berichtje hier verschijnen haha.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N4z4reno Bekijk berichten

Okey bedankt voor je hulp. Als ik iets nodig ben dan zie je wel een berichtje hier verschijnen haha.
          Ik ben dalijk aan de zuip dus dat zal wel morgen worden. Of je moet iemand anders even mentionen

Comment

• Dit spel ook ooit gekocht. 1 rondje gereden terwijl ik F1 echt wel tof vind.

Comment

• Speel sinds een paar weken online seizoenen samen met @Chimpa;. Moet wel zeggen dat die multiplayer een extra dimensie geeft hoor. Maar met alleen gebruikers is geen pretje, dan draait het uit op één grote chaos.

Circuits die mij goed liggen: Australië, Canada, Bahrein, Engeland, Duitsland, Rusland

Circuits die mij niet goed liggen: Monaco, Japan, België, Azerbaijan

Verstuurd vanaf mijn SM-G360F met Tapatalk

Comment

• http://nl.ign.com/f1-2017/95761/news...ta-nu-mogelijk

Comment

• Nu de F1 bijna weer begint, begint het hier weer te kriebelen

Zijn er hier mensen die een Wheel Stand Pro gebruiken (en dan het liefst vanaf de bank) ?

Comment

• Ik, alleen ik zou hem niet zo snel vanaf een bank gebruiken. Een goede bureaustoel is veel makkelijker.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                    X