Mededeling

Collapse
No announcement yet.

UFC 2

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

De patch notes zien er goed. Vanavond maar eens testen

Comment

Dat Ultimate Team Net zo'n achterlijke mode als bij FIFA dus. 2e pot, kom ik tegen iemand met de ziekste moves in het spel en zieke hand/leg power/speed. Alles wat ik raak doet geen damage, elke hit van hem maakt mijn lichaam/kop donkerrood. Tik ik hem 2 rondes lang weg, 5 succesvolle takedowns ook, 3e ronde raakt ie een Superman Punch via de kooi, gelijk rocked Kon 1x recoveren, stond op, slaat hij door mijn dekking heen en daarna kon ik met mijn rechter analoge stick heen en weer gaan, maar dat ging veel te traag. Stamina van hem was ook bijna leeg, mijne nog op 75% ofzo. Heb het alweer gezien dus.
      Dit is mijn club;
      Mijn ideaal;
      Dit is de mooiste club van allemaal.
      Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet;
      Het kan dooien, het kan vriezen;
      We kunnen winnen of verliezen;
      Maar een betere club dan Ajax is er niet!!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JanVertonghen' Bekijk berichten
        Dat Ultimate Team Net zo'n achterlijke mode als bij FIFA dus. 2e pot, kom ik tegen iemand met de ziekste moves in het spel en zieke hand/leg power/speed. Alles wat ik raak doet geen damage, elke hit van hem maakt mijn lichaam/kop donkerrood. Tik ik hem 2 rondes lang weg, 5 succesvolle takedowns ook, 3e ronde raakt ie een Superman Punch via de kooi, gelijk rocked Kon 1x recoveren, stond op, slaat hij door mijn dekking heen en daarna kon ik met mijn rechter analoge stick heen en weer gaan, maar dat ging veel te traag. Stamina van hem was ook bijna leeg, mijne nog op 75% ofzo. Heb het alweer gezien dus.
        Het blijft een game van EA hè. It's all about the money en er zijn blijkbaar idioten die er bakken met geld in pompen. Maakt dit soort gamemodes bijna onspeelbaar ja. Gewoon lekker online ranked spelen, veel leuker ook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Michaelinho* Bekijk berichten
          Het blijft een game van EA hè. It's all about the money en er zijn blijkbaar idioten die er bakken met geld in pompen. Maakt dit soort gamemodes bijna onspeelbaar ja. Gewoon lekker online ranked spelen, veel leuker ook
          Klopt, te triest voor woorden weer. In potentie de leukste mode (voor mij althans), maar zolang het om geld draait vind ik het helemaal niks. Ga maar eens online ranked spelen inderdaad, heb ik nog niet gedaan. Wel unranked, ging daar wel lekker.
          Dit is mijn club;
          Mijn ideaal;
          Dit is de mooiste club van allemaal.
          Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet;
          Het kan dooien, het kan vriezen;
          We kunnen winnen of verliezen;
          Maar een betere club dan Ajax is er niet!!!!

Comment

Vind het idee van UT leuk inderdaad, maar die gasten online niet te doen op een gegeven moment. Offline potjes zijn dan af en toe nog wel leuk.

Comment

Moet ik in career mode ongeslagen blijven of zo? Net career afgemaakt met kampioensbelt om mijn middel maar wel 2 losses.
              Geen Bruce Lee en Mike Tyson vrijgespeeld blijkbaar.

Comment

Vandaag het spel ook maar eens gehaald omdat ik op FIFA helemaal uitgekeken ben.

Kan je met Ultimate Team geen echte spelers zoals McGregor en Overeem vrijspelen? Dus puur met je eigen speler alleen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alovenac Bekijk berichten
                  Vandaag het spel ook maar eens gehaald omdat ik op FIFA helemaal uitgekeken ben.

Kan je met Ultimate Team geen echte spelers zoals McGregor en Overeem vrijspelen? Dus puur met je eigen speler alleen?
                  Yep. Je speelt 'kaarten' vrij met skills om jezelf te upgraden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Michaelinho* Bekijk berichten

Yep. Je speelt 'kaarten' vrij met skills om jezelf te upgraden.
                    Is dat ultimate team een beetje de moeite waard? Heb wel weer zin in een Xbox game.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beppu Bekijk berichten

Is dat ultimate team een beetje de moeite waard? Heb wel weer zin in een Xbox game.
                      Ik vond van niet. Omdat al die gasten zich natuurlijk scheel kopen in die kaarten heb je nooit eerlijke match-ups.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                      X